Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det er fanme lige før jeg tænker det ikke er tilfældigt. Alle 3 møder hinanden i de første 3 runder.

Det kan jo ende ud i alt mellem meget stor spænding eller meget lidt spænding... og et hold der står tilbage som den store taber.

Det kan kun gå for langsomt med den landskamps pause!
    bare de to første runder - to nederlag så snakker vi tæt på katastrofe. 2 sejre så er den tæt på at være hjemme

mon ikke vi fortsætter med at spille 1-1...

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Det er fanme lige før jeg tænker det ikke er tilfældigt. Alle 3 møder hinanden i de første 3 runder.

Det kan jo ende ud i alt mellem meget stor spænding eller meget lidt spænding... og et hold der står tilbage som den store taber.

Det kan kun gå for langsomt med den landskamps pause!

Leave a comment:

• Memoryhof
    replied
    To finaler i de to første kampe. To sejre, og vi kan koncentrere os om at spille holdet sammen med henblik på Superligaen efter sommerferien.
    0-1 point i de samme kampe, og foråret kan blive alt for spændende...

Leave a comment:

• Elvic
    replied
    Hvor har jeg set et program lignende dette, hvor det efter kamp 1 i slutspillet kan være afgjort

Giver dårlige flashback minder til sidste års slutspil og kampen mod Vejle

Leave a comment:

• tjdebat
    replied
    OB - Horsens i første kamp
    Wau...... spændende

image.png
    Last edited by tjdebat; 19-03-2025, 12:59.

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Bender til 1-0

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Jeg ser lidt med. Men de må altså spille simplere. De har ikke teknik til småspil, ser det ud til.

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Gider næppe spilde en smuk solskinsdag på at se på dårlig og ret ligegyldig fodboldkamp, men Ricard Helveg er på holdkortet og det er da lidt spændende.
    Også med Bjørn tilbage i angrebet

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Er grot allerede blevet skadet siden han ikke er med i kampen mod sønderjyske i morgen ?

https://ob.dk/nyheder/2025/marts/tra...jyske-i-morgen
    Gider næppe spilde en smuk solskinsdag på at se på dårlig og ret ligegyldig fodboldkamp, men Ricard Helveg er på holdkortet og det er da lidt spændende.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det var i dag programmet skulle komme. Åbenbart svært at finde ud af hvilket det ikke burde.
    Jeg hørte forleden at superliga programmet skulle komme idag. Så mon ikke at 1. Div også gør når de har haft 2 dage mere til den ift superligaen

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Det var i dag programmet skulle komme. Åbenbart svært at finde ud af hvilket det ikke burde.

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Er grot allerede blevet skadet siden han ikke er med i kampen mod sønderjyske i morgen ?

https://ob.dk/nyheder/2025/marts/tra...jyske-i-morgen

Leave a comment:

• jojo
    replied
    SK beviser i øjeblikket, at når det spidser til, så fejler han. OB var for et år siden favorit til ikke at rykke ned, SK begyndte at spille for at undgå i stedet for at opnå. Lige nu ser man lidt et dejavu, OB er favorit til at rykke op, nu spiller holdet for at undgå at misse oprykning, i stedet for at opnå oprykning.
    At han sejler rundt i opstillinger og udskiftninger, det tyder på at at ikke kender styrker og svagheder i sin trup, det er dælme skidt træner arbejde. OB kan sagtens misse oprykning med SK, nøjagtig som jeg for et år siden meldte at OB var favorit til nedrykning. Truppen er trimmet til, man har de spillere man skal bruge, nu bør man kigge på om træneren er den rigtige.
    Last edited by jojo; 17-03-2025, 19:42.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Nu er vi tilbage til det samme kæmpe problem. Du skriver at jeg er "kæmpe fortaler for SK". Det har jeg ikke skrevet nogle steder. Hvornår er det blevet i orden at lægge andre folk ord i munden de ikke har sagt. Jeg prøver at relativere den kritik der er af ham. Så stop nu de pis med at skrive hvad jeg mener, når jeg ikke har sagt, at jeg mener det!!!!! Det er til at blive vanvittig af at I bliver ved med at "argumentere" på den måde.

I kan undrer jer alt det I vil, men vi kan ikke tage jer seriøst, når det bare er oneliners uden en dybdegående analyse som belæg for jeres påstande. Jeg forsøger mig med at bare lange gennemarbejdede analyser - nogle responderer fint på det. Andre ignorerer dem - men stor sandsynlighed fordi de IKKE understøtter end eget narrativ. Det er håbløst at gå i dialog med de folk, der ikke gider lytte på saglige argumenter eller selv er i stand til at komme med nogen.

Jeg er selv toputilfreds med holdets præstationer. Jeg sidder ikke og er lalleglad - men vi kan ikke bare kaste sten i en retning, når de skal kastes i 4. Det bliver simpelthen useriøst at deltage i.
    I må simpelthen stramme op.

Halløj, du... Det her er et debatforum, hvor man har lov til at ytre sig - uanset om det er på følelser, facts eller analyser, der ikke er helt så gennemarbejdede som som dine. Jeg får næsten lyst til kun at skrive one liners og ikke underbyggede påstande - alene for at provokere - for det er præcis, hvad du gør, når du udråber dig til en, som bruger forummet her på den "rigtige" måde. Spring indlæg eller brugere over, som du ikke mener opfylder dine krav til at være her - men hold det for dig selv. Og hvis du en dag ikke gider kun at skrive indlæg som er lange, gennemarbejdede analyser, så feel free - det har du jo også ret til.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Luca efterudtaget til U21 landsholdet. Vi må håbe hans fysik kan holde til det(Jinx)

https://campo.dk/2025/03/17/kvistgaa...iber-indkaldt/

Leave a comment:

Working...
X