Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes også der er umanerligt stille hvis der virkeligt er noget på trapperne - så syntes jeg alligevel det begynder at dryppe lidt hvis det er sådan helt lige oppe over.

Og så ved jeg ikke - en præsentation af en ny spiller, på stadion lige før en kamp, det virker også meget stort. Kan en 27 årig norsk Rasmussen som de færrest har hørt om "bærer" det? Bliver det ikke lidt antiklimatisk hvis det er sat så stort op - og så (med al respeskt) en sikkert glimrende spiller som ingen kender. I mit hoved havde en stadion præsentation af Falk givet mening, men nu landede han jo før sæson start - men der kunne man have skabt noget eufori, 10.000 tilskuere og den hjemvendte søn.

Eneste andet der ville give mening til sådan en præsentation er for mig at se Eriksen - og den tror jeg trods alt ikke på.

Hvis Rasmussen bliver hentet i morgen, så tænker jeg han bliver offenligtgjort før - og så kan komme og hilse på til kampen, man afslører ham ikke som den nye signing derude.
    Har vi ikke set spillere før blive præsenteret på stadion uden der nødvendigvis er gjort helt vildt meget ud af det? Der behøver vel ikke blive gjort mere ud af det end, at han inden kampstart får en buket blomster og en klapsalve.

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

Har vi ikke set spillere før blive præsenteret på stadion uden der nødvendigvis er gjort helt vildt meget ud af det? Der behøver vel ikke blive gjort mere ud af det end, at han inden kampstart får en buket blomster og en klapsalve.
      Glemmer aldrig da man præsenterede Utaka i halvlegen af en kamp. Det var stort set tilbage

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

det kan sagtens være. Kan også være det bare er mig der overtænker det

som sagt kunne jeg sagtens se han bliver signet i morgen middag - det bliver meldt ud på div. medier - og så kan han komme på stadion og hilse på.

Men skulle han blive præsenteret der, på stadion, det første vi hører til den signing...ved ikke, syntes bare det lyder for "stort" for en relativ tilfældig spiller. Måske også fordi der intet har været - ingen dryp eller andre læk. Så der har ikke været sådan en "soft launch" af en kommende tilgang. Så at lave præsentationen på stadion ville være noget af en bombe - og der tænker jeg vi skal op i Falk, eller Eriksen kategorien før det kan bære.

Men som sagt - jeg tænker nok for meget over det, da der ikke er andre rygter at bruge tiden på

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes også der er umanerligt stille hvis der virkeligt er noget på trapperne - så syntes jeg alligevel det begynder at dryppe lidt hvis det er sådan helt lige oppe over.

Og så ved jeg ikke - en præsentation af en ny spiller, på stadion lige før en kamp, det virker også meget stort. Kan en 27 årig norsk Rasmussen som de færrest har hørt om "bærer" det? Bliver det ikke lidt antiklimatisk hvis det er sat så stort op - og så (med al respeskt) en sikkert glimrende spiller som ingen kender. I mit hoved havde en stadion præsentation af Falk givet mening, men nu landede han jo før sæson start - men der kunne man have skabt noget eufori, 10.000 tilskuere og den hjemvendte søn.

Eneste andet der ville give mening til sådan en præsentation er for mig at se Eriksen - og den tror jeg trods alt ikke på.

Hvis Rasmussen bliver hentet i morgen, så tænker jeg han bliver offenligtgjort før - og så kan komme og hilse på til kampen, man afslører ham ikke som den nye signing derude.
          Jeg har oplevet skodderne i OB som vand- og lufttætte denne sæson, så du kunne da sikkert sagtens opleve, at pressen først aner færden af, hvem/hvad der sker, når OB eller agenter begynder at lade det sive, at nu er der skrevet under.

At vi ikke har hørt noget endnu, gør det ikke utænkeligt, men det jeg tænker er urealistisk, er, at man dage i forvejen kan være så sikker på en spiller er klar, så de kan præsenteres på stadion mandag. Tillad mig at spekulere.

Hvis vi ex. talte Uhre eller Mathias Rasmussen, kunne man måske med rette formode, at spillere der er i gang med deres sæsoner, kunne spille en rolle i kampen mandag, og derfor ville interessen ikke være på præsentation, men på at vi asap kan få spilleren i brug. Samtidig har stadionpræsentationer - som andre påpeger - mest af alt været spontane a la “du skriver tilfældigvis under på en kampdag - sving lige forbi og modtag en buket og tag et billede.” Ikke som planlagte præsentationsevents. Så her kommer pointen.

Hvem er i formodentlig dårlig kampform, og skulle alligevel ikke kunne bruges mandag? Hvem ville rent faktisk bringe stående bifald ved en stadionpræsentation? Hvem mangler stadigvæk en klub, mens hele dk taler om det?

Hvis - og nu bare hvis - der er en stadionpræsentation planlagt mandag, så smider jeg pengene på C. Eriksen.

Comment

Working...
          X