Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...t-pa-ob-og-agf

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvornår og hvem bliver hevet op i truppen? Troede truppen var stor nok på antal.
    Snart. Var der ikke nogen der skrev om det for nogle dage siden også?

Man har jo hele tiden snakket om 20+3 og 2 talenter fra akademiet. Det første år er de jo næsten på trainee kontrakt og deler tiden mellem SL træning og akademiet

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Jeg tror også der havde været for meget mediebevågenhed hvis han havde trænet med i OB.
    Ja, og så er Malmø også tættest på hjem.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Syntes nu at Draogo minder om en der meget hurtigt spiller 90+ min hver gang. Så ser frem til Falk på en 8`er og lidt mere defensiv balance på midten hvis vi absolut skal spille det system. Ejdum ligner en der slider voldsomt med fysikken og vil have godt af en indskifter.. undskyld gamechanger rolle det næste stykke tid for Falk og Fiete så de ikke skal spille fuld tid hver gang. Om det så bliver TT eller Grubbe der skal aflaste Draogo fra tid til anden betyder ikke det store for mig. Ingen af dem ændrer fodboldkampe og ingen af dem er næppe i klubben næste sæson.

Nu får vi snart noget nyt akademi blod op i truppen. Så kan det være at der er en af dem der overrasker og er god nok til at få minutter
    jeg tænker du har ret - Draogo kommer til at starte og så kan Ejdum forhåbentlig få den tid han skal bruge til at komme sig - og blive skiftet ind.

Om Tom T spiller eller Grubbe gør mig for så vidt heller ikke noget, pointen var at nu er Tom T en del af truppen, der er blevet trukket store veksler på bestemte spillere den første del af sæsonen og nu har Zorniger så den trup at gøre med som han har - så håber han kommer til at skifte ud lidt tidligere og lidt mere - så vi ikke kommer til at se så slidte ud. Og her kunne Trybull vel godt tage en tørn fra tid til anden.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Syntes nu at Draogo minder om en der meget hurtigt spiller 90+ min hver gang. Så ser frem til Falk på en 8`er og lidt mere defensiv balance på midten hvis vi absolut skal spille det system. Ejdum ligner en der slider voldsomt med fysikken og vil have godt af en indskifter.. undskyld gamechanger rolle det næste stykke tid for Falk og Fiete så de ikke skal spille fuld tid hver gang. Om det så bliver TT eller Grubbe der skal aflaste Draogo fra tid til anden betyder ikke det store for mig. Ingen af dem ændrer fodboldkampe og ingen af dem er næppe i klubben næste sæson.

Nu får vi snart noget nyt akademi blod op i truppen. Så kan det være at der er en af dem der overrasker og er god nok til at få minutter
    Hvornår og hvem bliver hevet op i truppen? Troede truppen var stor nok på antal.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes vi har set hvor god Arp er i den mere frie 10'er rolle - så håber da virkeligt man holder ham der.

Og ja træls for og med TT. Har svært ved at se han skulle stå bag en grubbe når og hvis der skal smides noget ind de sidste 20 min af en kamp. Nu hænger OB og Tom T på hinanden de næste par måneder - så håber da Zorniger benytter sig af ham

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

1) enig
    2) Fiete var vel også tænkt som en angriber men brugt på midten da man har manglet, hvilket også var grunden til at Falk har spillet 6’er … og Bjørn kan vel også bruges på toppen ….

heller ikke nok ud .. ærgerligt for TT f.eks.
    syntes vi har set hvor god Arp er i den mere frie 10'er rolle - så håber da virkeligt man holder ham der.

Og ja træls for og med TT. Har svært ved at se han skulle stå bag en grubbe når og hvis der skal smides noget ind de sidste 20 min af en kamp. Nu hænger OB og Tom T på hinanden de næste par måneder - så håber da Zorniger benytter sig af ham

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

1. det er jo svært at være uenig - vores midtbane er styrket, men den var så også virkelig svag. Og vi er gået et niveau op ifht konkurrence - så stadig en tynd midtbane. Topniveauet er der vidst ingen der betvivler. Men der er for stort et spring til evt indskiftere.

2. Angrebet - her mener jeg ikke vi pt kan påstå vi er styrket, vores topscore blev solgt og er blevet erstattet af to tyskere fra 2. bundesliga. Ganaus har overrasket mig positivt men så heller ikke mere. Den anden skal vi lige se først. Overn i det har vi skiftet system så vi skal have to angribere på banen, og har fået en træner der spiller et meget krævende spil, hvilket er fedt, men vi skulle faktisk have fire angribere - igen så der er noget at skifte med.

At Troels mener det er meget med 6 tilgange...det siger jo en del om ham, det er jo ham selv der har sat det op på den måde, tynd trup i foråret, ny træner og spillestil - altså selvf skulle der ske meget.

Overordnet set syntes jeg det har været et fint vindue ifht hvad der er kommet ind ( vi skal lige se lidt mere til de to nyeste ) problemet er at der ikke er kommet nok ind.

Og så syntes jeg det er positivt man har fået sendt et par stykker på lån, håber jeg man fortsætter med i fremtiden.
    1) enig
    2) Fiete var vel også tænkt som en angriber men brugt på midten da man har manglet, hvilket også var grunden til at Falk har spillet 6’er … og Bjørn kan vel også bruges på toppen ….

heller ikke nok ud .. ærgerligt for TT f.eks.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    1. det er jo svært at være uenig - vores midtbane er styrket, men den var så også virkelig svag. Og vi er gået et niveau op ifht konkurrence - så stadig en tynd midtbane. Topniveauet er der vidst ingen der betvivler. Men der er for stort et spring til evt indskiftere.

2. Angrebet - her mener jeg ikke vi pt kan påstå vi er styrket, vores topscore blev solgt og er blevet erstattet af to tyskere fra 2. bundesliga. Ganaus har overrasket mig positivt men så heller ikke mere. Den anden skal vi lige se først. Overn i det har vi skiftet system så vi skal have to angribere på banen, og har fået en træner der spiller et meget krævende spil, hvilket er fedt, men vi skulle faktisk have fire angribere - igen så der er noget at skifte med.

At Troels mener det er meget med 6 tilgange...det siger jo en del om ham, det er jo ham selv der har sat det op på den måde, tynd trup i foråret, ny træner og spillestil - altså selvf skulle der ske meget.

Overordnet set syntes jeg det har været et fint vindue ifht hvad der er kommet ind ( vi skal lige se lidt mere til de to nyeste ) problemet er at der ikke er kommet nok ind.

Og så syntes jeg det er positivt man har fået sendt et par stykker på lån, håber jeg man fortsætter med i fremtiden.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Tjoo

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    CE indstiller karrieren inden for den nærmeste fremtid, hvis ikke han får et attraktivt tilbud fra en stor klub.
    Han er bange for at falde igennem i superligaen og ødelægge sit eftermæle.
    Han burde have lagt støvlerne på hylden da han stoppede i England. Synes det er lidt en falliterklæring det der udspiller sig nu på 3.måned.
    Det er uskønt.

Og det er helt for egen regning.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://campo.dk/2025/09/04/troels-b...ansfervinudet/

tja …

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Dengang trænede han ganske vidst i ådalen, men dengang var det også selvtræning med sin egen personlige træner, og ikke sammen med spillerne i OB.
    Jeg tror han har haft behov for noget rigtig fodboldtræning, men jeg forestiller mig at både OB og nok også Eriksen selv, helst vil undgå hinanden, hvis det slet ikke er på tale at Eriksen skal til OB nu. På denne her måde går han så meget under radaren som man kan, når man er en af skandinaviens største stjerner igennem de seneste 15 år, som pludselig træner med på en langt mindre adresse, end man er vant til at se.
    enig - og selv hvis de skulle have en snak kørende så vil et træningspas i ådalen bare øge den opmærksomhed.

HVIS de snakker og selvsagt ikke er klar til at melde noget ud, så vil man jo ikke sætte spotlightet på OB-CE...

Så hvis man virkeligt skal tage sølvpapirshatten på; så kan det her ses som et godt tegn ifht om Eriksen vender hjem

Men man skal nok virkeligt ville se det

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Jeg tror også der havde været for meget mediebevågenhed hvis han havde trænet med i OB.
    enig - du havde hurtigt haft SFÅ og dermed også tv2 dernede. Og spørgsmålene om hans kommende klub ville helt sikkert fylde...og spekulationerne om en tur til OB ville bare øges.

sådan set smart at træne med i en klub han ikke kan skrive med nu og her - havde det været en hvilken som helst dansk klub var spekulationerne gået igang.

Jeg har godt nok svært ved at blive fornærmet over at han ikke træner med i OB...come on

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

At træne med i Malmø øger da netop søgelyset mod ham !

Træning i Ådalen giver da mening mht. familie, hus, historik og at han tidligere gjorde det efter han faldt om i Parken.
    Dengang trænede han ganske vidst i ådalen, men dengang var det også selvtræning med sin egen personlige træner, og ikke sammen med spillerne i OB.
    Jeg tror han har haft behov for noget rigtig fodboldtræning, men jeg forestiller mig at både OB og nok også Eriksen selv, helst vil undgå hinanden, hvis det slet ikke er på tale at Eriksen skal til OB nu. På denne her måde går han så meget under radaren som man kan, når man er en af skandinaviens største stjerner igennem de seneste 15 år, som pludselig træner med på en langt mindre adresse, end man er vant til at se.

Leave a comment:

Working...
X