Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Helt enig, jeg tvivler også stærkt på han har Suppe niveau... i hvert fald ikke til noget der hedder starter eller 1. reserve... men helt sikkert en god mand at have I truppen.

Jeg ved ikke hvor meget drømmetransfer der vil være over Falk. Alder, skade, evt. ret dyr i drift. Jeg er ikke klar på det.
    Vi er altså en ny oprykket klub. Selvfølgelig vil Falk være en brugbar signing. Hvis muligheden byder sig, skal vi tage den. Han vil da være en dominerende faktor i nogle sæsoner, hvor vi skal have opbygget, noget.

Husk nu på vi spiller ikke om mesterskabet eller medaljer (endnu)

Hvem siger at, grunden til han er så meget skadet, er at han stort set ikke spiller? Forstå mig ret. Men at han er så meget skadet, kan være pga han ikke har kontinuerlig spilletid.

Om det sker? Nej tror jeg faktisk ikke.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Håber at BP er billig for OB det kommende år, han har efter min mening ikke haft superliga niveau de sidste par år nede i forsvaret, da OB var i SL sidst, var der mange situationer hvor han var for langsom i både bevægelse og opfattelse, det så ikke godt ud - men jeg ved ikke noget om hans evner andre steder på banen som problemløser eller hans påvirkning af truppen i dagligdagen, her kan han sagtens have stor værdi

I det hele taget vil jeg håbe at OB først og fremmes forstærker sig i forsvaret, evt. suppleret med en drømmetransfer med Rasmus Falk på midtbanen
    Helt enig, jeg tvivler også stærkt på han har Suppe niveau... i hvert fald ikke til noget der hedder starter eller 1. reserve... men helt sikkert en god mand at have I truppen.

Jeg ved ikke hvor meget drømmetransfer der vil være over Falk. Alder, skade, evt. ret dyr i drift. Jeg er ikke klar på det.

Leave a comment:

• jamborg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det er vist mest bare en skrøne. Bevares, han bøvlede med en ankel for nogle år siden, men ellers er det mest "bare" hjernerystelsen fra pokalkampen mod Frede der har taget flest skadesdage. Han er en af dem med mest spilletid i hans tid i OB. Der er ikke rigtig noget belæg for at give ham det mærkat. Tværtimod, han er ret stabil med spilletid.
    Håber at BP er billig for OB det kommende år, han har efter min mening ikke haft superliga niveau de sidste par år nede i forsvaret, da OB var i SL sidst, var der mange situationer hvor han var for langsom i både bevægelse og opfattelse, det så ikke godt ud - men jeg ved ikke noget om hans evner andre steder på banen som problemløser eller hans påvirkning af truppen i dagligdagen, her kan han sagtens have stor værdi

I det hele taget vil jeg håbe at OB først og fremmes forstærker sig i forsvaret, evt. suppleret med en drømmetransfer med Rasmus Falk på midtbanen

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Enig

tror han er god for kulturen. En ægte fighter.

Jeg har dog lidt forbehold; BP er ikke den hurtigste og bentøjet har han da også har lidt problemer med. Sammenholdt med at bürgy heller ikke er en spiller med alt for meget fart i stængerne - så skal Gomez næsten spille...og kan han skære ned på antallet af fuck ups - så er det fint....

Syntes det er fint der er styr på de fire bagerste til starten af næste sæson, tænker det er solidt - men kunne sagtens forstærkes.
    Det er vist mest bare en skrøne. Bevares, han bøvlede med en ankel for nogle år siden, men ellers er det mest "bare" hjernerystelsen fra pokalkampen mod Frede der har taget flest skadesdage. Han er en af dem med mest spilletid i hans tid i OB. Der er ikke rigtig noget belæg for at give ham det mærkat. Tværtimod, han er ret stabil med spilletid.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Det kan jeg ikke se. Synes vi er nået derhen, hvor når man taler sportsligt budget, så er det det fulde budget der omtales. Fordi det er det mest relevante for det fulde billede.

TB får et budget af OSE/bestyrelsen, og så er en meget stor del af hans job at bestemme hvordan de penge fordeles i klubben for at få mest muligt succes på den lange bane. Hvis han vælger at tage penge fra "førsteholdslønposen" og bruge dem på et hold af dataanalytikere, mentaltrænere, nyt udstyr til træningsbanen og fri Redbull og kakao til alle, bliver budgettet heller ikke mindre af det.
    Troede at når man sammenligner budgetter i fodboldklubber er det på spillerbudgetter og ikke klubbudgetter, men der er måske noget jeg har misset

Klubbens lønomkostninger til adm. er vel også mindre end konkurrenternes (så mere til sporten), hvis vi skal gå den vej...

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Der er vel skåret i budgettet, hvis mere er flyttet over i akademiet
    Det kan jeg ikke se. Synes vi er nået derhen, hvor når man taler sportsligt budget, så er det det fulde budget der omtales. Fordi det er det mest relevante for det fulde billede.

TB får et budget af OSE/bestyrelsen, og så er en meget stor del af hans job at bestemme hvordan de penge fordeles i klubben for at få mest muligt succes på den lange bane. Hvis han vælger at tage penge fra "førsteholdslønposen" og bruge dem på et hold af dataanalytikere, mentaltrænere, nyt udstyr til træningsbanen og fri Redbull og kakao til alle, bliver budgettet heller ikke mindre af det.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Jeg hørte TB's snak i Mediano i sidste uge og der sagde han meget konkret, at der ikke ikke var meget skåret i budgettet. Men han snakkede så om, at det ikke nødvendigvis betyder, at det stadig er et "top6-budget" - også ift. Superliga-holdet. Både fordi de andre jo kan han lagt på og fordi der er flyttet mere over i akademiet. Hvor man før nok havde flere penge til rene spillerlønninger end klubber som Randers og Viborg, så var det nok mere udlignet nu. Sådan hørte jeg det.
    Der er vel skåret i budgettet, hvis mere er flyttet over i akademiet

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Man “angriber” jo superligaen med den økonomi man har til rådighed.
    Hvis bestyrelsen har skåret 20-25% af budgettet siden vi rykkede ned er der jo ikke så meget andet TB kan gøre

Men lad os nu først se kvaliteten på de her 3 spillere inden vi konkluderer noget. I et tænkt ublu urealistisk scenarie ville Casper Nielsen, Rasmus Falk og Christian Eriksen jo være nok til at man vurderer 3 er nok.

Man siger jo at truppen kun skal bestå af A og U spillere fra nu af. Vi må se
    Jeg hørte TB's snak i Mediano i sidste uge og der sagde han meget konkret, at der ikke ikke var meget skåret i budgettet. Men han snakkede så om, at det ikke nødvendigvis betyder, at det stadig er et "top6-budget" - også ift. Superliga-holdet. Både fordi de andre jo kan han lagt på og fordi der er flyttet mere over i akademiet. Hvor man før nok havde flere penge til rene spillerlønninger end klubber som Randers og Viborg, så var det nok mere udlignet nu. Sådan hørte jeg det.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

sagde Niels og enrico ikke at hvis vi ikke havde et top 6 budget når vi rykkede op så ville vi hurtigt få det igen? Men selvfølgelig et er hvad de siger noget andet er hvad der virkelig sker.
    Jo. Det er også blevet sagt. Ikke til at blive klog på som fan

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg

Hvis Klynge ikke ryger til udlandet gad jeg godt se en midtbanekonstellation med Ejdum, Klynge og en bomstærk 6´er, gerne en temperamentsfuld med balkansk afstamning, nu hvor Tom Trybull synes at være meget svingende. Eksempelvis Andrian Kraev som tidligere er blevet nævnt herinde Hapset fra ChatGPT: Andrian Kraev, der spiller for Casa Pia AC og det bulgarske landshold, udviser en spillestil præget af høj intensitet og fysisk engagement, hvilket afspejles i hans disciplinære statistik. Disciplinære statistikker
    • Liga NOS 2024/2025: I 21 kampe har Kraev modtaget 7 gule kort og ingen røde kort, hvilket svarer til 0,47 kort pr. 90 minutter – blandt de højeste i ligaen. Han begår i gennemsnit 2,97 frispark pr. kamp, hvilket placerer ham i top 3 % blandt spillere i ligaen for denne kategori. FootyStats
    • UEFA EURO 2024-kvalifikation: På landsholdet har han i 4 kvalifikationskampe modtaget 2 gule kort og 1 direkte rødt kort, hvilket yderligere understreger hans aggressive spillestil.
    ​Jeg tænker at han ville passe fint ind i Zornigers krav om hårdhed og fysisk tilstedeværelse
    Han har aldrig fået et direkte rødt kort på landsholdet og kun ét i hele karrieren (mod Septemvri Sofia i 2023). I 11 landskampe har han fået fire gule kort, hvor de to var i samme kamp (mod Litauen). Man skal passe lidt på med det der nymodens ChatGPT pjat

Ja, hans stil minder mig om de gode gamle dage, hvor vi altid havde en type eller to, som skrællede igennem og indgød respekt. Dog er han en mere spillede type af slagsen

Leave a comment:

• laffe
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

sagde Niels og enrico ikke at hvis vi ikke havde et top 6 budget når vi rykkede op så ville vi hurtigt få det igen? Men selvfølgelig et er hvad de siger noget andet er hvad der virkelig sker.
    Jeg synes også at det blev fortalt at vi havde mere økonomi end hvad der fornuftigt kunne bruges i 1. Div og på spillere vi kunne tiltrække med den placering

Leave a comment:

• DD84
    replied

Hvis bestyrelsen har skåret 20-25% af budgettet siden vi rykkede ned er der jo ikke så meget andet TB kan gøre

Men lad os nu først se kvaliteten på de her 3 spillere inden vi konkluderer noget. I et tænkt ublu urealistisk scenarie ville Casper Nielsen, Rasmus Falk og Christian Eriksen jo være nok til at man vurderer 3 er nok.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg syntes jo igen TB lægger op til at tage enorme chancer. Han bliver ved med at skubbe transfers foran sig. Og én til den midtbanen er i min bog ikke i nærheden af at være godt nok.

Ja Bonde er på vej tilbage - men 1. hvornår? og hvor lang tid skal han så bruge på at blive rigtig kampklar...2. hans alder og skaden taget i betragtning så aner man ikke hvilket niveau han kommer tilbage med. Og venter man på Bonde så har man jo reelt smidt sæsonen inden den er begyndt.

Hvad blev der af at vi skulle "angribe" superligaen?

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Hvis man ikke mister nogen profiler kunne det vel også være nok~ish? Jeg ville da foretrække 4 mm at man mirakuløst lykkedes med at forlænge med Nico men det lyder til at man ikke vil have gang i den store svingdør til sommer. Så er der vel plads til at hente en enkelt til sommer hvis det er nødvendigt.
    Bonde er vel også jokeren her om man sidst i aug kan se at han er tæt på comeback. Så er man fri for at hente 2.

For der kan vidst ikke være 2 meninger om at vores midtbane er alt for svag til superligaen. Så minimum 1 skal ind på den plads
    jeg syntes jo igen TB lægger op til at tage enorme chancer. Han bliver ved med at skubbe transfers foran sig. Og én til den midtbanen er i min bog ikke i nærheden af at være godt nok.

Ja Bonde er på vej tilbage - men 1. hvornår? og hvor lang tid skal han så bruge på at blive rigtig kampklar...2. hans alder og skaden taget i betragtning så aner man ikke hvilket niveau han kommer tilbage med. Og venter man på Bonde så har man jo reelt smidt sæsonen inden den er begyndt.

Hvad blev der af at vi skulle "angribe" superligaen?

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg

Hvis Klynge ikke ryger til udlandet gad jeg godt se en midtbanekonstellation med Ejdum, Klynge og en bomstærk 6´er, gerne en temperamentsfuld med balkansk afstamning, nu hvor Tom Trybull synes at være meget svingende. Eksempelvis Andrian Kraev som tidligere er blevet nævnt herinde Hapset fra ChatGPT: Andrian Kraev, der spiller for Casa Pia AC og det bulgarske landshold, udviser en spillestil præget af høj intensitet og fysisk engagement, hvilket afspejles i hans disciplinære statistik. Disciplinære statistikker
    • Liga NOS 2024/2025: I 21 kampe har Kraev modtaget 7 gule kort og ingen røde kort, hvilket svarer til 0,47 kort pr. 90 minutter – blandt de højeste i ligaen. Han begår i gennemsnit 2,97 frispark pr. kamp, hvilket placerer ham i top 3 % blandt spillere i ligaen for denne kategori. FootyStats
    • UEFA EURO 2024-kvalifikation: På landsholdet har han i 4 kvalifikationskampe modtaget 2 gule kort og 1 direkte rødt kort, hvilket yderligere understreger hans aggressive spillestil.
    ​Jeg tænker at han ville passe fint ind i Zornigers krav om hårdhed og fysisk tilstedeværelse
    Eller Casper Nielsen og en 6 er også en Grot klon til højre kanten så skal det nok gå:)

Leave a comment:

Working...
X