Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• jesper hansen ud
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Sander er langt foran Eskildsen IMO.

Jeg syntes det er et scoop hvis vi har mulighed for at købe ham bagefter realistisk set
    Spændende med Sander og ikke Trott......har desværre længe lugtet af at Myhra er færdig på topplan

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Er ret overbevist om, at man forsikrer fodboldspillere såfremt en skade eller sygdom fører til et karierrestop, i hvert fald den transfer man har betalt, som
    så selvfølgelig afskrives henover kontraktperioden.
    Ja det tænker jeg også. Vi må håbe det er “clear & obvious” skrevet så der ikke bliver forfærdelig meget bøvl med forsikrings selskabet. Det kunne man jo godt forestille sig

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Perfekt imo. Giver os også en bagdør, hvis han ikke gør det godt, men i de kampe vi mødte ham i sidste sæson, var han noget træls for os.

Er også tilfreds med, det ikke lige blev en med tysk pas og det skal ikke overfortolkes og fejlfortolkes til at jeg ikke kan lide tyskere. Har bare ikke behov for at se et nyt “Brøndby”, med jeg ved ikke hvor mange, med tysk pas.
    Meget enig. Syntes virkelig han var god sidste sæson. Så en del 1. Div og der var han også klasse

Men tænk lige over at nu har vi handlet 2 gange i FCK(personer der har respekt i FCK og ikke flops), 1 gang i bundesligaen og 1 gang i 2. Bundesliga
    Det er altså noget af et kvantespring vi har taget. Endda som oprykkere.

Alle der kommer til kan selvfølgelig ikke slå lige meget igennem og alle blive succesfulde. Men jeg elsker den nye kurs

Leave a comment:

• jojo
    replied

Never say never men ja. Myhra er nok færdig i OB desværre.
    Træls for Myhra mest men også træls for OB med den store investering man lavede i ham
    Er ret overbevist om, at man forsikrer fodboldspillere såfremt en skade eller sygdom fører til et karierrestop, i hvert fald den transfer man har betalt, som
    så selvfølgelig afskrives henover kontraktperioden.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Mere her
    Der skulle være købsoption og falde på plads til i morgen

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-klub
    Perfekt imo. Giver os også en bagdør, hvis han ikke gør det godt, men i de kampe vi mødte ham i sidste sæson, var han noget træls for os.

Er også tilfreds med, det ikke lige blev en med tysk pas og det skal ikke overfortolkes og fejlfortolkes til at jeg ikke kan lide tyskere. Har bare ikke behov for at se et nyt “Brøndby”, med jeg ved ikke hvor mange, med tysk pas.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Mere her
    Der skulle være købsoption og falde på plads til i morgen

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-klub

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
    Et eller andet sted er det godt med et ungt talent der kan udvikle sig, men hvor stiller det vores egen talent på pladsen? Og så kun på en lejeaftale, havde dog håbet vi havde valgt fra en højere hylde
    Sander er langt foran Eskildsen IMO.

Jeg syntes det er et scoop hvis vi har mulighed for at købe ham bagefter realistisk set

Leave a comment:

• thesheep
    replied
    Et eller andet sted er det godt med et ungt talent der kan udvikle sig, men hvor stiller det vores egen talent på pladsen? Og så kun på en lejeaftale, havde dog håbet vi havde valgt fra en højere hylde

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Spændende. Ikke den foretrukne for mig. Men spændende.

Måske lidt mere potientiale i ham , endTrott.

Og vel også et klart bevis på Myhra ikke kommer til at stå mere. Desværre.
    Never say never men ja. Myhra er nok færdig i OB desværre.
    Træls for Myhra mest men også træls for OB med den store investering man lavede i ham

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Theo Sander er tæt på!
    Ja, dog leje, håber på en rimelig option på eventuelt køb. Om ikke andet stopper Martin næste sommer (mener jeg).

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Giver rigtig god mening. Håber der kommer en realistisk frikøbsklausul med

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Spændende. Ikke den foretrukne for mig. Men spændende.

Måske lidt mere potientiale i ham , endTrott.

Og vel også et klart bevis på Myhra ikke kommer til at stå mere. Desværre.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...pa-theo-sander

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Theo Sander er tæt på!

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det formoder jeg... Højlund har jo været rygtet til Napoli, så lettere mærkeligt, hvis de ville foretrække en jævnaldrende dansker fra 1. Division/SL.

Leave a comment:

Working...
X