Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
han er ikke på vej til Malmø - som der står flere steder; han kan ikke skrive med dem dette efterår.
-
At træne med i Malmø øger da netop søgelyset mod ham !Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
Tror også en del af grunden her.
Både OB og Eriksen kan have vurderet, at det ville skabe for meget opmærksomhed, hvis han trænede med. Opmærksomhed der kan være en udfordring i en tid med ny træner, ny ledelsesstil, mange nye spillere mv. Jeg tænker, at AZ sætter pris på at have ro til at implementere den nye stil, og TB virker også som en, der vægter det utroligt højt at give træner og spillertrup ro til at bygge kultur og hierarki op.
For Eriksen selv kan det også være en måde at gemme sig lidt væk på, og holde sig lidt ude af den danske presses søgelys.
Så medmindre Eriksen er en reel mulighed eller tæt på OB, kan der være gode grunde til ikke at lade ham træne med.
Træning i Ådalen giver da mening mht. familie, hus, historik og at han tidligere gjorde det efter han faldt om i Parken.
Leave a comment:
-
Det vil der være uanset om han træner med i OB, FCK, Malmø eller Middelfart.Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægJeg tror også der havde været for meget mediebevågenhed hvis han havde trænet med i OB.
Jeg forstår slet ikke tankegangen, bag Malmø, som slet ikke.
Jeg tror ikke på familien vil flytte til Sverige - så hvis han skriver på kontrakt derover, så flytter de til København, men kan slet ikke se et scenarie, hvor de bliver boende i Odense, og pendler frem og tilbage til Malmø.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg tror også der havde været for meget mediebevågenhed hvis han havde trænet med i OB.
Leave a comment:
-
Så giver det fin mening. Jeg ville blive frygtelig skuffet og forundret, hvis han skrev med Malmø nu. Han kan ikke tilmeldes europæisk fodbold, da deadline for tilmelding af spillere her er udløbet, og se er håbløst bagud i mesterskabskampen. Det er virkelig marginalt hvad jeg tror de kan tilbyde som er mere attraktivt end hvad vi kan aktuelt, og jeg tror bestemt ikke han kommer nærmere VM ved at spille i Sverige end i DK.Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæghttps://gasetten.se/malmo-ff/christi...malmo-ff-idag/
Der står også at han ikke kan spille for Malmø selv om han er kontraktløs da det kun tillades i foråret i Sverige.
Forstår det ikke helt da det må være EU regler der regulerer det, men hvis det er rigtigt så træner han måske i Malmø fordi der så ikke kan komme spekulationer.
Han vil nok bare holde sig igang et sted, hvor spekulationer udebliver, og så er han jo for enhver klub en rigtig fin træningsspiller at have med, når nu mange klubber er nede på mandskab, fordi de har spillere på landsholdsopgaver.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Ja og det kan også være at det er derfor han ikke vil skrive med OB, der vil være alt for meget opmærksomhed på ham selv, hvilket også vil påvirke hans små børn. Bare et gæt. Men Malmø spiller også med i toppen modsat os. Et andet argument.Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
Tror også en del af grunden her.
Både OB og Eriksen kan have vurderet, at det ville skabe for meget opmærksomhed, hvis han trænede med. Opmærksomhed der kan være en udfordring i en tid med ny træner, ny ledelsesstil, mange nye spillere mv. Jeg tænker, at AZ sætter pris på at have ro til at implementere den nye stil, og TB virker også som en, der vægter det utroligt højt at give træner og spillertrup ro til at bygge kultur og hierarki op.
For Eriksen selv kan det også være en måde at gemme sig lidt væk på, og holde sig lidt ude af den danske presses søgelys.
Så medmindre Eriksen er en reel mulighed eller tæt på OB, kan der være gode grunde til ikke at lade ham træne med.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Tror også en del af grunden her.Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Må indrømme jeg slet ikke er overrasket eller kan se problemet.
- Malmö er da en klart større klub end OB. Hvis han skulle ende med at skrive kontrakt med dem kan jeg da godt forstå hvorfor det er meget mere sportsligt interessant for ham.
- Og hvis det bare er træning: hvem siger han kunne få lov til at træne med i OB selv hvis han ønskede?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvis CE skriver kontrakt, så synes jeg han skider på OB ! Jovist Malmø er en stor klub og skal vel spille lidt europæisk, men udover det. Så er Alsvensken vel ikke bedre sportsligt en suppen. Så falder det vel på noget økonomisk måske, men tænker vi kunne have strukket den langt for at få ham et par år. Nu eller aldrig hvis han skulle have de flotteste striber på igen
Leave a comment:
-
https://gasetten.se/malmo-ff/christi...malmo-ff-idag/
Der står også at han ikke kan spille for Malmø selv om han er kontraktløs da det kun tillades i foråret i Sverige.
Forstår det ikke helt da det må være EU regler der regulerer det, men hvis det er rigtigt så træner han måske i Malmø fordi der så ikke kan komme spekulationer.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Malmø ligger nr 134 på UEFAs rangliste over klubber. 4 pladser efter Go Ahead Eagles.Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Må indrømme jeg slet ikke er overrasket eller kan se problemet.
- Malmö er da en klart større klub end OB. Hvis han skulle ende med at skrive kontrakt med dem kan jeg da godt forstå hvorfor det er meget mere sportsligt interessant for ham.
- Og hvis det bare er træning: hvem siger han kunne få lov til at træne med i OB selv hvis han ønskede?
Det er klart en større klub, men også en hvor vi nogen gange, når vi står på tæer kigger på de samme spillere.
Leave a comment:
-
Må indrømme jeg slet ikke er overrasket eller kan se problemet.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægWTF Christian Eriksen…
https://bold.dk/fodbold/klubber/malm...med-i-malmo-ff
Er vi ikke gode nok til dig?
- Likes 4
Leave a comment:
-
Fandme spøjst hvis det holder vand.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægWTF Christian Eriksen…
https://bold.dk/fodbold/klubber/malm...med-i-malmo-ff
Er vi ikke gode nok til dig?
Så kan man vel konkludere at FCK ikke var interesseret på noget tidspunkt og at hans tanker om vores potentiale ikke er ret høje.
Malmø er bedre end OB i en række der er dårligere end Superligaen.
Måske er han ikke klar til at spille i den by han regner med at bo i? Det kan jo være lidt overvældende at skulle hente ungerne efter 0-4 i Vejle
Leave a comment:
-
Mon ikke hans selvopfattelse er, at han stadig er for god/dygtig til OB? I så fald ikke noget, man kan bestride. FCK er på papiret den eneste klub i landet, som nok harmonerer med hans selvbillede, men der tror jeg så at hans følelser for OB er store nok til, at han hellere vil holde formen i Malmö end på Østerbro.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: