Oprindeligt indsendt af DD84
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Uden at kende meget til hans niveau, så tror jeg ikke kommer til at ske. Har Troels Bech ikke udtalt at spillere udefra skal være klare forstækninger, eller noget i den stil? Jeg tror ikke vi kigger på spillere i ligaer under suppen, hvis de har den alder.
Jeg gætter på at OB henter minimum 1 spiller ind hvor folk taber både næse og mund
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg kunne godt nøjes med en hvis det var en kæmpe profil. Altså hvis OB sprang banken og hentede en “stjerne”. Så kan man altid evaluere til vinter
Men nu burde der være midler til at hente nogle profiler ind. At sælge for 67 mill på få dage er virkelig ikke hverdagskost for OB
farzam skriver på x
Det er ikke grundprisen, nej. Men med bonusser og diverse. Det er jeg lige blevet oplyst om.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægEn sekser, jeg har haft øje på, er Marinus Grandt fra Hillerød. Jeg ved ikke, om han er blevet nævnt herinde før, men han minder meget om Tverskov i sin spillestil. Hans kontrakt udløber næste år, så han kunne formentlig hentes billigt.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg tænker da de begge skal erstattes - to startere fra sidste sæson. Der skal hentes to startere ind som erstatning - om begge så skal være til angrebet...
Men nu burde der være midler til at hente nogle profiler ind. At sælge for 67 mill på få dage er virkelig ikke hverdagskost for OB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægEn sekser, jeg har haft øje på, er Marinus Grandt fra Hillerød. Jeg ved ikke, om han er blevet nævnt herinde før, men han minder meget om Tverskov i sin spillestil. Hans kontrakt udløber næste år, så han kunne formentlig hentes billigt.
- Likes 2
Leave a comment:
-
En sekser, jeg har haft øje på, er Marinus Grandt fra Hillerød. Jeg ved ikke, om han er blevet nævnt herinde før, men han minder meget om Tverskov i sin spillestil. Hans kontrakt udløber næste år, så han kunne formentlig hentes billigt.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Sammenligner man de to, så er salget af Deedson næsten bedre. Minteh har jo vist sig at være et kæmpe talent.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
På højde med Mintehs uden tvivl
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg synes bestemt at Deedson pund for pund er en af vores bedre spillere, men når man tager i betragtning at der formentlig ikke er plads til ham i Zornigers system, og vi derfor gerne vil af med ham, så synes jeg det er en ekstra god pris.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægHvis den holder vand med en transfersum på omkring 4 millioner Euro, så ville det være mere end godkendt. Men så siger vi jo også farvel til rigtigt mange mål og oplæg fra sidste sæson, hvis vi lige tager Luca med i denne regning. Mindst en af dem skal fuldgod erstattes.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvis den holder vand med en transfersum på omkring 4 millioner Euro, så ville det være mere end godkendt. Men så siger vi jo også farvel til rigtigt mange mål og oplæg fra sidste sæson, hvis vi lige tager Luca med i denne regning. Mindst en af dem skal fuldgod erstattes.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg30 milldet vil imo være det til dato flotteste salg i OB nogensinde
men nej han passer ikke ind i Zorniger system, har været meldt på vej videre et par gange tidligere. Stort plus for alle parter
Leave a comment:
-
30 milldet vil imo være det til dato flotteste salg i OB nogensinde
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: