Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg

blandt andet herfra: https://bold.dk/fodbold/nyheder/erik...er-superligaen

Hvor han udtaler: ”Min næste store drøm er VM2026”

Super

Kan der være issues om han ikke kan blive forsikret grundet hjertet..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Super

Kan der være issues om han ikke kan blive forsikret grundet hjertet..
      Han kan nemt blive forsikret, udfordringen er om en klub vil betale prisen for det, når han er en dyr herre i forvejen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Ifølge Farzam prøver vi at hente en svensker

Thomas Isherwood

https://x.com/f_abolhosseini/status/...YxPoNolgPMgCtg
        Spændende med noget konkret. Han spiller relativt meget for AIK, så man kan vel forvente et okay niveau

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Spændende med noget konkret. Han spiller relativt meget for AIK, så man kan vel forvente et okay niveau
          Ren spekulation fra min side, men ser ud til at man ikke kunne få dem man ønskede fra AZ/JRs liste, så nu har man fundet TB/JNs frem igen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ren spekulation fra min side, men ser ud til at man ikke kunne få dem man ønskede fra AZ/JRs liste, så nu har man fundet TB/JNs frem igen.
            Sad lige og tænkte det samme. Det kan umuligt være den hylde man har ventet hele sommeren på at hente fra.

Comment

https://youtu.be/1zjFYJS_k7w?si=QWZtCeRnq4iv3va6

Comment

Det kan du meget vel have ret i. Det positive spin er vel at vi har andre på listen, hvis 1. prioriteten ikke lykkedes

Comment

Nu er jeg ikke sikker på, at de opererer med forskellige lister, men altså Isherwood var med til at spille Darmstadt op i Bundesligaen og fik også en vis mængde kampe i Bundesligaen, så jeg tror nu sagtens han kan være en spiller, vores tyske kontigent har et vist kendskab til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                    Bjørn Paulsen 5 år yngre og venstrebenet Stor og stærk, udfordret på teknik og fart.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Sad lige og tænkte det samme. Det kan umuligt være den hylde man har ventet hele sommeren på at hente fra.
                      Selvfølgelig er han ikke plan A. Det kan jeg ikke forestille mig. Det er helt tydeligt, at der har været andre i spil. Det er jo ikke kun de helt store fisk, der kan lande i den her uge. Det er også nu, at klubberne bliver nødt til at erkende: "Nå det gik det ikke med emne A, B og måske C på en given plads. Vi må gå med D/E/F istedet".

Det med en AZ-liste og en TB/JN-liste synes jeg er dum spekulation. AZ kommer sikkert ind med en del forslag. Og nogle er han nok mere insisterende på end andre. Så må de samle det til en samlet liste og se hvad der kan lade sig gøre. Jeg går da stærkt ud fra de har mindst en håndfuld navne på hver aktuel position som de seriøst har overvejet. Måske er deres topkandidater stadig en mulighed nu på en position, mens de på en anden er så langt nede af listen, at de må overveje om det kan betale sig ift. at satse på en spiller, der allerede er i truppen, men måske ikke passer helt ift. foretrukket ben eller lignende.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Selvfølgelig er han ikke plan A. Det kan jeg ikke forestille mig. Det er helt tydeligt, at der har været andre i spil. Det er jo ikke kun de helt store fisk, der kan lande i den her uge. Det er også nu, at klubberne bliver nødt til at erkende: "Nå det gik det ikke med emne A, B og måske C på en given plads. Vi må gå med D/E/F istedet".

Det med en AZ-liste og en TB/JN-liste synes jeg er dum spekulation. AZ kommer sikkert ind med en del forslag. Og nogle er han nok mere insisterende på end andre. Så må de samle det til en samlet liste og se hvad der kan lade sig gøre. Jeg går da stærkt ud fra de har mindst en håndfuld navne på hver aktuel position som de seriøst har overvejet. Måske er deres topkandidater stadig en mulighed nu på en position, mens de på en anden er så langt nede af listen, at de må overveje om det kan betale sig ift. at satse på en spiller, der allerede er i truppen, men måske ikke passer helt ift. foretrukket ben eller lignende.
                        Helt enig med dig.

Vil også sige hvis vi er nede på emne f med ham Thomas Isherwood, vil jeg foretrække vi spiller med vores unge, Askou, Yaya.
                        Har vi ikke lavet den samme fejl for mange gange efterhånden?

PS. Intet ondt sagt om Thomas Isherwood. Kender ham ikke, og måske er han overraskende god.

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                          Giver ikke så meget for disse videoer men han er ikke bange for at få græs på tøjet, har øjnene på bolden men ved hvor modstanderen er og har storskærm nok til at se medspillerne foran sig mens han ikke virker bange for at modtage bolden - det er vel ok ..

Nogen der har fundet en video med fuckups ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

jeg forstår ikke hvis man henter en CF som ikke er tiltænkt en startplads. Hvad vil man med bredde når vi har fem spillere til tre pladser? Jeg kender ham ikke men havde håbet man kun hentede en CF som virkelig kunne løfte forsvaret. Det er den position vi har mest bredde på og to fremadstormende unge spillere.

Comment

Efter weekendens kamp mangler AIK 8 kampe af sæsonen og ligger 1p fra en conference league plads. Tror næppe de vil af med ham mm de får en pæn transfer da han spiller fast.
                              Tyrkiet har omkring 2 uger længere vindue end DK. Så der vil de kunne komme ned på 6 kampe og også se om de stadig er med om de sjove pladser der.
                              Så tror ikke på den mm han spiller sæsonen færdig der oppe og vi henter ham til vinter

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Efter weekendens kamp mangler AIK 8 kampe af sæsonen og ligger 1p fra en conference league plads. Tror næppe de vil af med ham mm de får en pæn transfer da han spiller fast.
                                Tyrkiet har omkring 2 uger længere vindue end DK. Så der vil de kunne komme ned på 6 kampe og også se om de stadig er med om de sjove pladser der.
                                Så tror ikke på den mm han spiller sæsonen færdig der oppe og vi henter ham til vinter
                                Det ændre vel ikke noget andet end at de har mere tid :) der er landskamps pause de næste 2 uger

Comment

Working...
                                X