Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Syntes du virkelig seriøst 7,5 mill for Slotsager er en kæmpe transfer?
For 2 år siden solgte Viborg Grot for 13 mill, et halvt år før udløb.
Verona kunne skrive med ham kvit og frit og lade ham tiltræde om 5 måneder. I det lys synes jeg at 7,5 mill er et rigtigt flot salg ja og langt højere end den faktiske værdi han ville have for os indtil udløb.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægSå er der alligevel sket lidt idag.
Rigtigt set med en CF. Det kan godt være at vi på papiret var fint besat, men det ville være idiotisk at starte næste sæson med kun Gomes, Askou, Bojang og måske Paulson. Kender ikke Bürgy, lidt kedelig alder, men håber han holder niveau indtil Askou eventuelt er færdig bagt.
Jeg så stadig gerne at vi fik sendt Fenger og Don D videre allerede nu, lidt ærgerligt hvis det er Fenger selv der har blokeret for et skifte. Håber man i foråret prioriterer Hansborg og Jensen over en spiller med udløb som ikke ønsker at forlænge, så må Fenger være med på yderste mandat.
Får vi 7,5 mill for Slotsager med udløb om et halvt år er det imo en kæmpe transfer, det havde jeg aldrig gættet på, uanset bliver det rart omsider at få lukket den tragedie.
Boe til FCN er en spandfuld lort at få serveret, men vil han selv væk må han jo hygge sig i Farum. 5 millioner er lidt en flad fornemmelse, men trods alt endnu en transfer til akademiet. Personligt håber jeg ikke han slår igennem, fuck en eventuel videresalgsklausul.
For 2 år siden solgte Viborg Grot for 13 mill, et halvt år før udløb.
Leave a comment:
-
Så er der alligevel sket lidt idag.
Rigtigt set med en CF. Det kan godt være at vi på papiret var fint besat, men det ville være idiotisk at starte næste sæson med kun Gomes, Askou, Bojang og måske Paulson. Kender ikke Bürgy, lidt kedelig alder, men håber han holder niveau indtil Askou eventuelt er færdig bagt.
Jeg så stadig gerne at vi fik sendt Fenger og Don D videre allerede nu, lidt ærgerligt hvis det er Fenger selv der har blokeret for et skifte. Håber man i foråret prioriterer Hansborg og Jensen over en spiller med udløb som ikke ønsker at forlænge, så må Fenger være med på yderste mandat.
Får vi 7,5 mill for Slotsager med udløb om et halvt år er det imo en kæmpe transfer, det havde jeg aldrig gættet på, uanset bliver det rart omsider at få lukket den tragedie.
Boe til FCN er en spandfuld lort at få serveret, men vil han selv væk må han jo hygge sig i Farum. 5 millioner er lidt en flad fornemmelse, men trods alt endnu en transfer til akademiet. Personligt håber jeg ikke han slår igennem, fuck en eventuel videresalgsklausul.Last edited by stonebear; 03-02-2025, 19:26.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlægVar det mon det ?? Ang transfers
Slotsager og Hjalte Boe ud, så vi helt færdige tror jeg.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://bold.dk/fodbold/stillinger/t...sig-kobsoption
Hvorfor er OB ikke inde i kampen om ham? 3.liga
Leave a comment:
-
https://bold.dk/fodbold/stillinger/t...sig-kobsoption
Hvorfor er OB ikke inde i kampen om ham? 3.liga
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
- Likes 1
Leave a comment:
-
OB (Wesstrøm) får en svada fra Lasse Vøge på på BT's liveopdatering i forhold til det sandsynlige Slotsagersalg.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: