Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vil gerne lige slå et slag for REJSEN TILBAGE TIL SUPERLIGAEN - OPSTARTEN #1

    ​som kan ses på youtube fra OB på sidelinjen

    Her kan man også tydeligt se at alt umiddelbart er rosenrødt og at alle træner sammen. Så kommer B93 kampen og noget sker. Desværre kan man ikke se det i videoen. Men derfra begyndte nogen at træne for sig selv
    Mon ikke udfaldet at de møder der har været med TB, der er afgørende for om de er inde eller ude. Jeg forstår bare ikke Rami har sat sig selv over i den lejr, han blev sat af i de sidste afgørende kampe, med rette fordi han spillede dårligt. Men han er nok så forhippet på at spille 10er, at der bare ikke er plads til ham på holdet. Han er bare en spillertype der er dyr at have på holdet, han vil gerne spille "luksuspladsen", men er bare slet ikke målfarlig nok. Var jeg TB ville jeg også søge efter langt mere dynamiske 8er typer, der konstant gør ondt på modstanderne. Rami gør ikke ondt på ret meget, omend han garanteret kan tippe 2000 på hælen.... han ville gøre sig formiddabelt i futsall.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Mon ikke udfaldet at de møder der har været med TB, der er afgørende for om de er inde eller ude. Jeg forstår bare ikke Rami har sat sig selv over i den lejr, han blev sat af i de sidste afgørende kampe, med rette fordi han spillede dårligt. Men han er nok så forhippet på at spille 10er, at der bare ikke er plads til ham på holdet. Han er bare en spillertype der er dyr at have på holdet, han vil gerne spille "luksuspladsen", men er bare slet ikke målfarlig nok. Var jeg TB ville jeg også søge efter langt mere dynamiske 8er typer, der konstant gør ondt på modstanderne. Rami gør ikke ondt på ret meget, omend han garanteret kan tippe 2000 på hælen.... han ville gøre sig formiddabelt i futsall.
      Jooo. Men der er helt sikkert også mange klubber der godt kan se sig selv udvikle ham til noget større i de rigtige rammer. Få smidt ham afsted for 10-15 mill plus bonusser. Så kan vi vidst ikke klage. Det burde der være klubber der gerne vil betale. Men nok først sidst i vinduet

      Comment


        Er det her bare røget min næse forbi?

        https://naestvedboldklub.dk/traeningskamp/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
          Er det her bare røget min næse forbi?

          https://naestvedboldklub.dk/traeningskamp/
          En OB kommunikation special…. Mon ikke det er noget man har bikset sammen her i sidste øjeblik pga Aab kampen som blev urytmisk pga vejret og VB kampen som kun blev 2*45 min..
          Der er kun lagt op til 2*30 min her.

          Godt spottet

          Comment


            Casper Nielsen følger stadig OB

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...-grueligt-galt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              En OB kommunikation special…. Mon ikke det er noget man har bikset sammen her i sidste øjeblik pga Aab kampen som blev urytmisk pga vejret og VB kampen som kun blev 2*45 min..
              Der er kun lagt op til 2*30 min her.

              Godt spottet
              Det er da til grin man ikke lige melder noget ud, uanset hvilket hold der skal afsted.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                En OB kommunikation special…. Mon ikke det er noget man har bikset sammen her i sidste øjeblik pga Aab kampen som blev urytmisk pga vejret og VB kampen som kun blev 2*45 min..
                Der er kun lagt op til 2*30 min her.

                Godt spottet
                Var / er Næstved ikke samarbejdsklub ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Var / er Næstved ikke samarbejdsklub ?
                  De var jo tiltænkt den rolle, men ærligt så tror jeg den aftale er død og borte.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    De var jo tiltænkt den rolle, men ærligt så tror jeg den aftale er død og borte.
                    BW var mester i at sætte brød i ovnen til bagning for så at sætte sig foran ipad`en så alt brændte på..

                    Det tog lidt tid inden man så det i bestyrelsen. Men så tog man også nøglerne fra ham og sendte ham på græs

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      BW var mester i at sætte brød i ovnen til bagning for så at sætte sig foran ipad`en så alt brændte på..

                      Det tog lidt tid inden man så det i bestyrelsen. Men så tog man også nøglerne fra ham og sendte ham på græs
                      Ja det ser sådan ud .. øv for en sprællemand og godt han kom ud

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Ja det ser sådan ud .. øv for en sprællemand og godt han kom ud
                        Ja jeg havde også svært ved lige at få øje på det inden det ramlede. Jeg var sgu på “In Björn we trust” meget længe.
                        Godt set af dem der gennemskuede det meget før

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Ja jeg havde også svært ved lige at få øje på det inden det ramlede. Jeg var sgu på “In Björn we trust” meget længe.
                          Godt set af dem der gennemskuede det meget før
                          Det var jeg bestemt også, men langsomt begyndte det hele at blive lidt tvivlsomt for til sidst nærmest at se apatisk på det indtil korthuset faldt sammen

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det var jeg bestemt også, men langsomt begyndte det hele at blive lidt tvivlsomt for til sidst nærmest at se apatisk på det indtil korthuset faldt sammen
                            Ja om et par år siger vi måske det samme om Troels. Hvem ved?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Ja om et par år siger vi måske det samme om Troels. Hvem ved?
                              Måske. Men så bliver det på en helt anden måde at han fejler. For nægter at tro på at TB efterlader OB i sådan et kaos som vi befinder os i nu.

                              For OB starter fra bunden af igen og bygger fundamentet i kultur og akademi. Det kan tage tid. Og hvis det ikke går stærkt nok for ledelsen kan han sagtens ryge ud.
                              Som jeg ser det har Troels de bedste egenskaber både fra Jesper Hansen og fra Björn W og det er dem han skal bruge nu hvor man vil have at vejen skal bygges imens man kører på den. Det er sgu tungen lige i munden og jeg tager hatten af hvis det lykkedes at rykke op i første hug

                              Comment


                                Kommer lige med et bud på stillingen efter 22 runder hvor ligaen bliver delt.
                                Kender ikke det store til holdene så det går nok ikke helt som forudsagt her.
                                Byd gerne ind hvis i tør.

                                1. Hvidovre IF
                                2. OB
                                3. AC Horsens
                                4. Vendsyssel FF
                                5. Kolding IF
                                6. Hobro IK
                                7. FC Fredericia
                                8. B.93
                                9. Esbjerg FB
                                10. HB Køge
                                11. FC Roskilde
                                12. Hillerød Fodbold

                                Comment

                                Working...
                                X