Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Nå men Zorniger er meget åben i et interview med TV3Sport.

vi leder efter en venstrefodet forsvarsspiller, en midtbanespiller og en god erstatning for Luca.
    fint - og vel ikke noget underligt i. Midtbanespilleren har vi jo hele tiden vist. Luca (og Don D) ud - så skal der noget ind den anden vej.

Forsvaret - skal der spilles med tre nede bagved er vi ikke nok, og hvor vild jeg ellers er med vores Bjørn - så kunne jeg godt have mine bekymringer omkring hans bentøj over en hel sæson

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Nå men Zorniger er meget åben i et interview med TV3Sport.

vi leder efter en venstrefodet forsvarsspiller, en midtbanespiller og en god erstatning for Luca.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
    Det lyder ikke som en der kommer til at sidde på bænken, eller er det bare mig?

https://ob.dk/nyheder/2025/juli/theo...ommende-saeson

- Jeg er blevet præsenteret for et godt projekt, og det er en fed trup, som jeg kommer ind i. Det er en god mulighed for at spille en masse fodbold, siger Theo Sander.
    selvfølgelig kommer han ikke for at sidde på bænken. Men tænker da han skal slå Martin Hansen af først - godt med noget konkurrence om pladserne.

Jeg har altid syntes Sander så en smule klejn ud i det...kan nu meget godt li' når en målmand fylder noget inde i buret. Men ellers har jeg ikke det store kendskab til ham. Men fint med et leje ophold - man kan få afklaret Myhra situation, og kan Sander ikke slå Hansen af - ja så bliver det næppe til en længere aftale.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg syntes det er ok for en målmand omkring U21 landsholdet. Vi kan jo bare sige nej om et år.
    Men vi håber alle at han bliver skidegod og 5 mill er en god handel om 1 år

Velkommen til
    Enig.
    Velkommen til Odense Theo Sander.
    Noget helt andet: Vi mangler kun én tysker mere i truppen så har vi genskabt: "Die fantastischen Vier"

https://youtu.be/uFX_ZQCPerk?si=WEHQt3aqNGhoOr5O

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Mon ikke OB kan matche Viborg og mere til m.h.t økonomi, hvis det altså er det som det handler om?
    Med et salg på 25-30 mill for tidligere OB`er Jensen og et måske kommende på 30-35 mill på Serginho tænker jeg nu at de godt kan følge med OB rent økonomisk på sådan en spiller

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Mon ikke OB kan matche Viborg og mere til m.h.t økonomi, hvis det altså er det som det handler om?
    Det har vi jo allerede gjort med Bonde, Bürgy og til dels Grot

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Stinker af en VFF-signing synes jeg!
    De har nok mere travlt med at finde en træner

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det er måske ikke så sexet som bundesligaspiller, men jeg forestiller mig da at Troels og Jimmy m.fl. har kikket på hans stats i antal afslutninger, løbemeter osv. osv. og der er jo andre klubber der med succes har hemtet spillere i en lavere række.
    Stinker af en VFF-signing synes jeg!

Leave a comment:

• manner
    replied

Jeg har da ikke skrevet at han ikke kan gøre en forskel Fortæl mig lige hvordan du kommer til den konklusion?

Jeg troede bare at man nu gik efter større profiler. Det er da bestemt muligt at han kunne gøre en fin figur. Havde bare forestillet mig noget andet
    Det er måske ikke så sexet som bundesligaspiller, men jeg forestiller mig da at Troels og Jimmy m.fl. har kikket på hans stats i antal afslutninger, løbemeter osv. osv. og der er jo andre klubber der med succes har hemtet spillere i en lavere række.

Leave a comment:

replied

Yes. Havde bare en påståelig kammerat der insisterede..
    Han må give en fredagsøl i morgen

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Yes. Havde bare en påståelig kammerat der insisterede..

Leave a comment:

replied
    Andre steder end Transfermarket har Frieks til 1,71 i højde…. What is it? Nogen der ved det?
    https://efb.dk/player/tim-freriks/

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Andre steder end Transfermarket har Frieks til 1,71 i højde…. What is it? Nogen der ved det?

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Henrik Toft, hvis jeg lige skulle tænke på en at sammenligne med. Har ikke lige set videoen, men vi er deromkring, måske lidt bedre fart og teknik.
    Ham havde jeg fuldstændig glemt

Videoen er kun på 46 sekunder, hvor han scorede 3 mål mod Middelfart i en træningskamp.

Leave a comment:

Working...
X