Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Emilseir
    replied
    På papiret fuldstændig genialt. Og vi er på forkant med et salg af Kjerrumgaard.

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Groot og Luca i angrebet, krydret med Adams flødefod. Det kan satme blive giftigt

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Velkommen Groot :)

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Nu teaser ob osse for en transfer :) haha Troels Bech der åbner et vindue

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Ifølge campo skifter Jay Roy Groot til os, det henviser bold.dk til. Hvis det er sandt, så ville det være lidt af en scoop i mine øjene.
    Jeg er helt enig.
    at få en 26-årig angriber ind, som indenfor de seneste 2 år har vist han kan lave mål på superliganiveau kvit og frit, er en chance man ikke må lade forpasse.
    Nu skal man bare huske at have tålmodighed med ham. Han har af en eller anden årsag spillet meget lidt i Japan og været uden kontrakt i en måneds tid, så formmæssigt er han sandsynligvis langt fra at kunne levere noget nævneværdigt endnu.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Sidst Grot var i Danmark, havde han en halv sæson hvor han lignede en af Superligaens bedste angribere. Alderen er også stadig fin. På trods af at tiden i Japan ikke ser ud til at have været særlig god ved ham, så kan jeg ikke undgå at være okay positiv stemt

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg er ret sikker på der er en spiller på vej ind
    You little....... godt kaldt

Leave a comment:

• OleKBH
    replied

jeg er ret sikker på der er en spiller på vej ind
    Okay, det ser sgu ud til du fik ret…..godt kaldt!.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Men på en lang kontrakt! Ej det kunne ikke være bedre!

Leave a comment:

• Superior
    replied
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-jay-roy-grot

Leave a comment:

• wagrier1
    replied
    Ifølge campo skifter Jay Roy Groot til os, det henviser bold.dk til. Hvis det er sandt, så ville det være lidt af en scoop i mine øjene.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Hvis vi for en gangs skyld skal prøve at have noget synergi i truppen, så er sådan en spiller i min verden skræddersyet til at træde til, den dag man vælger at Luca sælges. Han har i min verden mange af de samme kvaliteter. Han har fysikken, kan positionere sig i feltet, fornuftig fart til at løbe dybt, god på låget.
    Jeg ved ikke hvad der er sket for manden i Japan, men som jeg husker ham fra sin tid i VFF, så ville han være en angriber der kunne træde direkte ind, uden vi skal justere en tøddel, hvis Luca eksempelvis sælges til sommer. Det bliver svært ikke at skulle betale +10 mio for en anstændig angriber med de kvaliteter, og der er vi nok ikke helt endnu, selvom vi skulle få en god sjat for Luca.
    Klubben har valgt at satse mere "japansk", så der er kun brasilanske Diego tilbage. De har sagt farvel til seks andre udlændinge. Tror klubben følte at de "dyre" udlændinge ikke levede op til forventningerne samt at man nu kun må have fem i truppen (hvor denne ene skal være fra Asien).
    Last edited by Online; 04-03-2025, 04:30.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Synes han har været bragt op som en ønskespiller af mange. Må indrømme jeg ikke er spor overbevist. Han havde en halvsæson der i Viborg, hvor han var virkelig god. Men inden da var han ikke så imponerende. Og det et vist gået helt i stå for ham siden. I mine øjne ligner det mere han bare overpræsterede i den sæson der. Kunne godt frygte han kommer ind som en ny Zohore, hvis det sker.
    Hvis vi for en gangs skyld skal prøve at have noget synergi i truppen, så er sådan en spiller i min verden skræddersyet til at træde til, den dag man vælger at Luca sælges. Han har i min verden mange af de samme kvaliteter. Han har fysikken, kan positionere sig i feltet, fornuftig fart til at løbe dybt, god på låget.
    Jeg ved ikke hvad der er sket for manden i Japan, men som jeg husker ham fra sin tid i VFF, så ville han være en angriber der kunne træde direkte ind, uden vi skal justere en tøddel, hvis Luca eksempelvis sælges til sommer. Det bliver svært ikke at skulle betale +10 mio for en anstændig angriber med de kvaliteter, og der er vi nok ikke helt endnu, selvom vi skulle få en god sjat for Luca.

Leave a comment:

• Plum
    replied

Så meget kender jeg ikke til manden. Men tænker det han har spillet i DK, og går kontrkatfri har skubbet ham ret højt op af listen for mange.

Tænker det vil være fint at kunne bruge foråret til at spille ham i form. Og skulle interessen for Luca blive så stor at man sælger - så står man ikke med et akut behov for en afløser (selv om der jo nok skal hentes et par angribere ind - selv hvis Luca bliver)
    Slet

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Og ingen siger jo han SKAL være klar til kamp 1 i oprykningspillet.

En klar forstærkning, hvis det sker.

Dog kan jeg ikke finde ud af om det bare er gætterier, eller om det er noget ved det?
    Jeg ved i hvert fald ingen ting.

Leave a comment:

Working...
X