Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Jeg tror på en midtforsvarer fordi der ville vi også gå lidt på kompromis og tage B-løsningen hvis nødvendigt. En angriber får vi kun hvis der findes den man absolut ville have lige fordi vi har Bjørn som kan supplere der i kampens sidste minutter. Og tilføjelsen af Ouedraogo giver muligheden at Falk kan tage 10eren og Arp rykkes på angriber positionen hvis nødvendigt.
    det er stadig for tyndt...vi skal have en angriber ind. Vi er gået over til at spille med to, og har solgt to spillere der kunne dække den plads og bragt ingen ind. Så kan man sige Grot er Lucas afløser - men vi har stadig brug for dobbelt så mange angribere som sidste sæson pga system skiftet.

Ja Arp eller Bjørn kan afløse i en snæver vending - men bør jo aldrig være første løsningsmodel - der bør sidde min. en angriber man kan skifte ind af. Arp er også bedst i 10'er rollen - så svække man holdet ved at pille på spillernes placering.

Jeg håber virkeligt man får hentet mere ind men med det tempo Troels og de andre har lagt for dagen så kan man godt komme alvorligt i tvivl

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men det er kan og kan og kan, altså nødløsninger ligesom de der bliver skiftet ind og rundt nu og nogle spillere spiller for meget fordi der ikke er alternativer.
      Håber at der sker mere men er som skuffet hvis TB lukker vinduet uden at det ikke er forsøgt løst ..
      det tror jeg så heller ikke han gør - de forsøger, men da vi først hører noget når det er lige oppe over så vil det godt kunne ligne at man ingenting har gjort.

Jeg håber man har nogle backup planer klar og at TB ikke er alt for rigid i sin tilgang til signings...han er nødt til at hente noget ind - selv om det så ikke liiige er ønske spilleren, så kan man godt forstærke holdet.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det tror jeg så heller ikke han gør - de forsøger, men da vi først hører noget når det er lige oppe over så vil det godt kunne ligne at man ingenting har gjort.

Jeg håber man har nogle backup planer klar og at TB ikke er alt for rigid i sin tilgang til signings...han er nødt til at hente noget ind - selv om det så ikke liiige er ønske spilleren, så kan man godt forstærke holdet.
        Som sagt også blot respons på tidligere indlæg
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er stadig for tyndt...vi skal have en angriber ind. Vi er gået over til at spille med to, og har solgt to spillere der kunne dække den plads og bragt ingen ind. Så kan man sige Grot er Lucas afløser - men vi har stadig brug for dobbelt så mange angribere som sidste sæson pga system skiftet.

Ja Arp eller Bjørn kan afløse i en snæver vending - men bør jo aldrig være første løsningsmodel - der bør sidde min. en angriber man kan skifte ind af. Arp er også bedst i 10'er rollen - så svække man holdet ved at pille på spillernes placering.

Jeg håber virkeligt man får hentet mere ind men med det tempo Troels og de andre har lagt for dagen så kan man godt komme alvorligt i tvivl
          Selvfølgelig ville det være bedre at få også en angriber ind. Men presset er vi endnu mere i cf. Og TB er kun begrænset villig at gå på kompromis med spillere vi henter ind. Så håber på to ind men det kan kun blive en
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
            Hvor forsvandt snakken om Mikael Uhre egentlig hen? Jeg kan ikke lige se at han har skrevet kontrakt med andre, men måske er der noget jeg har overset?
            Var i USA i nat ..

https://bold.dk/fodbold/stillinger/u...ladelphia-sejr

kiggede i øvrigt på tyskere mellem 23-30 år på Transfernarkt med kontraktudløb i 2026. Dem er der nogle stykker af i MLS?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

AZ siger i dagens avis at han ikke vil udtale sig om situationen på målmandsposten før vinduet er lukket, og der spekuleres i om Viljar eller MH er på vej væk.
              Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                AZ siger i dagens avis at han ikke vil udtale sig om situationen på målmandsposten før vinduet er lukket, og der spekuleres i om Viljar eller MH er på vej væk.
                Yes. Og han tager hjem på ferie i en uge efter aftale for at være sammen med ungerne

https://fyens.dk/ob/derfor-tager-ob-...18d9e8ebe7c-58

Comment

Ikke rygtet til OB i dette vindue, men Benjamin Tiedemann til AaB.

Comment

Martin Hansen udtaget til truppen i dag - Kunne Myhra være på vej ud? Eventuelt på leje med købsoption?

Comment

Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

Martin Hansen udtaget til truppen i dag - Kunne Myhra være på vej ud? Eventuelt på leje med købsoption?
                      Tanken har strejfet mig at måske det lige skulle vises at han er klar igen .. det må alle dage være lettere at sælge, eller leje en frisk spiller ud end en der er ude på ubestemt tid
                      Believe OB

Comment

Tanken har strejfet mig at måske det lige skulle vises at han er klar igen .. det må alle dage være lettere at sælge, eller leje en frisk spiller ud end en der er ude på ubestemt tid
                        Er det ikke noget med at den norske/svenske vindue har meget længere åbent? Så tænker ikke det behøver at være i morgen hvis Myhra skulle ud

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Er det ikke noget med at den norske/svenske vindue har meget længere åbent? Så tænker ikke det behøver at være i morgen hvis Myhra skulle ud
                          Sådan plejer det jo at være, men der er jo også andre ligaer/hold der kan være interesseret i god målmand .. host host AaB (uden jeg tror det sker)

Believe OB

Comment

Var der ikke også interesse fra Norge sidste sommer (eller husker jeg forkert). Noget med at alt efter situationen ville han komme tættere på familien
                            Last edited by Online; i dag, 09:32.

Comment

Det svenske lukkede i fredags og det norske lukker 2 september :)

Comment

Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

Tænker ikke de to ting hænger sammen. Altså ja Myhra kan sagtens være på vej videre, men at bruge Hansens udtagelse til truppen i dag som bevis for det giver ingen mening. Myhra har siddet ude i hvad...½ år eller mere - har fået en enkelt pokal kamp mod et serie hold.

Jeg havde været mere overrasket hvis han var udtaget til truppen i dag - så kunne det godt ses som et tegn på at Hansen måske var på vej ud.

Comment

Working...
                                X