eller også har man sat sigtekornet for højt tidligere i vinduet, og nu været nødt til at affinde sig med den virkelighed som OB befinder sig i; oprykker, tynd trup - så er man ikke første vælger - heller ikke selv om man venter til sidst i vinduet.
Men lad os nu lige se manden inden vi dømmer ham.
Ganaus var jeg da heller ikke vildt imponeret over, han har så siden gjort det - ok, uden sådan for alvor at vælte mig bagover, men ser da habil ud.
Så sætter man satme også sin egen røv i klaskehøjde uanset hvor smooth man så prøver at lyde når vinduet smækker i
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Hidtil havde TB en virkelig stærk hit-rate. Så er optimistisk.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Jo salg kan sagtens lave. Jeg tænker vi er udfordret, af at AaB også forsøger at få Benjamin Tiedemann før tid. Tænker ikke AIK vil sælge 2 (hvis vi stadig er interreseret)
Puhh Troels. Er det virkelig en A spiller? Ikke et vildt imponerende cv
Sidder med samme tanke. Meget sammenligneligt med Ganaus, synes jeg. Virker som om Zorniger meget gerne vil have nogle meget løbestærke og fysiske stærke angribere oppe foran. Så langt kan jeg følge det. Men mest af alt synes jeg vi mangler spillere, der kan spille fodbold og har noget teknik.
Så sætter man satme også sin egen røv i klaskehøjde uanset hvor smooth man så prøver at lyde når vinduet smækker i
selvfølgelig gør man det. Men fordi man har ventet lige til allersidst kommer det også til at fremstå mere panikagtigt, særligt fordi ingen reelt aner hvem han er. Var det nu et kendt navn med et rimeligt CV ville man ikke tænke "panik-handel", men tænkt det var en god transfer strategi at vente.
Jeg er på ingen måde blæst bagover, men glæder mig trods alt over det virker til der kommer mere inden vinduet lukker, og så må vi jo få ham set ordenligt an.
Sidder med samme tanke. Meget sammenligneligt med Ganaus, synes jeg. Virker som om Zorniger meget gerne vil have nogle meget løbestærke og fysiske stærke angribere oppe foran. Så langt kan jeg følge det. Men mest af alt synes jeg vi mangler spillere, der kan spille fodbold og har noget teknik.
Hvis Falk skubbes op på 8`eren har vi nok teknik/kvalitet sammen med Fiete til at vi skal have et par gutter der kan sparke den i kassen. Grot har virkelig været ringe de sidste kampe
Hvis Falk skubbes op på 8`eren har vi nok teknik/kvalitet sammen med Fiete til at vi skal have et par gutter der kan sparke den i kassen. Grot har virkelig været ringe de sidste kampe
Ja idealopstillingen kan blive god. Hvis det passer, at han har meget af det samme som Ganaus kan det måske også være smart nok. Så kan vi rotere mere.
Men ift. at skabe chancer og bygge spillet op, er vi godt nok hurtigt blevet meget afhængige af Falk og Arp. Det er bekymrende, at vi har så store problemer så snart vi mangler en. Synes vi mangler mindst en mere, der kan bidrage med noget kreativitet og generel kvalitet på bolden.
Ja idealopstillingen kan blive god. Hvis det passer, at han har meget af det samme som Ganaus kan det måske også være smart nok. Så kan vi rotere mere.
Men ift. at skabe chancer og bygge spillet op, er vi godt nok hurtigt blevet meget afhængige af Falk og Arp. Det er bekymrende, at vi har så store problemer så snart vi mangler en.
Ja 100%. Derfor håber jeg også på en kvalitets midtbanespiller mere i morgen. Det er simpelthen for tyndt i maskinrummet.
Men ift. at skabe chancer og bygge spillet op, er vi godt nok hurtigt blevet meget afhængige af Falk og Arp. Det er bekymrende, at vi har så store problemer så snart vi mangler en. Synes vi mangler mindst en mere, der kan bidrage med noget kreativitet.
Ja, men hvem havde forventet før vinduet at vi vil gå to spillere ind med det niveau Falk og Arp har?
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment