Oprindeligt indsendt af Agbre
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Ja, savnede også lidt om de to... troede faktisk på det ville ende med en ophævelse af TT.
Har svært ved at se, at en Trybull i form ikke kan spille en rolle som reserve for Ouedraogo, hvis vi skulle ønske at spille 4-4-2.
Kan ikke lade være med at tænke, at han og Zorniger måske er raget lidt uklare med hinanden tidligt på sommeren. Måske var det ikke hans drøm, at en meget krævende tysk træner skulle komme og forstyrre ham i hans rolige tilværelse her i Danmark.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Du vil altid have sammenligninger med andre klubber?
Mit fokus er på OB ! (enkelte gange på FCM som nedenfor, da jeg har dem som en baseline på, hvor vi kunne havde været)
Mener ikke de tre spillere du nævner, rykker os opad til Top6, men nok kan sikre os mod nedrykning.
Der blev sagt at turen i 1. Division skulle bruges til at opbygge en trup, der var klar til at træde ind i SL og levere.
Vi er nogle som syntes, at vintervinduet var slattent pga. da de udmeldinger, som kom fra TB/JN og hvad vi siden har set.
Hvad er projektet/strategien ? Når man ser på dette sommervinduet ligner det, at TB/JNs projekt er hældt nedad brættet (jf. JNs interview i april). FCM har en strategi, som træneren må tilpasse sig efter... vi har en træner som strategien skal tilpasses efter.... KÆMPE forskel !
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
I forhold til dit sidste afsnit er hele idéen med IdentitetOB vel netop, at det ikke er tilfældet længere? At man efter dette har ansat en ny træner skyldes vel - hvis man skal tro på forklaringen fra både OB og de debattører herinde, der har deltaget i projektet (hvilket jeg gør) - at AZ netop passer ned i den identitet, OB har fundet ud af man har/gerne vil have. Målet med IdentitetOB var vel netop at sætte nogle pejlemærker, der gør, at når AZ engang skal skiftes bliver det ikke til en helt ny stil, men til en stil der minder om den nuværende, med de små ændringer enhver ny træner naturligt vil medføre.
- Likes 6
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nej det valgte man ikke at spørge Troels om igår. Selvom der var utallige der spurgte om det i tråden. Og man kunne se at de satte og læste med. Så da man var helt tør for spørgsmål og Troels havde masser af tid valgte man bare at sige tak for i aften. Det var sgu lidt fesent når det er så relevante spørgsmål med ham og Trybull
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nej det valgte man ikke at spørge Troels om igår. Selvom der var utallige der spurgte om det i tråden. Og man kunne se at de satte og læste med. Så da man var helt tør for spørgsmål og Troels havde masser af tid valgte man bare at sige tak for i aften. Det var sgu lidt fesent når det er så relevante spørgsmål med ham og Trybull
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHar vi hørt noget til, om Martin Hansen fandt en ny klub ?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Du vil altid have sammenligninger med andre klubber?
Mit fokus er på OB ! (enkelte gange på FCM som nedenfor, da jeg har dem som en baseline på, hvor vi kunne havde været)
Mener ikke de tre spillere du nævner, rykker os opad til Top6, men nok kan sikre os mod nedrykning.
Der blev sagt at turen i 1. Division skulle bruges til at opbygge en trup, der var klar til at træde ind i SL og levere.
Vi er nogle som syntes, at vintervinduet var slattent pga. da de udmeldinger, som kom fra TB/JN og hvad vi siden har set.
Hvad er projektet/strategien ? Når man ser på dette sommervinduet ligner det, at TB/JNs projekt er hældt nedad brættet (jf. JNs interview i april). FCM har en strategi, som træneren må tilpasse sig efter... vi har en træner som strategien skal tilpasses efter.... KÆMPE forskel !
- Likes 3
Leave a comment:
-
Tænker heller ikke, at yderligere tilgang er 100% udelukket. Troels bekræftede da i hvert fald, at man havde et øje på ophævede spillere, så vi må se.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Helt enig. Jeg synes faktisk TB får det hele meget godt forklaret i Transfershowet til sidst hos SFÅ i går aftes. Jeg stoler stadig i den grad på projektet. Man vil jo altid gerne have mere. Men jeg mangler stadig at læse fra en herinde, hvorfor og hvordan det skulle kunne lykkes at hente SL-spillere i vintervinduet (ud over Adam Sørensen, Bürgy og Grot). Der er mange som bliver ved med at brokke sig over det vintervindue. Det er let uden at underbygge det med noget - se nu lige og peg på andre oprykkere (med 14 års deroute-historik i bagagen), som bare henter kvali-fuldgode-SL-spillere vinteren før de rykkede op. Tænker de samme debattører ville skabe ramaskrig, hvis vi nu stod med to "1. divisionsspillere" på Mannehs og Bondes plads, som vi ikke kunne komme af med og som optager to pladser i truppen.
Last edited by Online; i går, 08:19.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Helt enig. Jeg synes faktisk TB får det hele meget godt forklaret i Transfershowet til sidst hos SFÅ i går aftes. Jeg stoler stadig i den grad på projektet. Man vil jo altid gerne have mere. Men jeg mangler stadig at læse fra en herinde, hvorfor og hvordan det skulle kunne lykkes at hente SL-spillere i vintervinduet (ud over Adam Sørensen, Bürgy og Grot). Der er mange som bliver ved med at brokke sig over det vintervindue. Det er let uden at underbygge det med noget - se nu lige og peg på andre oprykkere (med 14 års deroute-historik i bagagen), som bare henter kvali-fuldgode-SL-spillere vinteren før de rykkede op. Tænker de samme debattører ville skabe ramaskrig, hvis vi nu stod med to "1. divisionsspillere" på Mannehs og Bondes plads, som vi ikke kunne komme af med og som optager to pladser i truppen.
Er virkelig også glad for vi ikke på vanlig vis har stået med en flok spillere fra sidste sommer eller i vinters, som allerede skulle til at videre igen, fordi de var top elendige eller ikke gad være her.
Vi har set så mange gange hvordan det altid går, når der handles på den måde.
Når jeg kigger tilbage nu på 23/24 og årene før, var de simpelthen amatører!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Som TB sagde i SFÅ i går: Vi har på en måde hentet Yaya ind. Uden på noget måder at forklejne, at der er gået så mange mål ind, men det handler også om at beskytte forsvaret bedre.
Jeg synes i øvrigt, at alle - venner og fjender - bør se det glimrende interview med TB i går. Vi er altså på vej :)!
TB er næsten suveræn retorisk, men altid mellem linjerne et forsvar af sig selv og manglende resultater (senest med hans udtalelser om SK).
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: