Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Jeg syntes hverken at truppen eller vinduet er dårligt .. jeg frygter bare at det ikke er godt nok .. en tredjedel inde i grundspillet ligger vi allerede i de nedre regioner og nej jeg går ikke efter top6 men vi kunne godt gå efter mere end lige nr. 10 og det tror jeg bliver svært med en tynd bænk. Start11 er fantastisk men allerede fra 1. udskiftning svækkes vi markant.
Det der med oneliners … du har lige besvaret en anden med “gab” …
Leave a comment:
-
Uhres klub har modsat sig en transfer i dette vindue. Nok derfor at OB gik videre med andre muligheder
https://campo.dk/2025/09/01/medie-mi...-ingen-steder/
Leave a comment:
-
Jeg er enig i alt hvad du skriver men mit svar var på hvorfor vi føler os .. tomme … vindue for vindue har det været ok men samlet set er vi ikke der hvor vi føler vi gerne vil være .. på trods af de fem gode signings ..følelse mod dine gode betragtninger …
Jeg er godt nok heller ikke vild med det hele. Jeg er virkelig ikke fan af vores 3/5-bagkæde. Hold der spiller med det er generelt set bare kedeligere. Medmindre man virkelig har nogle klassespillere på backs. Og det har vi ikke. FCN-kampen mindede for meget om noget SK-bold. Jeg håber Zorniger tør slippe det mere løs når vi har Falk tilbage.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Hvad er så din pointe? Du vil øjensynligt (tror jeg nok?) gerne sige at du synes at OBs nuværende trup er dårlig og transfervinduet ikke er særligt vellykket. Så er der en der skriver at holdet er væsentligt bedre end sidste år. Så skriver du at det var en anden liga. Så skriver jeg hvordan holdet så ud sidst vi var i SL -. for så er det jo mere sammenligneligt. Så skriver du det er to år siden. Og hvad så - det er jo svært at sammenligne med sidste år, når vi ikke lå i SL sidste år. Jeg synes så, at det er logisk at sammenligne med sidste gang OB lå i SL.
Jeg tror generelt, at det være godt at skrive lidt mere udførligt og argumenterende i stedet for oneliners - for de er meget tit nemme at misforstå - det er ikke for at kritisere dig som person - men du er tit svær at forstå på skrift. Og jeg kender mig selv og det gør du også - hvis det bliver ved med at være uforståeligt kommer jeg til at skrive "for helvede" på et tidspunkt og så bliver halvdelen af forum forarget. Så jeg prøver faktisk at undgå ballade lige nu
Det der med oneliners … du har lige besvaret en anden med “gab” …
- Likes 3
Leave a comment:
-
https://campo.dk/2025/09/01/kovendin...-til-at-blive/
Der nævnes sidst i artiklen: "Der ser stadig ud til at kunne ske ting i Ådalen, inden transfervinduet lukker."
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Der synes jeg jo bare du markant undervurderer hvor langt man bliver slået tilbage af en nedrykning. Især i den situation vi var i for et år siden. En stor udskiftning var uundgåeligt. Og så starter man nærmest fra 0. Man kan ikke forvente, at bare at rykke op og så være samme sted som før nedrykningen. Hvis der ikke sker mere i dette vindue, må jeg indrømme, at jeg havde håbet på flere nye i dette vindue, men samlet set er det rigtigt stærkt, at vi står her et år senere med så stor topkvalitet i truppen.
Det er ganske enkelt urealistisk at forvente, at vi lige efter oprykning har en bred trup af Superligakvalitet.
For mig at se var det helt rigtigt set at skubbe så mange lektier til nu fra i sommers og vinter. Jo mere vi havde hentet der, jo mere havde vi fastlåstt os med middelmådige 1,5-divisions-spillere, som vi helt sikkert havde måtte nøjes med.
Leave a comment:
-
Fordi at der i vinters blev investeret i underkanten og for et år siden var en åreladning der endnu ikke er håndteret ..
Der er stadig mangler fra TB’s to første vinduer der skal adresseres og lektierne bliver ved med at blive skubbet.
Vindue for vindue har det jo været acceptabelt men samlet set står vi stadig med en tynd og ubalanceret trup ..
Der er tid endnu ..
Det er ganske enkelt urealistisk at forvente, at vi lige efter oprykning har en bred trup af Superligakvalitet.
For mig at se var det helt rigtigt set at skubbe så mange lektier til nu fra i sommers og vinter. Jo mere vi havde hentet der, jo mere havde vi fastlåst os med middelmådige 1,5-divisions-spillere, som vi helt sikkert havde måtte nøjes med.Last edited by Agbre; 01-09-2025, 14:29.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Nej men det er jo også to år siden ..
Jeg tror generelt, at det være godt at skrive lidt mere udførligt og argumenterende i stedet for oneliners - for de er meget tit nemme at misforstå - det er ikke for at kritisere dig som person - men du er tit svær at forstå på skrift. Og jeg kender mig selv og det gør du også - hvis det bliver ved med at være uforståeligt kommer jeg til at skrive "for helvede" på et tidspunkt og så bliver halvdelen af forum forarget. Så jeg prøver faktisk at undgå ballade lige nu
- Likes 5
Leave a comment:
-
Det tror jeg også. Trybull forsøger at få mest ud af det økonomisk. Det kan man jo ikke rigtig klandre ham for - desværre. Men sådan er gamet jo.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Så mig rette - det er en start-11er langt bedre end sidst OB var i SL.
Drømmer du dig tilbage til:
Helander, Mouritzen, Köhler, Al Hajj, Hornemann, Don D og Kadrii - 7 spillere fra start 11 mod Hvidovre, som vi tabte 2-1 nej vel!!!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvis de er blevet fritstillet … kan jo være at de får lov til at trække splintre eller bliver sendt på en øde ø ..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror stadig det ender med en ophævelse og at han så står i en 1. Div klub i løbet af ugen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Fuldstændig enig. Et outstanding transfervindue so far ind/ud. Måske det bedste i nyere tid i OB
men hvorfor er jeg så bare en smule skuffetog stadig en anelse bekymret hvis der ikke sker mere?
Der er stadig mangler fra TB’s to første vinduer der skal adresseres og lektierne bliver ved med at blive skubbet.**
Vindue for vindue har det jo været acceptabelt men samlet set står vi stadig med en tynd og ubalanceret trup ..
Der er tid endnu ..
* Bonde skadet, Manneh solgt, Slotsager solgt, Selven og Fenger solgt.
Hentede Burgy, Adam, og Grot.
** Farvel til Helander, Kohler, Kadrii, Bernat, Aske, Mouritsen, Charly og Rami.
Bonde blev hentet og Mihajlo kom retur. Ellers blev ovenstående erstattet af McCoy, Askou, Hansborg og Sandberg ..
Så der er et efterslæb både kvalitets- og antalsmæssigt om end det var godt for kulturen.Last edited by Plum; 01-09-2025, 14:26.
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: