Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af Tømmeren Se indlæg

Sorry det er mig der var træt, det var selvfølgelig 5 mio euro
    Ja, det var omkring 5 mio EUR, hvilket deres fans er trætte af.

De har lige solgt Lucca til Napoli for 35 mio EUR og så henter man en ukendt dansker, som så med det samme udlejes. De er trætte af at holdet ikke forstærkes (har jo stort plus på indtægtssiden), at de skal finansiere spillere for Watford (for at de kan overholde de finansielle regler i UK) samt frygter at klubben rykker ned efter denne sæson.

Leave a comment:

• Tømmeren
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Gik rygtet ikke på 5 mill euro? Eller har der været en update på det som jeg har misset?
    Sorry det er mig der var træt, det var selvfølgelig 5 mio euro

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Vores fysiske træner Bo Nielsen har skiftet til Middelfart:

https://www.tv2fyn.dk/middelfart/mid...0B_6B730tiH87g

Leave a comment:

• Jelnegaard47
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Okay, så du mener klausulen ligger på en fremtidig ren salgspris og ikke en nettogevinst?

Du kan da ikke indskrive i en kontrakt, hvad den købende klub senere minimum må sælge for !
    Vi har meget høj grad af aftalefrihed, så man kan faktisk aftale, hvad end hjertet begærer. Jeg er med på det er atypisk og en svær forhandlingssituation for TB, men der er (nærmest) intet, der ikke kan aftales. Når Watford og Udinese har samme ejer, kan aftalen også være indgået med ejerskabet, som derved forpligter både Watford og Udinese til en evt. videresalgsklausul. Aftalen kan også være indgået mellem 3 parter, så både Udinese og Watford er forpligtede til at betale procenter. Medmindre vi ser kontrakten, er det kun de implicerede parter der ved, hvordan aftalen er strikket sammen.

Jeg er med på, at det er højst usædvanlige forslag, men rent faktuelt er det muligt, at vi har sikret os videresalgsklausul fra Watford.

Leave a comment:

replied

Tror det er den helt rigtige hylde at starte på i udlandet. Dejlig by og tæt på London, men ikke så hektisk som den. God liga med mange spændende klubber og spillere. Nok større chance for at få succes her end at ende på bænken i en endnu større liga.

Nummeret med at sælge til Udinese og bagefter udlejningen til Watford er simpelthen fordi Luca ikke har points nok.
    Ja, det er på grund af, at Luca ikke har points nok, at det starter med en 1-års udlejning, da et direkte salg ikke er muligt
    Last edited by Online; 16-07-2025, 21:21.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Gik rygtet ikke på 5 mill euro? Eller har der været en update på det som jeg har misset?
    jeg har ikke hørt andet...mon ikke det er Deedson beløbet der er blevet blandet ind i det

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Du kan lave en videresalgs klausul på 2 måder:
    1. Du får X antal procent af hele salgsprisen eller 2. du får X antal procent af fortjenesten

så nu har Udinese givet 4 mio euro for ham, hvis de så sælger ham for det samme til Watford ser det således ud..
    i case 1 med en videresalg på 10% får du så yderlige 400.000 euro hvis de sælger for det samme, men 0 hvis de har lavet det som i case nr 2.

Leave a comment:

replied

1. Du får X antal procent af hele salgsprisen eller 2. du får X antal procent af fortjenesten

så nu har Udinese givet 4 mio euro for ham, hvis de så sælger ham for det samme til Watford ser det således ud..
    i case 1 med en videresalg på 10% får du så yderlige 400.000 euro hvis de sælger for det samme, men 0 hvis de har lavet det som i case nr 2.
    Vi er enige - jeg tror bare mest på nummer 2

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det jo bare penge, herregud. Sjovere bliver det at se hvor mange kampe han får i Watford.
    Tænker ikke han bliver fast mand. Det ville overraske mig meget.
    enig

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det jo bare penge, herregud. Sjovere bliver det at se hvor mange kampe han får i Watford.
    De har købt heftigt ind til offensiven og målet er oprykning, så Luca skal levere fra dag 1

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Står her at vinduet i USA først åbner 24/7. Så det er nok derfor de ikke har så travlt og der ikke rigtig er offentliggjort noget endnu måske

https://www.givemesport.com/fc-dalla...edson-sources/

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

den er jeg med på. Men behøver jo ikke være sådan. Det kan også være at OB får procenter af hele beløbet - og så er man ude over et evt problem med intern handel. Og uden at gøre mig til ekspert ud i fodbold kontrakter - så tænker jeg også man kan komme rundt om den eventuelle problematik på andre måde.

Og endeligt så er der jo også muligheden at Udinese ikke sælger til Watford...

Leave a comment:

• Tømmeren
    replied

Okay, så du mener klausulen ligger på en fremtidig ren salgspris og ikke en nettogevinst?

Du kan da ikke indskrive i en kontrakt, hvad den købende klub senere minimum må sælge for !

Last edited by Tømmeren; 16-07-2025, 20:33.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

den er jeg med på. Men behøver jo ikke være sådan. Det kan også være at OB får procenter af hele beløbet - og så er man ude over et evt problem med intern handel. Og uden at gøre mig til ekspert ud i fodbold kontrakter - så tænker jeg også man kan komme rundt om den eventuelle problematik på andre måde.

Og endeligt så er der jo også muligheden at Udinese ikke sælger til Watford...

Ja bestemt, da det jo lader til, at klubberne snart ikke er søstre mere.

Det er meget sjældent, at man får af hele beløbet, men mega godt forhandlet, hvis det er tilfældet (men så ryger en del af deres forretningsmodel jo på gulvet).

Leave a comment:

replied

Selvfølgelig er der taget højde for det…. Ufatteligt at man kan tro de ikke har styr på den slags og at tro på det ikke kan skrives ind i en kontrakt…

Ellers bliver det da et slaraffenland med salg til alle de her klubber der har samme ejere. Det er da hverken første eller sidste gang det sker..

Leave a comment:

Working...
X