Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    1.Vendsyssel
    2. Kolding
    3. Horsens
    4. OB
    5.Hvidovre
    6. Efb
    7. B93
    8. Fredericia
    9. Hobro
    10. Køge
    11. Hillerød
    12. Roskilde

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Ja om et par år siger vi måske det samme om Troels. Hvem ved?
      Tror EfB ligger højere og Hvidovre ligger lavere, men godt bud. Jeg har stort set ikke set OB vinde i lange tider, håber snart det ændrer sig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Ja om et par år siger vi måske det samme om Troels. Hvem ved?
        Kan ikke forestille mig at man kan gøre det værre end BW som ødelagde den sidste del af kultur vi stadig havde i klubben og efterlod os med en flok håbløse lejesvende Han vidste god at snakke, vores svenske mareridt, men vidste at slå klubben og truppen i stykker med hans handlinger. Vi skulle ikke være enotional i hensigt sf spillere, jo, og så skabte han en trup med mange emotionsløse lykkeridder og forfærdelige lottokuponer. Det er nu virkelig svært at slå.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          1.Vendsyssel
          2. Kolding
          3. Horsens
          4. OB
          5.Hvidovre
          6. Efb
          7. B93
          8. Fredericia
          9. Hobro
          10. Køge
          11. Hillerød
          12. Roskilde
          Tror ikke helt så meget på Kolding og Vendsyssel, som du gør. Til gengæld virker Horsens skarpe, og som vores største konkurrent. Tror Hvidovre kommer til at kæmpe lidt med niveauet. Og så har jeg en stor fidus til Fredericia

          1. Horsens
          2. OB
          3. Fredericia
          4. Hvidovre
          5. Vendsyssel
          6. EfB
          7. Kolding
          8. Hillerød
          9. Hobro
          10. HB Køge
          11. B93
          12. Roskilde

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Kan ikke forestille mig at man kan gøre det værre end BW som ødelagde den sidste del af kultur vi stadig havde i klubben og efterlod os med en flok håbløse lejesvende Han vidste god at snakke, vores svenske mareridt, men vidste at slå klubben og truppen i stykker med hans handlinger. Vi skulle ikke være enotional i hensigt sf spillere, jo, og så skabte han en trup med mange emotionsløse lykkeridder og forfærdelige lottokuponer. Det er nu virkelig svært at slå.
            Jeg er ikke helt enig i, at det er BW, der ødelagde det hele.

            Årsagen til truppen gik i stykker var vel til dels den store udskiftning, som kom fordi at sportsdirektørerne før Bjørn, ikke var gode nok til at skifte kontinuerligt i truppen.

            dengang troede man på kontinuitet og meget få
            udskiftninger, hvis nogen overhovedet.

            Stort set som Wesström overtager stopper et helt mandskab nærmest inden for 12 måneder. Det var ikke nogen nem
            opgave, og flere af hans tilgange har jo også vist sig at være dygtige spillere i den/de forkerte omgivelser.

            Jeg er enig i, at Bjørn lavede fejl, men jeg bryder mig ikke om
            det grundlæggende narrativ, hvor Bjørn Wesström bliver skurken, og nu er han væk, så bliver alt godt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

              Jeg er ikke helt enig i, at det er BW, der ødelagde det hele.

              Årsagen til truppen gik i stykker var vel til dels den store udskiftning, som kom fordi at sportsdirektørerne før Bjørn, ikke var gode nok til at skifte kontinuerligt i truppen.

              dengang troede man på kontinuitet og meget få
              udskiftninger, hvis nogen overhovedet.

              Stort set som Wesström overtager stopper et helt mandskab nærmest inden for 12 måneder. Det var ikke nogen nem
              opgave, og flere af hans tilgange har jo også vist sig at være dygtige spillere i den/de forkerte omgivelser.

              Jeg er enig i, at Bjørn lavede fejl, men jeg bryder mig ikke om
              det grundlæggende narrativ, hvor Bjørn Wesström bliver skurken, og nu er han væk, så bliver alt godt.
              Bjørn Wesstrøm fik ikke den træner han ville have. Thorborg blandede sig efter sigende, så har det stramt med at gøre ham til syndebuk ene mand.
              Man kan klandre Bjørn for at forlænge med Alm, men han fik aldrig lov at udpege sin egen træner.
              Så er det jo ikke nemt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                Tror ikke helt så meget på Kolding og Vendsyssel, som du gør. Til gengæld virker Horsens skarpe, og som vores største konkurrent. Tror Hvidovre kommer til at kæmpe lidt med niveauet. Og så har jeg en stor fidus til Fredericia

                1. Horsens
                2. OB
                3. Fredericia
                4. Hvidovre
                5. Vendsyssel
                6. EfB
                7. Kolding
                8. Hillerød
                9. Hobro
                10. HB Køge
                11. B93
                12. Roskilde
                jeg ved ikke hvordan du får ACH derop. Jovel de har en spændende trup, men der MANGE nye der skal finde sammen og jeg tvivler på dem i top5 i denne sæson.

                Fredericia
                OB
                Kolding
                HVidovre
                Vendsyssel
                EfB
                ACH
                Hobro
                B93
                Hillrød
                Roskilde
                HB Køge
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Der har tidligere været linket til en TV-oversigt over 1. division. Jeg er ingen dårlig googler, men kan ikke finde noget ordentligt?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Der har tidligere været linket til en TV-oversigt over 1. division. Jeg er ingen dårlig googler, men kan ikke finde noget ordentligt?
                    Det her er det eneste jeg har fundet. https://superstats.dk/1div/program?aar=2024%2F2025

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                      jeg ved ikke hvordan du får ACH derop. Jovel de har en spændende trup, men der MANGE nye der skal finde sammen og jeg tvivler på dem i top5 i denne sæson.

                      Fredericia
                      OB
                      Kolding
                      HVidovre
                      Vendsyssel
                      EfB
                      ACH
                      Hobro
                      B93
                      Hillrød
                      Roskilde
                      HB Køge
                      Vi står i et transfervindue, så utrolig meget kan ske både hos os og de andre klubber. Så er det udfra de nuværende trupper eller hvordan gætter I på det går i transfervinduet? Det bør jo være de samme parameter vi diskuterer/gætter udfra. Med de nuværende trupper i 1 div. tror jeg vi ender på en 3-5 plads. Men med de rette indkøb rykker vi op.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                        Det her er det eneste jeg har fundet. https://superstats.dk/1div/program?aar=2024%2F2025
                        Tak, der er iøvrigt også https://sofabold.dk/ de har også en app både til IOS og Android.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                          Vi står i et transfervindue, så utrolig meget kan ske både hos os og de andre klubber. Så er det udfra de nuværende trupper eller hvordan gætter I på det går i transfervinduet? Det bør jo være de samme parameter vi diskuterer/gætter udfra. Med de nuværende trupper i 1 div. tror jeg vi ender på en 3-5 plads. Men med de rette indkøb rykker vi op.
                          Jeg gætter ud fra sidste sæson og hvad jeg har hørt i div. podcasts hvor der tales om
                          kultur i klubberne og evt. div. indkøb som kan blive gode for dem hvis de rammer rigtigt. Vi skal selvf. også huske på at en sæson ikke er en sprintdistance så her tænker jeg OB har bedre muligheder for at styrke sig både i dette vindue og også i vinterens vindue hvis det skønnes nødvendigt
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg gætter ud fra sidste sæson og hvad jeg har hørt i div. podcasts hvor der tales om
                            kultur i klubberne og evt. div. indkøb som kan blive gode for dem hvis de rammer rigtigt. Vi skal selvf. også huske på at en sæson ikke er en sprintdistance så her tænker jeg OB har bedre muligheder for at styrke sig både i dette vindue og også i vinterens vindue hvis det skønnes nødvendigt
                            Ok takker. Jeg tror jeg selv vil komme med et gæt på den endelige stilling, når transfervinduet er lukket. Jeg synes der er alt for mange ubekendte ting pt. især når det kommer til vores trupsammensætning. Ryger Slotsager og hvis ja kommer der en anden ind, hvad med Fenger, får vi både TT og Bonde eller en anden a la TT osv. Men enig, det er en lang sæson.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                              Vi står i et transfervindue, så utrolig meget kan ske både hos os og de andre klubber. Så er det udfra de nuværende trupper eller hvordan gætter I på det går i transfervinduet? Det bør jo være de samme parameter vi diskuterer/gætter udfra. Med de nuværende trupper i 1 div. tror jeg vi ender på en 3-5 plads. Men med de rette indkøb rykker vi op.
                              Jeg tænker ikke det er en aktuel powerranking af holdene, men en forudsigelse af slutstillingen. Den kan man jo ikke bare lave ud fra de nuværende trupper da der jo vil ske ting i alle klubber. Så kan alle jo komme med en påstand der aldrig vil kunne blive modbevist.

                              Man bliver nødt til at gætte på hvordan det ender ud fra hvordan man tror styrkeforholdet bliver i de endelige trupper (også efter jul?).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                                Ok takker. Jeg tror jeg selv vil komme med et gæt på den endelige stilling, når transfervinduet er lukket. Jeg synes der er alt for mange ubekendte ting pt. især når det kommer til vores trupsammensætning. Ryger Slotsager og hvis ja kommer der en anden ind, hvad med Fenger, får vi både TT og Bonde eller en anden a la TT osv. Men enig, det er en lang sæson.
                                Forstår da hvad du mener, men en del af "legen" med de her sæsonforudsigelser er jo, for mig at se, at det skal være før sæsonen. Venter man til transfervinduet er lukket og de første otte kampe er spillet er det næsten alt for nemt.

                                Comment

                                Working...
                                X