Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Men vi får jo ikke 30 mil for deedson det er 30 mil hvis alle klausulerne går hjem:)
    Hvor står det henne? Ligner da at Tipsbladet skriver 30 mill i transfer

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Uden at kende meget til hans niveau, så tror jeg ikke kommer til at ske. Har Troels Bech ikke udtalt at spillere udefra skal være klare forstækninger, eller noget i den stil? Jeg tror ikke vi kigger på spillere i ligaer under suppen, hvis de har den alder.
    Præcis. Som udgangspunkt jo. Vi kommer nok til at slås med klubber som AGF,FCN og de de største svenske/norske klubber resten af vinduet efter de sidste spillere

Jeg gætter på at OB henter minimum 1 spiller ind hvor folk taber både næse og mund

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg kunne godt nøjes med en hvis det var en kæmpe profil. Altså hvis OB sprang banken og hentede en “stjerne”. Så kan man altid evaluere til vinter

Men nu burde der være midler til at hente nogle profiler ind. At sælge for 67 mill på få dage er virkelig ikke hverdagskost for OB
    Men vi får jo ikke 30 mil for deedson det er 30 mil hvis alle klausulerne går hjem:)

farzam skriver på x

Det er ikke grundprisen, nej. Men med bonusser og diverse. Det er jeg lige blevet oplyst om.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    En sekser, jeg har haft øje på, er Marinus Grandt fra Hillerød. Jeg ved ikke, om han er blevet nævnt herinde før, men han minder meget om Tverskov i sin spillestil. Hans kontrakt udløber næste år, så han kunne formentlig hentes billigt.
    Uden at kende meget til hans niveau, så tror jeg ikke kommer til at ske. Har Troels Bech ikke udtalt at spillere udefra skal være klare forstækninger, eller noget i den stil? Jeg tror ikke vi kigger på spillere i ligaer under suppen, hvis de har den alder.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg tænker da de begge skal erstattes - to startere fra sidste sæson. Der skal hentes to startere ind som erstatning - om begge så skal være til angrebet...
    Jeg kunne godt nøjes med en hvis det var en kæmpe profil. Altså hvis OB sprang banken og hentede en “stjerne”. Så kan man altid evaluere til vinter

Men nu burde der være midler til at hente nogle profiler ind. At sælge for 67 mill på få dage er virkelig ikke hverdagskost for OB

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    En sekser, jeg har haft øje på, er Marinus Grandt fra Hillerød. Jeg ved ikke, om han er blevet nævnt herinde før, men han minder meget om Tverskov i sin spillestil. Hans kontrakt udløber næste år, så han kunne formentlig hentes billigt.
    Det tror jeg er hylden eller hylder under hvad vi går efter.

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Sammenligner man de to, så er salget af Deedson næsten bedre. Minteh har jo vist sig at være et kæmpe talent.
    Kan der være noget om. Og vi har ikke engang en klausul der skal afregnes på ham. Eller på Luca for den sags skyld….

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

På højde med Mintehs uden tvivl
    Sammenligner man de to, så er salget af Deedson næsten bedre. Minteh har jo vist sig at være et kæmpe talent.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Jeg synes bestemt at Deedson pund for pund er en af vores bedre spillere, men når man tager i betragtning at der formentlig ikke er plads til ham i Zornigers system, og vi derfor gerne vil af med ham, så synes jeg det er en ekstra god pris.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Hvis den holder vand med en transfersum på omkring 4 millioner Euro, så ville det være mere end godkendt. Men så siger vi jo også farvel til rigtigt mange mål og oplæg fra sidste sæson, hvis vi lige tager Luca med i denne regning. Mindst en af dem skal fuldgod erstattes.
    jeg tænker da de begge skal erstattes - to startere fra sidste sæson. Der skal hentes to startere ind som erstatning - om begge så skal være til angrebet...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    30 mill det vil imo være det til dato flotteste salg i OB nogensinde
    På højde med Mintehs uden tvivl

Leave a comment:

• wagrier1
    replied
    Hvis den holder vand med en transfersum på omkring 4 millioner Euro, så ville det være mere end godkendt. Men så siger vi jo også farvel til rigtigt mange mål og oplæg fra sidste sæson, hvis vi lige tager Luca med i denne regning. Mindst en af dem skal fuldgod erstattes.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    argh - syntes også der er en tendens til at gøre ham dårligere end han er. Han kan godt sparke til en bold.

men nej han passer ikke ind i Zorniger system, har været meldt på vej videre et par gange tidligere. Stort plus for alle parter

Leave a comment:

• stonebear
    replied

Leave a comment:

Working...
X