Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
På papiret fuldstændig genialt. Og vi er på forkant med et salg af Kjerrumgaard.
- Likes 3
-
Groot og Luca i angrebet, krydret med Adams flødefod. Det kan satme blive giftigt
- Likes 2
Leave a comment:
-
Nu teaser ob osse for en transfer :) haha Troels Bech der åbner et vindue
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægIfølge campo skifter Jay Roy Groot til os, det henviser bold.dk til. Hvis det er sandt, så ville det være lidt af en scoop i mine øjene.
at få en 26-årig angriber ind, som indenfor de seneste 2 år har vist han kan lave mål på superliganiveau kvit og frit, er en chance man ikke må lade forpasse.
Nu skal man bare huske at have tålmodighed med ham. Han har af en eller anden årsag spillet meget lidt i Japan og været uden kontrakt i en måneds tid, så formmæssigt er han sandsynligvis langt fra at kunne levere noget nævneværdigt endnu.
Leave a comment:
-
Sidst Grot var i Danmark, havde han en halv sæson hvor han lignede en af Superligaens bedste angribere. Alderen er også stadig fin. På trods af at tiden i Japan ikke ser ud til at have været særlig god ved ham, så kan jeg ikke undgå at være okay positiv stemt
Leave a comment:
-
Ifølge campo skifter Jay Roy Groot til os, det henviser bold.dk til. Hvis det er sandt, så ville det være lidt af en scoop i mine øjene.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Hvis vi for en gangs skyld skal prøve at have noget synergi i truppen, så er sådan en spiller i min verden skræddersyet til at træde til, den dag man vælger at Luca sælges. Han har i min verden mange af de samme kvaliteter. Han har fysikken, kan positionere sig i feltet, fornuftig fart til at løbe dybt, god på låget.
Jeg ved ikke hvad der er sket for manden i Japan, men som jeg husker ham fra sin tid i VFF, så ville han være en angriber der kunne træde direkte ind, uden vi skal justere en tøddel, hvis Luca eksempelvis sælges til sommer. Det bliver svært ikke at skulle betale +10 mio for en anstændig angriber med de kvaliteter, og der er vi nok ikke helt endnu, selvom vi skulle få en god sjat for Luca.Last edited by Online; 04-03-2025, 04:30.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Synes han har været bragt op som en ønskespiller af mange. Må indrømme jeg ikke er spor overbevist. Han havde en halvsæson der i Viborg, hvor han var virkelig god. Men inden da var han ikke så imponerende. Og det et vist gået helt i stå for ham siden. I mine øjne ligner det mere han bare overpræsterede i den sæson der. Kunne godt frygte han kommer ind som en ny Zohore, hvis det sker.
Jeg ved ikke hvad der er sket for manden i Japan, men som jeg husker ham fra sin tid i VFF, så ville han være en angriber der kunne træde direkte ind, uden vi skal justere en tøddel, hvis Luca eksempelvis sælges til sommer. Det bliver svært ikke at skulle betale +10 mio for en anstændig angriber med de kvaliteter, og der er vi nok ikke helt endnu, selvom vi skulle få en god sjat for Luca.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Så meget kender jeg ikke til manden. Men tænker det han har spillet i DK, og går kontrkatfri har skubbet ham ret højt op af listen for mange.
Tænker det vil være fint at kunne bruge foråret til at spille ham i form. Og skulle interessen for Luca blive så stor at man sælger - så står man ikke med et akut behov for en afløser (selv om der jo nok skal hentes et par angribere ind - selv hvis Luca bliver)
Leave a comment:
Leave a comment: