Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Så må Markus Jensen være op over. Han "følger" i hvert fald Utrecht nu

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
      Så må Markus Jensen være op over. Han "følger" i hvert fald Utrecht nu
      Gjorde han allerede i går.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tænker også der må være noget midt imellem Falk >< Jönsson / Kløve

Vil vi kun hente fra Falk hylden så får vi næppe mere ind, og der må være bedre spillere niveauet over Kløve o. l. som vil kunne styrke, om ikke andet så bredden på holdet.
        Man skal huske at lave sine lektier. Man kan ikke blive ved at udskyde dem, for så dumper man.
        Jeg nægter at tro på TB kan hente så gode spillere til OB, at vi vinder på at vente 4 uger endnu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Gjorde han allerede i går.
          Ja, så er det jo old news

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Man skal huske at lave sine lektier. Man kan ikke blive ved at udskyde dem, for så dumper man.
            Jeg nægter at tro på TB kan hente så gode spillere til OB, at vi vinder på at vente 4 uger endnu.
            Det er jo denne “taktik” som CV var berømt og berygtet for i Brøndby, der fandt han ofte nogle rigtig fine spillere meget sent i vinduerne.

Comment

Hvem var det der kom med det der med lektierne.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

TB meldte tidligt ud at der skulle hentes 3 spillere - det må være Arp, Ganaus og Falk. Theo ser jeg mest som en erstatning for Myhra.
                Siden da har DonD og Luca forladt klubben så jeg tænker at der mangler mindst to mere - træneren ønsker fire men der er også et lønbudget der skal skeles til. Så der skal mere ud...

Grundlæggende mangler OB jo stadig en stamme .. den manglede i forrige sæson og sidste sæson bestod den af Myhra, Bjørn, Ejdum og Luca, hvilket var fint i 1. div. men Myhra er ude, Bjørn skulle som du skriver have en perifær rolle og det er næppe Burgy eller Gomez man skal bygge op om. Luca er solgt.

Det er fint at bygge en stamme med Falk og Ejdum men der mangler altså en central forsvarsspiller vi kan bygge op omkring og så afklarethed på målmandsposten og så er det svært med en "ramt" Myhra, en aldrende Hansen og en lejet Sander. Så skal man gå all in på Sander uagtet at det måske koster i en periode - er han bedre end Hansen?
                Kan vi forvente at Ganaus eller Grot er her længe? Har de hvad der skal til for at være en stamme? Jeg tror desværre at Arp er her på lånt tid.​
                det tror jeg sådan set du har ret i, men sportsdirektører vil som udgangspunkt næsten altid underspille det lidt. Uanset så tænker jeg da hele tiden planen har været at erstatte, ihvertfald startende spillere - så ja der mangler to for Luca og Don.

Jeg tror heller ikke hverken jeg eller Zorniger får alt vi peger på. Men som sagt mener jeg sagtens man kan argumentere for en 6-7 nye spillere. En af grundende er jo at Troels holdt igen sidste år, for at give de unge chancen - nogle stykker er rykket frem i bussen - men er nok ikke helt klar endnu. Og så er der en del - der stadig er ret langt væk.

Oven i det så har du Tom T. - fast og vigtig del af holdet sidste sæson, han har så været skadet - men er han liiige Zornigers kop te? Samme kan jo åbenbart siges om Adam S. - hentet for kun et halvt år siden - men indtil nu er der jo ikke noget der tyder på AZ er sådan vildt begejstret for ham. Nu så jeg ikke ret meget af Vejle kampen, men lød ikke til McCoy havde nogen specielt god kamp - og Alligevel kommer AS først på banen med et par minutter igen...det bør da være sigende.

Ganaus ved jeg endnu for lidt om - han startede jo fint, men er han reelt god nok til at være starter? Uanset - så mangler der så vi kan skifte i angrebet.

Mht at bygge en stamme op - altså du skal have noget at bygge op om, og tænker det er noget der kommer over noget tid, løbende mens man forhåbentlig bliver bedre til at integrere akademister. Og i mellemtiden skal der jo stadig være et fungerende hold - Falk som anfører vil nok være ham man bygger op omkring, men også her var det jo fint om man kunne begynde at køre en ung i stilling til at tage over.

Arp er her muligvis på lånt tid - men det gælder jo alle vores spillere hvis ellers de gør det bare nogenlunde. Ejdum tænker jeg da også skal videre.

Comment

enig. Måske man kan finde en enkelt på "falk" niveau eller deromkring hvis man venter længe nok...men det er bare ikke nok med en spiller tilgang

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det tror jeg sådan set du har ret i, men sportsdirektører vil som udgangspunkt næsten altid underspille det lidt. Uanset så tænker jeg da hele tiden planen har været at erstatte, ihvertfald startende spillere - så ja der mangler to for Luca og Don.

Jeg tror heller ikke hverken jeg eller Zorniger får alt vi peger på. Men som sagt mener jeg sagtens man kan argumentere for en 6-7 nye spillere. En af grundende er jo at Troels holdt igen sidste år, for at give de unge chancen - nogle stykker er rykket frem i bussen - men er nok ikke helt klar endnu. Og så er der en del - der stadig er ret langt væk.

Oven i det så har du Tom T. - fast og vigtig del af holdet sidste sæson, han har så været skadet - men er han liiige Zornigers kop te? Samme kan jo åbenbart siges om Adam S. - hentet for kun et halvt år siden - men indtil nu er der jo ikke noget der tyder på AZ er sådan vildt begejstret for ham. Nu så jeg ikke ret meget af Vejle kampen, men lød ikke til McCoy havde nogen specielt god kamp - og Alligevel kommer AS først på banen med et par minutter igen...det bør da være sigende.

Ganaus ved jeg endnu for lidt om - han startede jo fint, men er han reelt god nok til at være starter? Uanset - så mangler der så vi kan skifte i angrebet.

Mht at bygge en stamme op - altså du skal have noget at bygge op om, og tænker det er noget der kommer over noget tid, løbende mens man forhåbentlig bliver bedre til at integrere akademister. Og i mellemtiden skal der jo stadig være et fungerende hold - Falk som anfører vil nok være ham man bygger op omkring, men også her var det jo fint om man kunne begynde at køre en ung i stilling til at tage over.

Arp er her muligvis på lånt tid - men det gælder jo alle vores spillere hvis ellers de gør det bare nogenlunde. Ejdum tænker jeg da også skal videre.
                    Håber faktisk at Ejdum ved siden af Falk bliver, så han kan tage over for Falk over tid, Falk er jo ikke helt ung.
                    Har endnu ikke set Ejdums spidskompetencer eller det der gør at han er attraktiv for andre klubber men kan han komme op på det niveau vi så for et år siden + et års udvikling kan det gå stærkt ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Håber faktisk at Ejdum ved siden af Falk bliver, så han kan tage over for Falk over tid, Falk er jo ikke helt ung.
                      Har endnu ikke set Ejdums spidskompetencer eller det der gør at han er attraktiv for andre klubber men kan han komme op på det niveau vi så for et år siden + et års udvikling kan det gå stærkt ..
                      Håber jo Ejdum finder sidste sæsons niveau igen og som du siger et års udvikling mere (måske to) men så tror jeg også han tager videre, ellers gør han det næppe godt nok.

Håber jo han kommer til at gøre det så godt - så der naturligt opstår interesse for ham. Skal vi kunne holde på spillere i lang tid - så bliver det fordi de ikke udvikler sig nok - og så er det næppe den type spillere vi ønsker.

Syntes Grubbe er et ret godt eksempel - han vil tydeligvis OB, gør det så godt han kan, indsatsen kan man sjældent sætte en finger på (lige kampen mod Vejle var vidst ikke den bedste - men det var han jo bestemt ikke ene om...) men jeg ser ham bare ikke som værende god nok til en start plads, en habil trup spiller måske, men er det i længden nok for ham selv?

Comment

Working...
                      X