Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

man kan vel godt savne bedre kommunikation, a la den man fik fra BW samtidig med man ikke nødvendigvis ønsker sig tilbage til det transfershow det udviklede sig til.

- og; "Virkeligheden er, at BWs gøgl nær smadrede klubben."...hvad med dem der ansatte ham? De kunne til enhver tid have sat en stopper for det - de har vel også hentet ham ind under nogle forudsætninger. Bare lige noget at have med i overvejelserne - BW var ikke alene om, som du siger, smadre klubben...
    Det var han i dén grad ikke. Det har jeg også udtrykt adskillige gange, og man behøves vel ikke gentage ret banale pointer hele tiden.

Jeg savner intet ved BWs kommunikation. Det var jo ren tom snak. Han var en kæmpe fusentast.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

Hvis du skulle vælge mellem en krejler, der kan charme bukserne af pigerne, mens det hele sejler - eller en lidt grå arbejdsmand, der snakker lidt sort af og til, men trods alt passer sine ting; så vælger du krejleren?
    du får det til at lyde som om der kun er de to muligheder. Man kan godt ønske sig en anden end TB - eller at han var lidt mere direkte i sin kommunikation. Og samtidig ikke ønske sig tilbage til tiden under BW.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    I begge tilfælde er der "kun" tale om retorik fra de siddende sportschefer og jeg lever fint med begge former, men jeg bruger også ofte den gode gamle talemåde som siger: "Man skal ikke høre så meget på hvad de siger - man skal mere se hvad de gør"
    selvfølgelig er det vigtigt hvad de gør. For mig er en del af job beskrivelsen bare kommunikation. Til medier, fans, sponsorer osv. Og der er Troels bare ikke min kop te.

Men oprydningen har han fået sat godt gang i, jeg er ikke ovenud begejstret men det er stadig tidligt - lad os se hvad han gør denæste par vinduer, så kan vi bedre vurdere hans indsats.

Og så vil jeg stadig have nogle klarere udmeldinger; hvad vil man? og hvordan vil man opnå det.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det er helt skørt, og jeg tror næppe afsender er interesseret i reel diskussion. Det er blot Rasmus-Modsat i anden potens.

BW var en gøgler og fusentast med helt klare svar. Jeg bliver altid nervøs, når et menneske bare er sikker på, at det er sådan man gør. Sådan er virkeligheden ikke, og det er kun mennesker, der ikke har styr på noget som helst, som fremtræder helt sikre.

Virkeligheden er, at BWs gøgl nær smadrede klubben. Vi rykkede ned med en destruktiv trup fyldt med udenlandsk “ragelse”, der ikke gad være her. Vi var en klub uden identitet.

Nu er vi i gang med at bygge op, og interne parter taler om en helt anden trup-kultur. Det er et stort skridt. Jeg synes også, at TBs sproglige floskler gjorde sig bedre for 10-15 år siden, men det går nok. Jeg synes, vi er på vej mod noget bedre, omend vi tager små skridt. Jeg er bestemt også kritisk over for visse elementer, men overordnet ved nogenlunde mod!
    man kan vel godt savne bedre kommunikation, a la den man fik fra BW samtidig med man ikke nødvendigvis ønsker sig tilbage til det transfershow det udviklede sig til.

- og; "Virkeligheden er, at BWs gøgl nær smadrede klubben."...hvad med dem der ansatte ham? De kunne til enhver tid have sat en stopper for det - de har vel også hentet ham ind under nogle forudsætninger. Bare lige noget at have med i overvejelserne - BW var ikke alene om, som du siger, smadre klubben...

Leave a comment:

• Hmic
    replied
    Sidste uge blev Alm fyret og nu er Bjørn også fortid i Indien………

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

Hvis du skulle vælge mellem en krejler, der kan charme bukserne af pigerne, mens det hele sejler - eller en lidt grå arbejdsmand, der snakker lidt sort af og til, men trods alt passer sine ting; så vælger du krejleren?
    Det er helt skørt, og jeg tror næppe afsender er interesseret i reel diskussion. Det er blot Rasmus-Modsat i anden potens.

BW var en gøgler og fusentast med helt klare svar. Jeg bliver altid nervøs, når et menneske bare er sikker på, at det er sådan man gør. Sådan er virkeligheden ikke, og det er kun mennesker, der ikke har styr på noget som helst, som fremtræder helt sikre.

Virkeligheden er, at BWs gøgl nær smadrede klubben. Vi rykkede ned med en destruktiv trup fyldt med udenlandsk “ragelse”, der ikke gad være her. Vi var en klub uden identitet.

Nu er vi i gang med at bygge op, og interne parter taler om en helt anden trup-kultur. Det er et stort skridt. Jeg synes også, at TBs sproglige floskler gjorde sig bedre for 10-15 år siden, men det går nok. Jeg synes, vi er på vej mod noget bedre, omend vi tager små skridt. Jeg er bestemt også kritisk over for visse elementer, men overordnet ved nogenlunde mod!

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Helt enig. Bjørn Wesstrøm talte lige ud af posen, imens TB væver rundt i floskler som ingen forstår.
    Det er virkelig en nedgradering der er til at få øje år.

Leave a comment:

• manner
    replied

har faktisk ikke det store problem med den udtalelse. Hvad skulle han sige - han har lige lukket vinduet på det tidspunkt, næppe der man begynder at tale sin trup og nye signings ned. Jeg siger jo heller ikke at BW altid bare talte rent ud af posen - der vil altid være ting de skal holde internt. Men den lidt mere direkte måde at udtale sig på, ikke være så bange for at sige noget forkert - noget man kan blive "fanget" i senere. Det tiltaler mig bare mere end den form TB har - jeg syntes den er meget tilbageholdende og defenssiv.
    I begge tilfælde er der "kun" tale om retorik fra de siddende sportschefer og jeg lever fint med begge former, men jeg bruger også ofte den gode gamle talemåde som siger: "Man skal ikke høre så meget på hvad de siger - man skal mere se hvad de gør"

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Som da BW sagde "man up"(læs: ta' jer sammen) til kritikerne, imens hele læsset væltede for øjnene af os.
    Sådan kan man jo også tale udenom, på en direkte måde.
    har faktisk ikke det store problem med den udtalelse. Hvad skulle han sige - han har lige lukket vinduet på det tidspunkt, næppe der man begynder at tale sin trup og nye signings ned. Jeg siger jo heller ikke at BW altid bare talte rent ud af posen - der vil altid være ting de skal holde internt. Men den lidt mere direkte måde at udtale sig på, ikke være så bange for at sige noget forkert - noget man kan blive "fanget" i senere. Det tiltaler mig bare mere end den form TB har - jeg syntes den er meget tilbageholdende og defenssiv.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

tja - jeg savner nu stadig hans kommunikation - ikke så bange for at sige tingene lidt mere direkte.

Troels giver mere politiker svar, vinkler og snakker udenom, sætter stråmandsargumenter op - senest hvor han bringer Djemba Djemba op i en snak om transfers, for det er jo den slags forventninger vi alle har må vi forstå.
    Som da BW sagde "man up"(læs: ta' jer sammen) til kritikerne, imens hele læsset væltede for øjnene af os.
    Sådan kan man jo også tale udenom, på en direkte måde.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

tja - jeg savner nu stadig hans kommunikation - ikke så bange for at sige tingene lidt mere direkte.

Troels giver mere politiker svar, vinkler og snakker udenom, sætter stråmandsargumenter op - senest hvor han bringer Djemba Djemba op i en snak om transfers, for det er jo den slags forventninger vi alle har må vi forstå.
    Helt enig. Bjørn Wesstrøm talte lige ud af posen, imens TB væver rundt i floskler som ingen forstår.
    Det er virkelig en nedgradering der er til at få øje år.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    For de som er utilfreds med TB. BW på markedet igen.
    https://fyens.dk/ob/wesstrom-faerdig-i-indien

Leave a comment:

• andlox
    replied
    For de som er utilfreds med TB. BW på markedet igen.
    https://fyens.dk/ob/wesstrom-faerdig-i-indien

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Den er jeg også med på. Naturligvis skal fokus ikke være på det. Men hvis der ikke bliver arbejdet på højtryk i ledelsen for at løse det problem, så giver jeg 0% for deres ord og det gælder både Enrico og TB. Thorborgs ord kan jeg af gode grunde også kun give 0% på, fordi han kommer lige præcis 0% ord fra ham offentligt omkring OB.
    Ja det er et vilkår, men det er jo en kæmpe joke hver gang OB's førstehold skal låne bane rundt omkring i byen og det har stået på alt for længe.
    Jeg kunne ikke være mere enig. Det skulle være løst for år siden. Min største anke mod NT er også netop, at han er tavs som graven. Der kommer intet fra ham.

Og netop derfor forstår jeg godt, at TB udtaler sig, som han gør. De dårlige forhold kan han jo ikke gøre noget ved - udover at lægge markant pres på ejerkreds. Og så længe der ikke sker noget, er det jo bare præmissen for OB.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    TBs pointe med træningsforholdene er, at det for nuværende - desværre - er et vilkår, og derfor fjerner det fokus at tale om det hele tiden. I stedet skal vi oparbejde en hårdhed og en “vi vinder sgu alligevel-attitude”.

Det følger jeg egentligt fint. TB er uden tvivl enormt træt af forholdene, og jeg håber, at han internt presser på. Jeg nægter at tro på, at man ikke kan give Ådalen den helt store tur - kommune og forhold til trods - hvis viljen og pengene virkelig er til stede.

Men jeg forstår også fint jeres anke.
    Den er jeg også med på. Naturligvis skal fokus ikke være på det. Men hvis der ikke bliver arbejdet på højtryk i ledelsen for at løse det problem, så giver jeg 0% for deres ord og det gælder både Enrico og TB. Thorborgs ord kan jeg af gode grunde også kun give 0% på, fordi han kommer lige præcis 0% ord fra ham offentligt omkring OB.
    Ja det er et vilkår, men det er jo en kæmpe joke hver gang OB's førstehold skal låne bane rundt omkring i byen og det har stået på alt for længe.

Leave a comment:

Working...
X