Oprindeligt indsendt af Christian89
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
En stille undren... hvorfor så ikke bare tage de sidste 2 måneder i Ådalen, hvis det er tilfældet. Hvorfor en ophævelse lige nu og ikke sidste sommer (hvor han gerne ville væk)
I sommers var vi nervøse for, om vi skulle bruge ham eller ej.
- Likes 2
Leave a comment:
-
En stille undren... hvorfor så ikke bare tage de sidste 2 måneder i Ådalen, hvis det er tilfældet. Hvorfor en ophævelse lige nu og ikke sidste sommer (hvor han gerne ville væk)
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Ja det virker underligt. Kan ikke lige se fidusen i at ophæve for sølle 2 måneder.
Det tror jeg aldrig jeg har set før.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det tror jeg aldrig jeg har set før.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
Han kan kun skifte til en klub hvor transfer vinduet er åbent da hans kontakt med os er ophævet udenfor vores transfer vindue.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Hvis han fik ophævet sin kontrakt i tirsdags så er han kontraktløs når deres vindue lukker :)
så kan han vel skrive kontrakt med en klub på Island på mandag hvis han vil og spille med det samme. Lidt ligesom vi gjorde med grot
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Så skal de have lavet den inden der og sendt kontrakten til der hvor man nu sender sådan noget hen. Men det er realistisk ja. Og så han OB nok ikke givet ham noget med på vejen.
Det lyder dog til at han er på stadion på lørdag. Så han lyder ikke som en der allerede har pakket
så kan han vel skrive kontrakt med en klub på Island på mandag hvis han vil og spille med det samme. Lidt ligesom vi gjorde med grot
Leave a comment:
-
Vinduet lukkede på Island i tirsdags så måske har han muligheden der? Ellers vil det da være underligt at ophæve kontrakten nu.
Det lyder dog til at han er på stadion på lørdag. Så han lyder ikke som en der allerede har pakket
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja. Hvis man ophæver uden for vinduet kan man kune skifte til en klub hvis vindue selv er åbent.
Hvis du skal være free agent skal du ophæve inden vinduet lukker i det land du kommer fra
Leave a comment:
-
Hvis hans kontrakt blev ophævet i tirsdags så kan han vel godt spille på Island før transfervinduet åbner igen:)
eller har jeg misforstået reglerne ??
Ja. Hvis man ophæver uden for vinduet kan man kune skifte til en klub hvis vindue selv er åbent.
Hvis du skal være free agent skal du ophæve inden vinduet lukker i det land du kommer fra
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Kan være han har noget på hånden. Så er det jo en måde at omgås reglerne på.
Han kan i princippet spille for en ny klub i weekenden.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: