Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2025
Collapse
X
-
https://bold.dk/fodbold/klubber/fred...stian-pedersenOprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Altså hvis man skulle hente en på transferfri, så vil Kristian Pedersen da være oplagt
Leave a comment:
-
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...rvejer-ob-exitOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægMartin Hansen er ikke tilfreds som 3. keeper - overvejer sine muligheder. Ikke overraskende.
Ole Spion siger i SFÅ at han forestiller sig at Myhra snart overtager 1. keeper positionen - og det ender med at Sander bliver kaldt tilbage til FCK da OB ikke længere kan garanterer ham spilletid. Og at OB så ender med at forlænge Hansens kontrakt med 1 år ekstra som 2. målmand.
Så hvis timingen er helt off - Hansen når at smutte eller får ophævet sin kontrakt på denne side af jul, og Theo så smutter til januar - så kan OB igen stå og skal ud og finde keeper til næste sommer. Medmindre man mener at det nuværende 4. valg er klar til tjansen som anden keeper.
Leave a comment:
-
Det ville passe mig ganske glimrende, har aldrig forstået hvorfor Hansen skulle køres ud på et sidespor. Som tingene er nu, er der brug for en målmand med mere verbal pondus og rutine. End Sander er i besiddelse af.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægMartin Hansen er ikke tilfreds som 3. keeper - overvejer sine muligheder. Ikke overraskende.
Ole Spion siger i SFÅ at han forestiller sig at Myhra snart overtager 1. keeper positionen - og det ender med at Sander bliver kaldt tilbage til FCK da OB ikke længere kan garanterer ham spilletid. Og at OB så ender med at forlænge Hansens kontrakt med 1 år ekstra som 2. målmand.
Så hvis timingen er helt off - Hansen når at smutte eller får ophævet sin kontrakt på denne side af jul, og Theo så smutter til januar - så kan OB igen stå og skal ud og finde keeper til næste sommer. Medmindre man mener at det nuværende 4. valg er klar til tjansen som anden keeper.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Martin Hansen er ikke tilfreds som 3. keeper - overvejer sine muligheder. Ikke overraskende.
Leave a comment:
-
Spørgsmålet er så om der stadig er nogen til salg …Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi kan jo ikke hente nogen ind fra de de åbne vindue. Vi kan kun sælge
umiddelbart kun Portugal og Saudiarabien:
https://bold.dk/fodbold/nyheder/over...-stadig-abent/
Last edited by Plum; 15-09-2025, 11:13.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Tja… ved ikke hvor han har det fra måske blot en der har slået noget op på X eller lign, ?men lige her tror jeg på det jeg fik fortalt.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Nå, men ihvertfald spiller han ikke i OB ;-)
Leave a comment:
-
https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...933#post367933Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
Jeg har hørt der slet ingen dialog har været, så ved ikke hvor historien er opstået?
Last edited by Online; 13-09-2025, 21:49.
Leave a comment:
-
Jeg har hørt der slet ingen dialog har været, så ved ikke hvor historien er opstået?Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægJeg gad godt vide hvor tæt Mathias Rasmussen reelt har været på OB. Nu har han startet inde de seneste to kampe, for førerholdet i Belgien. Det virker bare lidt som en spiller der er lidt uden for vores rækkevidde.
Leave a comment:
-
men det er vel så den konsekvens der er ved at man forsøger at handle på en højere hylde - de spillere man går efter har flere muligheder, bedre muligheder - de skal måske købes fri og eller have en højere løn end man er villig til at give.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Jeg kender intet til ham, og husker ham ikke fra han spillede i FCN.
Men det er tydeligt der er mange der har sagt nej tak til OB. Som du skriver kunne det være sjovt at vide, hvem der har været kontaktet, og hvor tæt på det blev til noget.
Så fint man forsøger - men man er jo så også nødt til at gøre noget for at få de handler til at gå igennem. Ellers bliver det jo bare tom snak, man siger man vil hente kvalitetsspillere, men tilbyder et projekt der hedder overlevelse i superligaen, og ikke den højeste løn - altså så vil man blive afvist nogle gange.
Og syntes da også vi ser med nogle af de spillere der er kommet til; Ganaus og Jona, altså Ganaus har gjort det udemærket, men så heller ikke mere...Jona skal vi lige have lov til at se - men jo ikke nogle spillere der ligefrem har brændt banen af tidligere.
Lad os håbe vi sikre overlevelse rimeligt tidligt og problemfrit - lægge på spillemæssigt og så op til næste sæson kan bringe lidt mere kvalitet ind
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg kender intet til ham, og husker ham ikke fra han spillede i FCN.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægJeg gad godt vide hvor tæt Mathias Rasmussen reelt har været på OB. Nu har han startet inde de seneste to kampe, for førerholdet i Belgien. Det virker bare lidt som en spiller der er lidt uden for vores rækkevidde.
Men det er tydeligt der er mange der har sagt nej tak til OB. Som du skriver kunne det være sjovt at vide, hvem der har været kontaktet, og hvor tæt på det blev til noget.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg gad godt vide hvor tæt Mathias Rasmussen reelt har været på OB. Nu har han startet inde de seneste to kampe, for førerholdet i Belgien. Det virker bare lidt som en spiller der er lidt uden for vores rækkevidde.
Leave a comment:
-
Enig!Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet er meget det samme som for 15 år siden, nu deltager jeg bare ikke i det længere og det giver fortsat lige så meget mening.
Jeg vil lige tilføje at dem der er efter Online og delvist Plum, jo bestemt i høj grad gør sig skyldige i det de beskylder andre for, nemlig nedladende tiltale eller/og forvirrende udmeldinger.
Det smarteste at gøre er at lade være med at blive personlig, som alle dem der ikke blander sig i skænderiet, anmoder om relativt ofte.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: