Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    Forstår da hvad du mener, men en del af "legen" med de her sæsonforudsigelser er jo, for mig at se, at det skal være før sæsonen. Venter man til transfervinduet er lukket og de første otte kampe er spillet er det næsten alt for nemt.
    Enig

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

      Jeg tænker ikke det er en aktuel powerranking af holdene, men en forudsigelse af slutstillingen. Den kan man jo ikke bare lave ud fra de nuværende trupper da der jo vil ske ting i alle klubber. Så kan alle jo komme med en påstand der aldrig vil kunne blive modbevist.

      Man bliver nødt til at gætte på hvordan det ender ud fra hvordan man tror styrkeforholdet bliver i de endelige trupper (også efter jul?).
      I så fald synes jeg det stortset er rent gætværk, som da er meget sjovt. Men ikke så brugbart igen, men det er nok bare mig.

      Comment


        Gad vide om OB vil bruge de første kampe i sæsonen, på lige at lodde hvad niveau vi befinder os på. Inden der evt sker mere, med spillere til klubben. Hidtil har fokus da været på at slanke truppen. Uanset hvad, må vi erkende at vi ikke bliver helt klar fra start.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

          Forstår da hvad du mener, men en del af "legen" med de her sæsonforudsigelser er jo, for mig at se, at det skal være før sæsonen. Venter man til transfervinduet er lukket og de første otte kampe er spillet er det næsten alt for nemt.
          Kan også godt forstå hvad du mener. Men det skal vel netop ske på et lidt fast grundlag, vil jeg mene. Især for vores vedkommende er transfervinduet meget vigtigt. Så jeg tror i skrivende stund at vi kan blive alt mellem 1 og 5. Alt efter hvad der sker. Men den nuværende trup 3-5.
          Last edited by Mwape; 15-07-2024, 07:56.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg gætter ud fra sidste sæson og hvad jeg har hørt i div. podcasts hvor der tales om
            kultur i klubberne og evt. div. indkøb som kan blive gode for dem hvis de rammer rigtigt. Vi skal selvf. også huske på at en sæson ikke er en sprintdistance så her tænker jeg OB har bedre muligheder for at styrke sig både i dette vindue og også i vinterens vindue hvis det skønnes nødvendigt
            Hvilke podcast? Kan altid bruge flere
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

              Det her er det eneste jeg har fundet. https://superstats.dk/1div/program?aar=2024%2F2025
              Så det er kun én kamp pr runde der vises TV3-sport. Ved du om alle kampe fra NordicBet-ligaen kan ses nogen andre steder? Hvis man eksempelvis har Viaplay Total, må man bel kunne se alle kampe i vores nye liga.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Så det er kun én kamp pr runde der vises TV3-sport. Ved du om alle kampe fra NordicBet-ligaen kan ses nogen andre steder? Hvis man eksempelvis har Viaplay Total, må man bel kunne se alle kampe i vores nye liga.
                Så burde du kunne streame alle kampe ja

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Så burde du kunne streame alle kampe ja
                  Super, det er da trods alt fint at man har muligheden for at se alle kampe et sted.
                  https://1-division.dk

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                    I så fald synes jeg det stortset er rent gætværk, som da er meget sjovt. Men ikke så brugbart igen, men det er nok bare mig.
                    Hehe ja. Det er lidt pointen, at det er gætværk. Det er en lille leg/konkurrence der bliver lavet før hver sæson herinde og på andre online platforme :-)

                    At vente til transfervinduet lukket og vi er godt inde i sæsonen er lidt som at sige: "Jeg forudsiger hvordan vejret bliver på fredag (uden vejrudsigter)... og jeg gør det på fredag kl. 10."

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                      Hehe ja. Det er lidt pointen, at det er gætværk. Det er en lille leg/konkurrence der bliver lavet før hver sæson herinde og på andre online platforme :-)

                      At vente til transfervinduet lukket og vi er godt inde i sæsonen er lidt som at sige: "Jeg forudsiger hvordan vejret bliver på fredag (uden vejrudsigter)... og jeg gør det på fredag kl. 10."
                      Ja, jo lidt måske. :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Kommer lige med et bud på stillingen efter 22 runder hvor ligaen bliver delt.
                        Kender ikke det store til holdene så det går nok ikke helt som forudsagt her.
                        Byd gerne ind hvis i tør.

                        1. Hvidovre IF
                        2. OB
                        3. AC Horsens
                        4. Vendsyssel FF
                        5. Kolding IF
                        6. Hobro IK
                        7. FC Fredericia
                        8. B.93
                        9. Esbjerg FB
                        10. HB Køge
                        11. FC Roskilde
                        12. Hillerød Fodbold
                        Tror man skal passe på med ikke at undervurdere Hillerød. Vel lidt 1. divisions Silkeborg.

                        Ifølge odds er vi vist den største favorit til at vinde/rykke op i en del år. Måske mest fordi der mangler en oplagt udfordrer. Som mange andre har jeg dog også mine tvivl. Tror starten kan blive svær, men over tid bør vi have/få kvalitet nok til at klare det. Ellers er det sgu skidt.

                        Mit skud i tågen:
                        1. Vendsyssel
                        2. OB
                        3. Horsens
                        4. Fredericia
                        5. Kolding
                        6. Hillerød
                        7. Esbjerg
                        8. Hvidovre
                        9. Hobro
                        10. B93
                        11. Roskilde
                        12. HB Køge

                        Comment


                          Nogle der ved hvad tid vi spiller træningskamp i dag? Og om man kan se den nogle steder?
                          siden 1887

                          Comment


                            14:45 starter kampen. Det er 2* 30 min.
                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                            Nogle der ved hvad tid vi spiller træningskamp i dag? Og om man kan se den nogle steder?

                            Comment


                              Så er hybrid græsset ved at blive syet ude på stadion

                              Comment


                                1. OB
                                2. Fredericia
                                3. Vendsyssel
                                4. Horsens
                                5. Esbjerg
                                6. Kolding
                                7. Hvidovre
                                8. Hobro
                                9. Hillerød
                                10. B93
                                11. HB Køge
                                12. Roskilde
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X