Oprindeligt indsendt af Balboa
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Vil da også sige her efter den første runde i foråret, så er man lidt mere cool omkring det hele.
Det var velkendt at Esbjerg havde mistet et par profiler (Mortensen og Strunck), Velkendt at der er intern uro i Horsens, samt at Fredericias topscorer lige blev langtidsskadet. Derfra og til de alle tre tabte, især Horsens til Roskilde og Fredericia til Køge, der var et stykke vej. Vi kunne snildt have tabt til Hillerød, de havde chancerne til 2-0. Det kunne havde heddet 11 points forspring, nu gik det helt anderledes og så kan man tillade sig og være lidt mere ovenpå i forhold til vores ikke eksisterende bredde.
Jeg synes vi havde åbnet en dør på klem til panik, den blev hurtigt lukket, men det var ikke vores egen fortjeneste.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Det synes jeg er godt. Han ville sikkert nok kunne forstærke vores hold på den helt korte bane her i foråret. Vi savner en 8'er med noget teknik og ro på bolden. En der kan hjælpe med at få noget flow i spillet.
Men jeg tror ikke på, at han har niveau til Superliga længere. Har af gode grunde ikke set ham spille i Holland, men allerede da han var Silkeborg så han noget slukket ud.
Vi havde Bonde og Manneh med de evner i efteråret. Og det var tydeligt, at vi manglede dem begge i efterårets sidste hjemmekamp imod B93. Især når Ejdum også måtte udgå.
Jeg har respekt for, at vi ikke har hentet en ind udefra nu her og lader de unge få chancen. Ville dog gerne se mere til Juul-Sandberg. Synes han virker til at have en god ro på bolden og blik for at fordele boldene. Man kunne måske også prøve at rykke Jenner en tak længere tilbage (evt. bare som 10er).
Det var velkendt at Esbjerg havde mistet et par profiler (Mortensen og Strunck), Velkendt at der er intern uro i Horsens, samt at Fredericias topscorer lige blev langtidsskadet. Derfra og til de alle tre tabte, især Horsens til Roskilde og Fredericia til Køge, der var et stykke vej. Vi kunne snildt have tabt til Hillerød, de havde chancerne til 2-0. Det kunne havde heddet 11 points forspring, nu gik det helt anderledes og så kan man tillade sig og være lidt mere ovenpå i forhold til vores ikke eksisterende bredde.
Jeg synes vi havde åbnet en dør på klem til panik, den blev hurtigt lukket, men det var ikke vores egen fortjeneste.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSå kan den krydses .. https://bold.dk/fodbold/klubber/esbj...er-lasse-vigen
Men jeg tror ikke på, at han har niveau til Superliga længere. Har af gode grunde ikke set ham spille i Holland, men allerede da han var Silkeborg så han noget slukket ud.
Vi havde Bonde og Manneh med de evner i efteråret. Og det var tydeligt, at vi manglede dem begge i efterårets sidste hjemmekamp imod B93. Især når Ejdum også måtte udgå.
Jeg har respekt for, at vi ikke har hentet en ind udefra nu her og lader de unge få chancen. Ville dog gerne se mere til Juul-Sandberg. Synes han virker til at have en god ro på bolden og blik for at fordele boldene. Man kunne måske også prøve at rykke Jenner en tak længere tilbage (evt. bare som 10er).
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Jeg har intet at have det i, men tænker han spiller i udlandet. Tager VM med og så "hjem" til OB. Det er måske mere en drøm, men det er dog det jeg håber. En OB trøje med Eriksen ville pynte fint :D.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
“I flere årtier har man i OB drømt om, at Christian Eriksen gør comeback i Ådalen”
Det er end ikke årtier siden han forlod OB som talent …
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Men i FCK vil han stadig være i spil til at spille om mesterskabet og i Europa samt en mulighed for landsholdet og så er Falk der jo .. ikke at de kan gentage ungdommens pingpong men hvis de stadig er venner så trækker det vel også sammen med et par landsholdskolleger ..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Jeg er ikke bange for Eriksen skifter til FCK. Hvis han vælger at spille i Danmark, hvilket jeg fortsat tvivler på, bliver det nok i Middelfart.
Han tjener 70 millioner om året i Manchester. 6 millioner om måneden. Tænker ikke han bliver fristet af en FCK løn på en brøkdel.
Men vi er enige om Eriksen i superligaen ikke kommer til at ske.
Tror han indstiller karrieren efter VM i 26. Bare mit bud selvfølgelig.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
For det første,
Hvad var præmissen for mit indlæg - At Eriksen skiftede til fck.
For det andet,
nææh, gør du.? Næppe. Men vi kan nok godt blive enige om det er mere end i Danmark.
Min pointe, som du så glippede, var bare at jeg ikke tror vi kan være sikre på Christian, hvis han vil til Danmark.
Den der gamle klubfølelse findes ikke mere hos langt de fleste spillere.
Han tjener 70 millioner om året i Manchester. 6 millioner om måneden. Tænker ikke han bliver fristet af en FCK løn på en brøkdel.
Men vi er enige om Eriksen i superligaen ikke kommer til at ske.
Tror han indstiller karrieren efter VM i 26. Bare mit bud selvfølgelig.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Det er end ikke årtier siden han forlod OB som talent …
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
For det første,
For det andet,
nææh, gør du.? Næppe. Men vi kan nok godt blive enige om det er mere end i Danmark.
Min pointe, som du så glippede, var bare at jeg ikke tror vi kan være sikre på Christian, hvis han vil til Danmark.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Du ved da vist ikke hvad han kan tjene i England
For det andet,
Leave a comment:
Leave a comment: