Ikke enig.
Han blev hyped da han var i AaB som 17 årig og her ramte han lidt det samme som ramte HC (blev syndebuk). Så har han stået i skyggen i FCK som jo skifter målmænd som vi andre skifter undertøj. I Hvidovre viste han i mine øjne hvorfor han blev udråbt som et af landets største målmandstalenter.
Så du hans kampe mod os i sidste sæson? her var han i mine øjne vildt stærk på alle parametre. Tænker Lars Bjerring har siddet og set det samme.
Ja, hans præstationer mod os bed jeg også mærke i. Tænkte han så ud at være tilbage på det gode spor og rigtig god sammenligning med HC.
Jeg er godt nok lunken ved Theo. Knægten bleb latterligt hyped, men har aldrig vist noget særligt på senior niveau. Så kunne man lige så godt satse på Eskildsen.
Stadig ærgerlig over at Bernat skulle gøres til syndebuk i sin tid. Han har alle dage været bedre end Theo Sander
Ja, det var det og det samme skete jo med Theo.
HC gjorde det rigtige i at få spilletid i en rigtig fin klub i en relativ ukendt liga for mange
Det førte jo en plads på årets hold i Bulgarien med sig og nu en kontrakt i Tyskland.
Så man skal bestemt ikke afskrive målmænd i en alt for ung alder, da de er meget eksponeret og fejlene er mere synlige/afgørende.
Synes HC har valgt en rigtig fornuftig karrierevej
I den foregående sæson var Myhras redningsprocent 69,9, og han formåede at holde nullet i 6 ud af sine 21 kampe i 1. div.
Til sammenligning havde Theo Sander, for Hvidovre, en redningsprocent på 74,7 og 4 cleansheets i sine 13 kampe.
Ikke enig.
Han blev hyped da han var i AaB som 17 årig og her ramte han lidt det samme som ramte HC (blev syndebuk). Så har han stået i skyggen i FCK som jo skifter målmænd som vi andre skifter undertøj. I Hvidovre viste han i mine øjne hvorfor han blev udråbt som et af landets største målmandstalenter.
Så du hans kampe mod os i sidste sæson? her var han i mine øjne vildt stærk på alle parametre. Tænker Lars Bjerring har siddet og set det samme.
Kastede AaB ham ikke også ind i målet, midt i deres overlevelseskamp, som om han var en eller anden massias.
Det er nok de færreste 17 årige målmænd der ikke bliver presset af det, og laver nogle drop.
Jeg er godt nok lunken ved Theo. Knægten bleb latterligt hyped, men har aldrig vist noget særligt på senior niveau. Så kunne man lige så godt satse på Eskildsen.
Stadig ærgerlig over at Bernat skulle gøres til syndebuk i sin tid. Han har alle dage været bedre end Theo Sander
Ikke enig.
Enig med Plum (og du skriver det jo lidt selv). For mig virker det klart som om, at man lader en dør stå på klem for, at Myhra kan vende tilbage. Mht. Theo Sander så har han haft en fin halvsæson i Hvidovre, men har mest skuffet på seniorniveau. For mig er det naturligt, at man ikke er overbevist om, at han bliver en kæmpe succes. FCK købte ham eftersigende for 1 mio. € i AaB. Jeg har svært ved at forestille mig, at frikøbsklausulen er højere end det.
Ja, aftalen er jo nok med Myhras situation for øje. Et halvt års leje er bare så kort tid, så man oftest ser den slags handler i panik-situationer. Jeg jeg tænker en evt købsoption må ligge omkring 3-4 mio. Hans aktie er faldet en del siden FCK hentede ham
Forstår ikke dem, der siger at Theo er hypet og har skuffet på seniorniveau. Han er altså kun 20 år og spillet 34 kampe
Hvis han var så dårlig havde FCK vel ikke købt ham og Neestrup beskrevet ham som "et af de største målmandstalenter i landet" og "en potentiel topspiller på sigt".
En af grundene til, at vi nu kan hente "klassespillere" i FCK (som ikke var muligt før) er jo deres succes og økonomiske situation, som gør at de nu kan købe spillere fra en endnu højere hylde.
Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
Jeg gad godt vide hvad tankerne er bag den aftale. Hvis man tror på hans talent, så vil han jo helt klart være værd at investere i. Et halvt års leje indikerer mest at det er en meget kortsigtet løsning, og at man måske afventer hvad der sker med Myhra. Gad godt vide hvor realistisk den købsoption er
Enig med Plum (og du skriver det jo lidt selv). For mig virker det klart som om, at man lader en dør stå på klem for, at Myhra kan vende tilbage. Mht. Theo Sander så har han haft en fin halvsæson i Hvidovre, men har mest skuffet på seniorniveau. For mig er det naturligt, at man ikke er overbevist om, at han bliver en kæmpe succes. FCK købte ham eftersigende for 1 mio. € i AaB. Jeg har svært ved at forestille mig, at frikøbsklausulen er højere end det.
Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
Jeg gad godt vide hvad tankerne er bag den aftale. Hvis man tror på hans talent, så vil han jo helt klart være værd at investere i. Et halvt års leje indikerer mest at det er en meget kortsigtet løsning, og at man måske afventer hvad der sker med Myhra. Gad godt vide hvor realistisk den købsoption er
Tænker at der er taget hensyn til Myhra i denne aftale.
Tænker ikke at det hjælper på hans stress mere eller mindre at blive erstattet men at vide at der er ro på et halvt år frem kan måske afhjælpe.
At Hansen er blevet syg er så uheldig men Sanders chance men ellers er han vel tiltænkt som reserve .. måske også grunden til at han ikke ønsker at binde sig for mere end et halvt år hvis Myhra kommer tilbage ..
I den foregående sæson var Myhras redningsprocent 69,9, og han formåede at holde nullet i 6 ud af sine 21 kampe i 1. div.
Til sammenligning havde Theo Sander, for Hvidovre, en redningsprocent på 74,7 og 4 cleansheets i sine 13 kampe.
Giver vel fint mening. Gør han det godt kan man sikkert enten hente ham eller forlænge den. Måske også et tegn på, at klubben ikke helt afskriver Myhra endnu.
Leave a comment: