Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
Det ligner en forstærkning til midterforsvaret som Gomez kan læne sig op af - i mine øjne en fornuftig signing hvis den går på plads.
- Likes 1
-
Ifølge Tipsbladet er vi tæt på at lande Bürgy fra Viborg. Hvis det lykkes, er det sikkert en forstærkning.
Leave a comment:
-
-
Mon ikke vi får 10-15% af denne handel? Lidt har også ret
https://bold.dk/fodbold/stillinger/u...varme-pa-sabbi
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægVi vil jo alle det samme.
At OB bliver en klub, der er Danmarks tredjestørste by værdig. En fast del af den bedre halvdel og i ny og næ at kunne duellere med de bedste.
I 15 år har vi prøvet med grundlæggende samme model, der går ud på at hente en del spillere. Ofte det muliges kunst. Eneste forskel har været teamet bag - ledelse og trænerteam.
Intet har gjort en forskel.
Jeg tror ikke på, at vi lige pludseligt mirakuløst kan hente os til gode resultater. Det løb er bare kørt.
Endeligt prøver vi så noget andet, og jeg sætter pris på, at vi gør det konsekvent. Selvfølgelig skal vi også være en klub, der henter spillere. Alt andet er fjollet. Men jeg synes virkelig, at det giver mening, at vi går all in på at få en base af unge her i 1 division, og så langsomt bygger på med de *rigtige spillere* udefra.
Hvis det altså er det, vi gør. Naturligvis. Det må tiden vise. Men den der blinde brok over, at man ikke bare gentager fortidens synder, dén er godt nok svær at forstå.
At etablerede spillere som Luca og Ejdum samt et ekstraordinært talent som Martin har fået flot med spilletid er hvad man ville se i alle de klubber som OB pt. kan og skal måle sig med, det er der absolut intet ekstraordinært talent-sats i. Omvendt er det jo ikke ligefrem fordi Hansborg, M. Jensen, Juul-Sandberg og Askou har boltret sig med spilletid i første division og ofte er Grubbe blandt andet blevet brugt før Juul-Sandberg, men det kan da godt være at klubben nu føler sig så sikker på oprykning at der i foråret vil blive prioriteret anderledes?
Som jeg skrev i et tidligere indlæg bakker jeg 100% op om en midtbane med Trybull, Juul-Sandberg, Ejdum og Martin. Kan vi samtidig prioritere spilletid til Askou fremfor Slotsager og Hansborg frem for Fenger/Don Deedson så er det også tommel op her fra. (såfremt klubben da ønsker at forlænge med Hansborg, men det må vel bare være formalia der mangler når nu vi køre FCN modellen?)
Skal vi derimod til at glo på at Owusu og Grubbe i foråret får de minutter som Bonde og Manneh fik tidligere, så ser jeg gerne at man stopper alt snak om FCN modellen op hvor solen ikke skinner.
Spændende skal det blive!
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det kunne tyde på det. Vedkommende sidder fast i rillen, og hverken hører eller ser hvad der bliver skrevet.
99% på forum ønsker sig jo bare 1 eller 2 solide erstatninger for Manneh og Bonde.
Og det handler jo ikke om foråret, men om at begynde at forberede sig til superligaen.
Gider ikke ind i nye diskussioner. For sweetspottet må ligge et sted midt imellem det hele.
Men hvis det kun er Slotsager der ryger tror jeg ikke der kommer noget indLast edited by fmprOB; 02-02-2025, 22:45.
- Likes 2
Leave a comment:
-
At OB bliver en klub, der er Danmarks tredjestørste by værdig. En fast del af den bedre halvdel og i ny og næ at kunne duellere med de bedste.
I 15 år har vi prøvet med grundlæggende samme model, der går ud på at hente en del spillere. Ofte det muliges kunst. Eneste forskel har været teamet bag - ledelse og trænerteam.
Jeg tror ikke på, at vi lige pludseligt mirakuløst kan hente os til gode resultater. Det løb er bare kørt.
Endeligt prøver vi så noget andet, og jeg sætter pris på, at vi gør det konsekvent. Selvfølgelig skal vi også være en klub, der henter spillere. Alt andet er fjollet. Men jeg synes virkelig, at det giver mening, at vi går all in på at få en base af unge her i 1 division, og så langsomt bygger på med de *rigtige spillere* udefra.
Hvis det altså er det, vi gør. Naturligvis. Det må tiden vise. Men den der blinde brok over, at man ikke bare gentager fortidens synder, dén er godt nok svær at forstå.
Spøg til side, og det her er ikke bare “blindt brok” som du selv kalder det:
Håber vores unge talentfulde spillere får nogle flere rutinerede “stivere i korsettet” de kan læne sig op af når de skal tage det næste store skridt på OB’s førstehold.
- Likes 6
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
undlader du at læse indlæggende fordi de ikke passer ind i din fortælling? Eller er det bevidst bare for at provokere? Der er ikke tale om brok - men bekymring for den måde man går til dette og derfor også næste transfer vindue.
Der er jo ingen der taler om at man skal gå transfer amok som i de "gode gamle dage"
De fleste taler for at man bringer 1-2 erfarne spillere ind nu, og et par stykker til sommer, sikre en mere glidende overgang, får brugt foråret på at køre et par bærende spillere mere ind - så vi ikke står sidst i august og skal spille 4 nye spillere ind. Det er det.
Intet sted bliver der nævnt at vi bare skal hiver ned fra alle hylder.
99% på forum ønsker sig jo bare 1 eller 2 solide erstatninger for Manneh og Bonde.
Og det handler jo ikke om foråret, men om at begynde at forberede sig til superligaen.
- Likes 6
Leave a comment:
-
Der er jo ingen der taler om at man skal gå transfer amok som i de "gode gamle dage"
De fleste taler for at man bringer 1-2 erfarne spillere ind nu, og et par stykker til sommer, sikre en mere glidende overgang, får brugt foråret på at køre et par bærende spillere mere ind - så vi ikke står sidst i august og skal spille 4 nye spillere ind. Det er det.
Intet sted bliver der nævnt at vi bare skal hiver ned fra alle hylder.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
helt enig. Men der skal så være nogle fra 12-16/17 stykker som for alvor presser på til start 11. Så vi har ved skader/karantæner, og så Krogh har muligheden for at ændre kampe fra bænken.
Og igen helt enig - jeg er netop fortaler for der skal være tid til de unge udvikler sig, men det er så også derfor det bekymre mig hvis vi har så mange unge med fra denne sæson -plus man bringer en 4-5 stykker mere op til sommer. For så får de netop ikke tiden, så skal de levere - ihvertfald nogle af dem.
Og ja et par stykker ud på lån hvis man stadig tror på dem men de stadig lige mangler det sidste - den del håber jeg OB bliver bedre til fremadrettet. Om det så lige bliver til Middelfart mener jeg måske er knap så vigtigt - hvis man kan finde en passende 1 divisions klub til dem så, eller en svensk klub
Så popper der ofte et navn op som ikke lige forventede eller noget der gik hurtigere end forventet. Aske,McCoy, Martin osv. Måske Hjalte Boe kunne lave en William Martin
Vi må se
Leave a comment:
-
- Likes 4
Leave a comment:
-
Vi vil jo alle det samme.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det kan du have en pointe i. Men når jeg ser alt det dyre skrammel der har været købt ind de sidste mange år er jeg ikke så bekymret om de er gode nok i pladserne 16-24 ca. Baren er satme ikke særlig høj. Men jeg forstår helt sikkert hvad du mener. Det skal bare heller ikke være sådan at succes kriteriet er at ALLE skal lykkedes. Og helst hurtigt.
For vi har bare set at nogen skal have 2-3 år som Luca og Ejdum før du kan høste frugterne. Dem havde 9/10 jo afskrevet herinde meget hurtigt
Men man kan da håbe at Middelfart rykker op og vi så kan sende nogle talenter derned for at modnes lidt. De har helt sikkert en træner der står klar til at modtage nogle af dem
Og igen helt enig - jeg er netop fortaler for der skal være tid til de unge udvikler sig, men det er så også derfor det bekymre mig hvis vi har så mange unge med fra denne sæson -plus man bringer en 4-5 stykker mere op til sommer. For så får de netop ikke tiden, så skal de levere - ihvertfald nogle af dem.
Og ja et par stykker ud på lån hvis man stadig tror på dem men de stadig lige mangler det sidste - den del håber jeg OB bliver bedre til fremadrettet. Om det så lige bliver til Middelfart mener jeg måske er knap så vigtigt - hvis man kan finde en passende 1 divisions klub til dem så, eller en svensk klub
Leave a comment:
Leave a comment: