Et hurtigt research om Isherwood,:
Han fik en del af uddannelse i Bayern München hvor han spillede i deres U19 og senere for deres andet hold i Regionalligaen.
I Darmstadt viste han et fantastisk kæmperhjerte. Gav altid alt +20% mere på banen. Ikke teknisk stærk men meget robust på banen. Alligevel trækker han kun sjældent er gult kort. Men pga forskellige skader spillede han kun halvdelen af kampene i de to år i Darmstadt.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Et hurtigt research om Isherwood,: Han fik en del af uddannelse i Bayern München hvor han spillede i deres U19 og senere for deres andet hold i Regionalligaen.
I Darmstadt viste han et fantastisk kæmperhjerte. Gav altid alt +20% mere på banen. Ikke teknisk stærk men meget robust på banen. Alligevel trækker han kun sjældent er gult kort. Men pga forskellige skader spillede han kun halvdelen af kampene i de to år i Darmstadt.
Diarra var også anfører for U15, U17, U19 og reserveholdet i PSG, men det er desværre ikke altid en garanti for kvalitet senere hen.
Et hurtigt research om Isherwood,:
Han fik en del af uddannelse i Bayern München hvor han spillede i deres U19 og senere for deres andet hold i Regionalligaen.
Det lyder jo som noget OB kan bruge, og han må jo have nogen kvaliteter som AZ kan bruge i spillet og systemet, for jeg kan da umuligt forestille mig at AZ ikke er inde over samtlige transfers. Vores gale midtbanefighter Allan Nielsen blev så vidt jeg husker hentet i BMs andethold og han fik jo en karriere både hos os og senere Tottenham ...og BIF
Vil også sige hvis vi er nede på emne f med ham Thomas Isherwood, vil jeg foretrække vi spiller med vores unge, Askou, Yaya.
Har vi ikke lavet den samme fejl for mange gange efterhånden?
PS. Intet ondt sagt om Thomas Isherwood. Kender ham ikke, og måske er han overraskende god.
altså det er jo ikke i forsvaret vi mangler bredde - så må jo være fordi de mener han kan gå ind og være starter.
Kender ham ikke, stor gut tænker han bringer noget fysik - om han også har noget fart?...umiddelbart har han ikke spillet så mange kampe for en 27 årig spiller.
Om ikke andet finder jeg det positivt at vi stadig er aktive. Om end jeg hellere vil høre rygter om midtbanespillere og eller angribere
jeg forstår ikke hvis man henter en CF som ikke er tiltænkt en startplads. Hvad vil man med bredde når vi har fem spillere til tre pladser? Jeg kender ham ikke men havde håbet man kun hentede en CF som virkelig kunne løfte forsvaret. Det er den position vi har mest bredde på og to fremadstormende unge spillere.
Det er han forhåbentligt også men hvis det vurderes at Bjørn skal være perifær kulturspiller og kunne sættes ind på toppen for en hail mary eller stå og støde bolde væk for at forsvare et resultat mens hverken Burgy eller Gomez har overbevist virker det fint med en fast pille som Yaya og Askou kan læne sig op af og lære af - det kan trods alt ikke være dem der skal bære det fulde ansvar ..
Men ja. Der er kommet en midtbane og nu måske en forsvarsspiller så måske der mangler en angriber med mindre Bjørn er tiltænkt den aflasterrolle og/eller at man fastholde 532 og skubber Arp en tak op nu hvor Ismahila er kommet til og så har Ganaus eller Grot som reserve …
Jeg er ikke tryg ved de 5 der er til de tre centerback.. kvalitet over kvantitet..
Det lyder jo som noget OB kan bruge, og han må jo have nogen kvaliteter som AZ kan bruge i spillet og systemet, for jeg kan da umuligt forestille mig at AZ ikke er inde over samtlige transfers. Vores gale midtbanefighter Allan Nielsen blev så vidt jeg husker hentet i BMs andethold og han fik jo en karriere både hos os og senere Tottenham ...og BIF
Han er en spiller, som virker til at have meget af det vi søger. Jeg ved ikke med fart.
Men
-Venstrefodet
- Kan dække CB + VB
- Erfaring.
Jeg tænker Zorniger kender Isherwood, og ved hvem han er. Han har jo lige spillet i 2. Bundesliga. Jeg tror ikke vi ville hente en spiller, hvis ikke Zorniger nikker ja til den.
Så kan man diskutere:
Var det vores første prioritet? Nej.
Kunne man finde noget bedre? Ja helt sikkert!
Kunne man have fundet noget bedre til de penge, som der er til rådighed? Nah måske ikke..
Men lad os lige huske på hvem OB er. Vi er en oprykker, vi er ikke en klub der kan sætte os på “toppen af poppen” spillere, men vi har hentet spillere af meget høj kvalitet på vores mest sårbare personer, som helt sikkert ikke har været billigt. Man har et budget man skal holde sig inde under. Vi har hentet 4 fuldtræffere, måske 5 fuldtræffere ind til videre.
Hvor mange af jer, havde regnet med Arp vil blive en af Superligaens bedste spillere allerede? Hvor mange af jer havde regnet med Falk vil ligne den gamle Falk nu? Hvor mange af os havde regnet med Ganaus ville hjælpe os så meget?
Jeg tror og stoler så meget på vores rekrutteringstab, at jeg først vil vurdere ham efter 3-5 kampe.
Det er han forhåbentligt også men hvis det vurderes at Bjørn skal være perifær kulturspiller og kunne sættes ind på toppen for en hail mary eller stå og støde bolde væk for at forsvare et resultat mens hverken Burgy eller Gomez har overbevist virker det fint med en fast pille som Yaya og Askou kan læne sig op af og lære af - det kan trods alt ikke være dem der skal bære det fulde ansvar ..
Men ja. Der er kommet en midtbane og nu måske en forsvarsspiller så måske der mangler en angriber med mindre Bjørn er tiltænkt den aflasterrolle og/eller at man fastholde 532 og skubber Arp en tak op nu hvor Ismahila er kommet til og så har Ganaus eller Grot som reserve …
Jeg er ikke tryg ved de 5 der er til de tre centerback.. kvalitet over kvantitet..
Nej det er også derfor jeg netop mener det er lidt mærkværdigt når han ikke umiddelbart ser ud til at være over niveauet vi har i forvejen. Jeg er helt med dig. Hellere fire godt kompetente spillere med høj indbyrdes konkurrence end 6 spillere hvor ingen af dem har topniveau.
Jeg elsker BP for hans udstråling, energi, mod og mentalitet. Virkelig! Jeg synes manden er en legendarisk OB spiller. Men han er langt fra god nok til at være fast starter i OB. Jeg synes ikke han skal væk, jeg vil bare gerne have vi ikke afhænger så meget af ham. Isherwood er formentlig en lidt bedre spiller end BP rent teknisk og i den defensive forståelse og nok også hurtigere med sin yngre alder. Men er han så meget bedre at det giver mening at købe ham, hvis vi samtidig beholder BP? Opbygger man så ikke bare en længere vej for de to unge spillere uden at løfte niveauet?
De vil prøve at finde noget leje og Middelfart bliver nævnt. Trybull har sagt nej til de tilbud der har været. Han vil blive boende i Odense og vil helst finde noget i køreafstand. Gerne Jylland. Superliga/1.div
- Vi ser grundigt efter, om der findes noget derude på markedet, der kan passe ind hos os. Vi går ikke i panik og løber ingen risiko, men satser på at finde det rigtigt match. Inklusive Jay-Roy Grot har vi indtil nu lavet fem fuldtræffere på markedet, siger Troels Bech.
- Vi har haft et par smuttere i starten af kampene Superligaen, men der vil altid være smuttere og vi vil i fremtiden se færre af dem. Vi har set holdet over to måneder udvikle den ønskede spillestil med god træningskultur og teamspirit. Kurven er opadgående, tilføjer Troels Bech om de hidtidige resultater.
Comment