Oprindeligt indsendt af Bossy
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
- Likes 3
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægEfter Aabs fatale skæbne skulle vi seriøst overveje, om OB ikke primært skulle spille ud af en virkelig solidt og godt forsvar og satse på kontrafodbold i næste sæson. Jeg tvivler stærkt på vores presskompetencer, og vi ultrasårbare hvis vores første press ikke sidder i skabet. Det bliver rent guf at spille mod OB for alle andre Superligamandskaber. Frygter virkelig at vi gå meget naivt ind i de kommende kampe i næste sæson og vi skal under alle omstændigheder ikke ned igen efter en forfærdelig sæson som "Prügelknabe".
- Likes 4
Leave a comment:
-
Efter Aabs fatale skæbne skulle vi seriøst overveje, om OB ikke primært skulle spille ud af en virkelig solidt og godt forsvar og satse på kontrafodbold i næste sæson. Jeg tvivler stærkt på vores presskompetencer, og vi ultrasårbare hvis vores første press ikke sidder i skabet. Det bliver rent guf at spille mod OB for alle andre Superligamandskaber. Frygter virkelig at vi gå meget naivt ind i de kommende kampe i næste sæson og vi skal under alle omstændigheder ikke ned igen efter en forfærdelig sæson som "Prügelknabe".
- Likes 7
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Jeg bytter gerne Don Deedson for Mathias Jørgensen.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Inden folk begynder at foreslå vi henter spillere fra Aab, så vil jeg lige sige stop.
Nej bare nej. Der er ingen kvalitet på det hold.
Leave a comment:
-
Inden folk begynder at foreslå vi henter spillere fra Aab, så vil jeg lige sige stop.
MvH ChrisOB
- Likes 3
Leave a comment:
-
Nej bare nej. Der er ingen kvalitet på det hold.Last edited by Magge; 18-05-2025, 16:04.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Tænker også der sikkert er en spiller som er på vej ud fra superligaen’s nr 8, eller 9 som kan trylles om til en profil for os, det er nemlig vejen til top 6 har vi jo set de sidste 12-14 år.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Da var da noget sjovt noget at skrive … TB har jo sagt at han henter tre spiller og SK har jo kontrakt et år endnu og med hans et år mere erfaring som 1. holdstræner stiller han med et velforberedt hold i næste sæson der er samspillet, har styr på både udtryk og taktik for ikke at tale om at der er en super kultur .. hvad kan gå galt ..
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
Man kunne frygte, at det bliver sådan, at os og AaB skiftes til at rykke op og ned...
MvH ChrisOB
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
Man kunne frygte, at det bliver sådan, at os og AaB skiftes til at rykke op og ned...
MvH ChrisOB
Last edited by Plum; 18-05-2025, 15:23.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: