Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Det ville hjælpe både TB og OB såfremt man gør hvad man siger - i stedet for alt det evindelige spin - som os der følger klubben alligevel ser ret igennem over tid. Gør det så nogen skade ? ja det svækker både din autoritet og integritet og skaber unødig tvivl om motiverne bag handlingerne - det burde TB som selvudnævnt leder coach vel adressere om nogen.
    Nu kan jeg ikke læse artiklen. Hvad er den TB/OB har sagt man vil gøre, men ikke har gjort?

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
      Ser man på de seneste års 3. pladser (som jo er dem vi skal slutte over), så er de fordelt således:
      2024: 49 point
      2023: 56 point
      2022: 57 point
      2021: 59 point
      2020: 52 point
      2019: 52 point

De år hvor en 3. plads har fået mange point er det fordi der har været 3 etableret superligahold som har ligget og kæmpet om det (feks en tredjeplads til sønderjyske og Esbjerg da de lige var rykket ned)

Men skal vi gå med livrem og seler så skal vi have 60 point, så mangler vi “kun” 29 point i 21 kampe. Og mindre kan sansynligvis også gøre det, da holdende slår hinanden rigtig meget på skift.

Med det sagt synes jeg at når vi rammer vintertransfervidnduet skal vi måske allerede der begynde at kigge frem med hvordan vi står bedst muligt i superligaen næste år, og måske også begynde at udvikle på den spillestil vi tror mest på gør os konkurrencedygtig næste år, da oprykningen jo nærmest allerede vil være sikret ved årsskiftet. Håber meget at vi ikke venter helt til sommer og så skal have skiftet 6-8 spillere igen der for at være konkurrencedygtig
      Jeg synes efterhånden det er en bekymring, at de unge spillere ikke får mere spilletid. Der sidder mange på bænken, men med det forspring, har vi råd til at tage nogle chancer og give de unge spillere noget hår på brystet.
      Jeg synes bestemt ikke, at vi skal skifte en masse spillere. Vi skal have defineret en spillestil og udvikle den, enig, have en strategi på plads, og så finde kvalitet på de positioner hvor vi står dårligst. Vi skal for alt i verden ikke ud og købe en masse leverpostejsspillere, i troen på at vi kan spille med om top 6 med dem, så er al læring jo spildt. Det hold vi har nu, ville overleve i superligaen, det er jeg overbevist om. Så for at være overlevelsesdygtig, kræver det ikke sindssygt meget. Vi skal for alt i verden holde fast i den kultur og den stamme vi er ved at opbygge nu. Men selvfølgelig skal der tilføjes noget kvalitet, men også noget mere talent. VI skal bare undgå 6-8 24-32 årige leverpostejsspillere.

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

Jeg synes efterhånden det er en bekymring, at de unge spillere ikke får mere spilletid. Der sidder mange på bænken, men med det forspring, har vi råd til at tage nogle chancer og give de unge spillere noget hår på brystet.
        Jeg synes bestemt ikke, at vi skal skifte en masse spillere. Vi skal have defineret en spillestil og udvikle den, enig, have en strategi på plads, og så finde kvalitet på de positioner hvor vi står dårligst. Vi skal for alt i verden ikke ud og købe en masse leverpostejsspillere, i troen på at vi kan spille med om top 6 med dem, så er al læring jo spildt. Det hold vi har nu, ville overleve i superligaen, det er jeg overbevist om. Så for at være overlevelsesdygtig, kræver det ikke sindssygt meget. Vi skal for alt i verden holde fast i den kultur og den stamme vi er ved at opbygge nu. Men selvfølgelig skal der tilføjes noget kvalitet, men også noget mere talent. VI skal bare undgå 6-8 24-32 årige leverpostejsspillere.
        Lica og Ejdum spiller fast, William Martin på trappen med ret meget spilletid. Markus Jensen ude pga skade. Indhopminutter for flere af de andre. Der er helt o k. for mig. Man skall ja også tage med i betragtning at start-ellevere skal ja også gøres til bedre superligaspiller.
        Forventer lidt ændring der når der er afklaret hvem bliver i OB i sommeren og skriver forlængelse.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Tror og håber at man venter med den øvelse til efter transfervinduet da OB skal have maks muligt forspring for at kunne overbevise nye spillere om at komme til og der SKAL 2-3 spillere til OB til vinter… mange udløb + måske et par salg til sommer og for dumt at skulle skifte et halvt hold ud der ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

jeg syntes da de får masser af spilletid. Martin kom ind sidst og fik næsten en hel halvleg - han er efterhånden den første der bringes ind. Slots og Markus J. sidder pt ude med skader. Og både Julius og Hansborg er kommet ind og får lidt min. jeg har godt nok svært ved at se man kan gøre meget mere.

I min bog er det alt for tidligt at begynde den der med at "tage chancer" vi har et stort forspring ja, men jo kun fordi man tager det seriøst - så overbevisende har OB langt fra været og der skal ikke andet end et par dårlige resultater til at fortælling ændres. Håber man fortsætter - går benhårdt efter at få sikret oprykning og så bringe de unge ind som man har gjort hidtil. Syntes jo allerede man kan se på Martin at han har lært en del - han virker allerede til at være mere klar på den fysik han spiller op imod.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg syntes da de får masser af spilletid. Martin kom ind sidst og fik næsten en hel halvleg - han er efterhånden den første der bringes ind. Slots og Markus J. sidder pt ude med skader. Og både Julius og Hansborg er kommet ind og får lidt min. jeg har godt nok svært ved at se man kan gøre meget mere.

I min bog er det alt for tidligt at begynde den der med at "tage chancer" vi har et stort forspring ja, men jo kun fordi man tager det seriøst - så overbevisende har OB langt fra været og der skal ikke andet end et par dårlige resultater til at fortælling ændres. Håber man fortsætter - går benhårdt efter at få sikret oprykning og så bringe de unge ind som man har gjort hidtil. Syntes jo allerede man kan se på Martin at han har lært en del - han virker allerede til at være mere klar på den fysik han spiller op imod.
              Der er (desværre) ingen grund til at bringe Slotsager i et udviklingsmæssigt perspektiv - han er på vej væk - hvis han skal spille skal det være for at forstærke holdet eller forøge salgsprisen. Vi har desværre ikke formået at forlænge med ham - jeg kender ikke årsagen og blamer derfor ingen. Konstaterer blot at det er øjensynligt er tilfældet og derfor må OB indstille sig på det og agere derefter.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Der er (desværre) ingen grund til at bringe Slotsager i et udviklingsmæssigt perspektiv - han er på vej væk - hvis han skal spille skal det være for at forstærke holdet eller forøge salgsprisen. Vi har desværre ikke formået at forlænge med ham - jeg kender ikke årsagen og blamer derfor ingen. Konstaterer blot at det er øjensynligt er tilfældet og derfor må OB indstille sig på det og agere derefter.
                altså du har jo desværre ret.

Men vil dog sige han er her jo stadig, 18 år, fra eget akademi - så længe han er en del af OB så må han jo tælle med - omend det er på lånt tid.

Vi tæller Luca og Ejdum med - der kan jo også lande et så stort bud på en af dem til vinter at de er væk. Hansborg tæller vi med - han har udløb til sommer så reelt kan han også være fortid lige om lidt. Igen jeg er sådan set enig i at Slots er lige oppe over og være fortid - men situationen for de andre spillere vi tæller med kan også ændre sig ret hurtigt endda.

Comment

Working...
                X