Hvis vi fortsætter i 5-3-2 har vil vel
BP/Gomez/McCoy som indskiftere i forsvar, hvilket jeg synes er fint efter nogle fine præstationer af Bojan og Askou.
Ejdum (og Grubbe i kampe hvor man skal holde et resultat) på midten
Jona i angreb
Resten anser jeg ikke for relevante i forhold til SL-niveau.
Den sidste uge har givet én god indskifter i de to forreste kæder, hvis alle er klar/uden karantæne.
Ikke en drøm. Men trods alt bedre. Spørgsmålet er om, alle ikke kan præstere bedre, hvis de kan nøjes med at spille 65 minutter engang imellem. Mon ikke man begynder at økonomisere en smule, når man ved man skal spille min 80 minutter uge efter uge.
Med de køb der er gjort er jeg overbevist om, at fortsætter i den opstilling. Der er er ikke nok midtbanespillere/offensive spillere med kvalitet til at spille 4-4-2 endnu. Forhåbentligt efter vintervinduet.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
med 5-3-2 har vi i det mindste en "voksen" spiller at skifte med til midt og angreb...men det er godt nok tyndt. Ejdum har set slidt ud længe og nok brug for ikke at blive brugt helt så meget. Falk har jo også set brugt ud i slutningen af kampen. Grot og Ganaus det samme...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlægHar du nogensinde set ham spille?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSander/Myhra/Hansen
…..Burgy .. Askou .. Yaya ..
Owusu…………………. Sørensen.
…………..Ismahila
….Falk …………..….Arp
……..Ganaus ….Grot
Sabder/Myhra/Hansen
Owusu .. Askou .. Yaya .. Sørensen
……..……….Ismahila
……….Falk ………….Ejdum ..
………………..Arp
…..…..Ganaus .. Grot
Burgy eller Ejdum …
McCoy. Burgy. Bjørn. Gomez. Abrahamsen(?)
Grubbe
Trybull. Bonde.
Martin.
Jona. Hansborg. Magnus ..
så tyndt …
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægLasse Vøge's mavefornemmelse er at OB ikke er færdige og skriver at der godt kunne komme en sen transfer
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Så holder vi vel fast 532 da midtbanen ser meget tynd ud …
Grubbe og Martin som reserver for Ismahila, Falk, Ejdum og Arp .. så havde jeg foretrukket at holde på Sandberg frem for at leje ham ud … eller Trybull tages til nåde når han nu ikke skal videre …
Er Bonde lige oppe over så hjælper det - men tvivler på vi ser ham før efter nytår. Trybull hvis ikke man kan komme af med ham så må han jo bruges, men har ikke lignet at Zorniger ser hans vej.
Sandberg giver ingen mening at holde på - han har jo overhovedet ikke været brugt. Så få ham ud og spille forhåbentlig fast i Middelfart
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægLasse Vøge's mavefornemmelse er at OB ikke er færdige og skriver at der godt kunne komme en sen transfer
Leave a comment:
-
Sander/Myhra/Hansen
…..Burgy .. Askou .. Yaya ..
Owusu…………………. Sørensen.
…………..Ismahila
….Falk …………..….Arp
……..Ganaus ….Grot
Sabder/Myhra/Hansen
Owusu .. Askou .. Yaya .. Sørensen
……..……….Ismahila
……….Falk ………….Ejdum ..
………………..Arp
…..…..Ganaus .. Grot
Burgy eller Ejdum …
McCoy. Burgy. Bjørn. Gomez. Abrahamsen(?)
Grubbe
Trybull. Bonde.
Martin.
Jona. Hansborg. Magnus ..
så tyndt …
Last edited by Plum; 01-09-2025, 19:38.
Leave a comment:
-
Lasse Vøge's mavefornemmelse er at OB ikke er færdige og skriver at der godt kunne komme en sen transfer
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Så holder vi vel fast 532 da midtbanen ser meget tynd ud …
Grubbe og Martin som reserver for Ismahila, Falk, Ejdum og Arp .. så havde jeg foretrukket at holde på Sandberg frem for at leje ham ud … eller Trybull tages til nåde når han nu ikke skal videre …
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
så der kommer med 99,9% sikkerhed ikke til at ske mere...
Leave a comment:
-
Hvis devisen er, at vi skal træne os til at undgå at de næste 7 kampe også kaster 18 indkasserede mål af sig, så håber jeg på, at vores offensiv scorer 3 mål i hver kamp, for ellers bliver det småt med sejre...
MEN... ellers klager jeg ikke over den kvalitet, der er hentet ind. Jeg vil bare påpege, at den nemmeste måde at undgå nedrykning er at komme i top 6. Jeg føler jeg ser på billedet af en hest, hvor én del er tegnet sirligt, mens den anden del er ligner noget en 4-årig har lavet.
Den ene halvdel af holdet er ikke gode nok, enten fordi de simpelthen ikke har niveauet eller per nuværende ikke har niveau, men som muligvis kan vise sig at få niveauet.
Hvis vi havde bedre læremestre til de unge, ville billedetrillede af hesten måske blive lidt mere komplet. Måske ville den endda følge en god præstation op med endnu én.
Og få os i top 6.
MvH ChrisOB
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ved ikke hvor meget man skal ligge i det... Forbindelsen var elendig, så var vel lige så meget en vurdering af, at man kunne prøve igen senere.
Leave a comment:
Leave a comment: