Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nej - men man kan godt gardere sig lidt bedre end det ligner man har planer om.
Problematikken var reelt den samme i efteråret - nok primært i angrebet, der har vi samme udfordringer, og vi så at Fenger ikke fungerer som ene angriber. Nu har vi så også den udfordring inde centralt - hvor vi er tyndt besat inden vi er ramt af skader...
Men det er stadig 1. Div vi spiller. De andre hold dernede har jo samme udfordringer
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nej - men man kan godt gardere sig lidt bedre end det ligner man har planer om.
Problematikken var reelt den samme i efteråret - nok primært i angrebet, der har vi samme udfordringer, og vi så at Fenger ikke fungerer som ene angriber. Nu har vi så også den udfordring inde centralt - hvor vi er tyndt besat inden vi er ramt af skader...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Altid klar.
Men den problem stilling kan du jo stille i alle kæder på alle hold.
Man kan ikke gardere sig i mod det mm man hedder Chelsea og har 45 i truppen.
Når det er sagt så så bør man nok overveje en 8`er hvis det er muligt hvis Trybull er ude i nogle uger
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Og hvis de bliver skadet? Er det så Plum og fmprOB
Men den problem stilling kan du jo stille i alle kæder på alle hold.
Man kan ikke gardere sig i mod det mm man hedder Chelsea og har 45 i truppen.
Når det er sagt så så bør man nok overveje en 8`er hvis det er muligt hvis Trybull er ude i nogle uger
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Der får vi jo så at se om træner SK er på niveau med Sportsdirektøren der ikke vil handle spillere ind for at give de unge chancen …
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
… så begynder jeg at selvskade. Grubbe/Owusu må simpelthen ikke være afløserne for Manneh og Bonde. Trybull, Juul-Sandberg, Ejdum og Martin på midten vil jeg give fuld opbakning, men hvis man giver Grubbe eler Owusu minutterne frem for Juul-Sandberg så mister jeg alt tro på “projektet”.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg kan sagtens acceptere Grubbe som back-up på midten, bare det ikke bliver ham på bekostning af Juul-Sandberg. Tror man på vores unge mand, som der antydes, så skal han have tillid og minutter igennem hele foråret. Så kan Grubbe fylde huller ved behov.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig omkring Owusu. Man kan ikke både blæse og have mel i munden mht akademiet. Skal det være så skal det være.. Sandberg skal have spilletid hver kamp
Owusu og Sørensen på backs. Nico må være backup
Grubbe kunne jeg sagtens forlænge med OB efterhånden. OB vil gerne have en schweizer kniv i truppen og Grubbe kan næppe finde bedre sted. Så han må gerne få minutter
Leave a comment:
-
… så begynder jeg at selvskade. Grubbe/Owusu må simpelthen ikke være afløserne for Manneh og Bonde. Trybull, Juul-Sandberg, Ejdum og Martin på midten vil jeg give fuld opbakning, men hvis man giver Grubbe eler Owusu minutterne frem for Juul-Sandberg så mister jeg alt tro på “projektet”.
Owusu og Sørensen på backs. Nico må være backup
Grubbe kunne jeg sagtens forlænge med OB efterhånden. OB vil gerne have en schweizer kniv i truppen og Grubbe kan næppe finde bedre sted. Så han må gerne få minutter
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Owusu skubbet op med Nico på back så længe han er her ..
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægMan må vel gå ud fra, at Grubbe og Juul-Sandberg er afløserne for Bonde og Manneh på midtbanen.
Leave a comment:
Leave a comment: