Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

vi skal nok indstille os på en forholdsvis hård sæson….jeg tænker meget afhænger af vores kommende signinger og om vi får en ny træner ind (det sidste er i min bog klart første prioritet)
    man kan da håbe at AABs nedrykning efter lige at være vendt tilbage kan fungere som et wake up call så de tager superligaen seriøst. Truppen er pt ikke bare tre signinger og en ny træner fra at kunne klare sig.

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Efter Aabs fatale skæbne skulle vi seriøst overveje, om OB ikke primært skulle spille ud af en virkelig solidt og godt forsvar og satse på kontrafodbold i næste sæson. Jeg tvivler stærkt på vores presskompetencer, og vi ultrasårbare hvis vores første press ikke sidder i skabet. Det bliver rent guf at spille mod OB for alle andre Superligamandskaber. Frygter virkelig at vi gå meget naivt ind i de kommende kampe i næste sæson og vi skal under alle omstændigheder ikke ned igen efter en forfærdelig sæson som "Prügelknabe".
    vi skal nok indstille os på en forholdsvis hård sæson….jeg tænker meget afhænger af vores kommende signinger og om vi får en ny træner ind (det sidste er i min bog klart første prioritet)

Leave a comment:

• wagrier1
    replied
    Efter Aabs fatale skæbne skulle vi seriøst overveje, om OB ikke primært skulle spille ud af en virkelig solidt og godt forsvar og satse på kontrafodbold i næste sæson. Jeg tvivler stærkt på vores presskompetencer, og vi ultrasårbare hvis vores første press ikke sidder i skabet. Det bliver rent guf at spille mod OB for alle andre Superligamandskaber. Frygter virkelig at vi gå meget naivt ind i de kommende kampe i næste sæson og vi skal under alle omstændigheder ikke ned igen efter en forfærdelig sæson som "Prügelknabe".

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg bytter gerne Don Deedson for Mathias Jørgensen.
    Nååå, DonD spiller ofte for selvisk men ud over de hurtige kommer kan Mathias Jørgensen ikke tilbyde meget hvad overgår DonD. Tvivler meget at det bytte ville være en opgradering.

Leave a comment:

• Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Helt og 100% enig

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Inden folk begynder at foreslå vi henter spillere fra Aab, så vil jeg lige sige stop.
    Nej bare nej. Der er ingen kvalitet på det hold.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Håber Kim Engstrøm får Middelfart op i nordicbet ligaen. Godt nok mange år siden fyn har haft hold deroppe
    I hvert fald 1:1 i dag så de holder sig foran Fremad Amager ..

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied

Inden folk begynder at foreslå vi henter spillere fra Aab, så vil jeg lige sige stop.
    Bortset fra, måske, én vi selv har haft. Og jeg tænker ikke på Helenius

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Magge
    replied

Enig, har selvfølgelig ik set alke deres kampe, men dem jeg har set har ikke givet håb om transfers.
    Last edited by Magge; 18-05-2025, 16:04.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Tænker også der sikkert er en spiller som er på vej ud fra superligaen’s nr 8, eller 9 som kan trylles om til en profil for os, det er nemlig vejen til top 6 har vi jo set de sidste 12-14 år.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Da var da noget sjovt noget at skrive … TB har jo sagt at han henter tre spiller og SK har jo kontrakt et år endnu og med hans et år mere erfaring som 1. holdstræner stiller han med et velforberedt hold i næste sæson der er samspillet, har styr på både udtryk og taktik for ikke at tale om at der er en super kultur .. hvad kan gå galt ..

Tænker også der sikkert er en spiller som er på vej ud fra superligaen’s nr 8, eller 9 som kan trylles om til en profil for os, det er nemlig vejen til top 6 har vi jo set de sidste 12-14 år.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Man kunne frygte, at det bliver sådan, at os og AaB skiftes til at rykke op og ned...

MvH ChrisOB
    Var pudsigt nok også min første tanke, da vores hold pt ikke overstråler AaB’s

Leave a comment:

• Mwape
    replied

Man kunne frygte, at det bliver sådan, at os og AaB skiftes til at rykke op og ned...

MvH ChrisOB
    Hvis ikke vi både får en ny cheftræner med erfaring og flere end 3 nyindkøb i næste tranfervindue, som der er reklameret for, ja så er jeg sikker på at det sker desværre. Der skal langt mere kvalitet ind både på banen og på træner bænken ellers bliver det til virkelighed.

Leave a comment:

• Plum
    replied

MvH ChrisOB
    Da var da noget sjovt noget at skrive … TB har jo sagt at han henter tre spiller og SK har jo kontrakt et år endnu og med hans et år mere erfaring som 1. holdstræner stiller han med et velforberedt hold i næste sæson der er samspillet, har styr på både udtryk og taktik for ikke at tale om at der er en super kultur .. hvad kan gå galt ..

Last edited by Plum; 18-05-2025, 15:23.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg

Heldigvis. Frygtelig lang away tur. Ser perfekt ud pt, Lyngby og AaB ned, Vejle Fredericia sønderjyske alle overkommelige aways
    Enig , og vores direkte konkurrenter næste sæson.

Leave a comment:

Working...
X