Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Vi værdsætter alle de inputs, du kommer med, fordi der ad åre er opbygget troværdighed. Det samme gælder for andre. Hatten af. Det er en meget stor del af glæden ved at læse med herinde.

Samtidigt er der helt åbenlyst brugere, der bare opdigter rygter, eller lader som om, de ved en masse for opmærksomhedens skyld - det kan en blind mand se, skulle man tro, men på en eller anden måde bliver helt utroligt meget til små sandheder herinde. Også al vrøvlet…

Og sidstnævnte reager jeg én gang i mellem på. Som en form for helt nødvendigt minimum af kildekritik.

Det skal ikke tage det fjerneste fra the good guys, og jeg beklager, hvis det har været sådan!
    Det er ikke rettet mod nogen faste herinde generelt så intet at beklage. Jeg ryster sgu selv på hovedet engang imellem. So no worries

Håber sgu de snart lykkedes med noget nede i Ådalen. En god angriber så er jeg tilfreds. Hvis der kommer en venstrebenet forsvarsspiller også er det helt perfekt.
    Men alt i alt har vinduet jo været det bedste i mands minde og lover godt for fremtiden. A-Spillere og U-Spillere er helt klart vejen frem.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det er vel i forbindelse med at Farzam er rykket fra BT til Tipsbladet..
      Ja det tænker jeg også

Comment

Jeg tror ikke man skal være så låst på den deadline mandag aften kl 2400. Mange af de spillere som klubber gerne vil have ud, de får ophævet kontrakterne inden, og kan sagtens skrive efterfølgende. De spillere man indtil nu har arbejdet i er jo på kontrakt, og dyre at frikøbe. Jeg er ret sikker på, at OB nok skal få dem til, der skal til, og specielt når man kigger efter spillere i
        26-28 års alderen. Eks så tror jeg, at en spiller som Onugkha ville være interessant for OB, såfremt FCK ophæver med ham, men det gør de jo først lige tilsidst, når de erfarer, at ingen vil
        betale transfer for ham. Men spændende hvem der kommer bestemt, agenter flyver pt også rundt med tilbud om spillere, og er det den vej rundt, så sidder OB jo som køber med kortene i en forhandling.
        Last edited by jojo; i går, 14:48.

Comment

Vi er nu derhenne hvor vi snart kan lukke vinduet. Tror ikke der kommer til at ske mere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Vi er nu derhenne hvor vi snart kan lukke vinduet. Tror ikke der kommer til at ske mere.
            Bestemt en mulighed. Men 25+ % af alle handler sker vel de sidste 2 dage… Så der er vel en mulighed. Mon ikke TB får muligheden for at lukke vinduet i morgen eftermiddag når han utvivlsomt vil få mikrofon tid i en optakt eller nedtakt

Comment

Det ville forbavse mig. Der kommer både til at ske noget ud og ind, men der er nok lidt stilhed før stormen nu når vi er så langt henne og agenthenvendelserne flyver til højre og venstre.

Comment

Så ville jeg godt nok blive skuffet … der er stadig mangler og spillere på 1. holdet der endnu ikke er gode nok og enkelt der skal videre for alles bedste.
                Kan godt være at der ikke sker mere men hvis TB går ud og lukker vinduet før tid uden ovenstående er håndteret syntes jeg at det er ringe ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Så ville jeg godt nok blive skuffet … der er stadig mangler og spillere på 1. holdet der endnu ikke er gode nok og enkelt der skal videre for alles bedste.
                  Kan godt være at der ikke sker mere men hvis TB går ud og lukker vinduet før tid uden ovenstående er håndteret syntes jeg at det er ringe ..
                  Hørt
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                  2025 stadig med armene over kors

Comment

Hvad baserer du det på?

Comment

Transferfri:

https://www.transfermarkt.com/jason-...spieler/277114

Kontraktudløb i 2025:
                      https://www.transfermarkt.com/vegard...spieler/333016

https://www.transfermarkt.com/robert...spieler/452392

Kontraktudløb 2026:
                      https://www.transfermarkt.com/hany-m...spieler/146155

https://www.transfermarkt.com/jacob-...spieler/515017

https://www.transfermarkt.com/tobias...spieler/272206

https://www.transfermarkt.com/joshua...spieler/432694

https://www.transfermarkt.com/japhet...spieler/403690

https://www.transfermarkt.com/pavle-...spieler/396294

https://www.transfermarkt.com/tesfal...spieler/283185

Im bored ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Hvad baserer du det på?
                        Hvad mener du?

Jeg mener at der mangler en angriber der kan aflaste Grot og Ganaus med mindre man bruger Bjørn der ..

Jeg mener at det er i alles interesse at Trybull kommer videre da han tyderligvis ikke bliver brugt.

Det virker som om Hansborg, Sandberg og evt. Martin ikke er klar til SL og kunne bruge et år mere i 1. div.

Med 3-4 afgange skal der noget ind .. konkurrencedygtigt ..
                        Last edited by Plum; i går, 16:40.

Comment

Hvad mener du?

Jeg mener at der mangler en angriber der kan aflaste Grot og Ganaus med mindre man bruger Bjørn der ..

Jeg mener at det er i alles interesse at Trybull kommer videre da han tyderligvis ikke bliver brugt.

Det virker som om Hansborg, Sandberg og evt. Martin ikke er klar til SL og kunne bruge et år mere i 1. div.

Med 3-4 afgange skal der noget ind .. konkurrencedygtigt ..
                          Jeg tror på en midtforsvarer fordi der ville vi også gå lidt på kompromis og tage B-løsningen hvis nødvendigt. En angriber får vi kun hvis der findes den man absolut ville have lige fordi vi har Bjørn som kan supplere der i kampens sidste minutter. Og tilføjelsen af Ouedraogo giver muligheden at Falk kan tage 10eren og Arp rykkes på angriber positionen hvis nødvendigt.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

der er da over to dage endnu - og stadig tydelige mangler på holdet. Og nok også nogle spillere der skal ud

Comment

Hvad baserer du det på?
                              det er da tydeligt hvis ellers man ser kampene - Zorniger mangler tillid til de spillere han har på bænken, start 11 er nødt til at trække den længst muligt.

Det betyder holdet går ned efter 60-70 min af en kamp og vi bliver presset. Det øger alt andet lige også risikoen for at trække skader til de enkelte spillere - hvilket igen vil øge presset på start 11 spillerne.

Så det er jo helt åbenlyst vi mangler nogle forstærkninger - Troels må jo også være enig hvis ellers det passer man har tilbudt den svenske forsvarsspiller en kontrakt.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Jeg tror på en midtforsvarer fordi der ville vi også gå lidt på kompromis og tage B-løsningen hvis nødvendigt. En angriber får vi kun hvis der findes den man absolut ville have lige fordi vi har Bjørn som kan supplere der i kampens sidste minutter. Og tilføjelsen af Ouedraogo giver muligheden at Falk kan tage 10eren og Arp rykkes på angriber positionen hvis nødvendigt.
                                Men det er kan og kan og kan, altså nødløsninger ligesom de der bliver skiftet ind og rundt nu og nogle spillere spiller for meget fordi der ikke er alternativer.
                                Håber at der sker mere men er som skuffet hvis TB lukker vinduet uden at det ikke er forsøgt løst ..

Comment

Working...
                                X