Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Det må man sige men husker også et (sfå?) interview hvor han sagde at han blev nød til at lave alt fra bunden fordi der ikke var skrevet noget ned om hvordan man gjorde eller hvad man ville gøre .. lød nærmest som om der ikke var meget mere fyld på end det som offentligheden fik fremvist ..Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg tror faktisk, at vi under BW nåede stort set alle af delmålene i strategien + havde et transferoverskud på >1 mil EUR per vindue (som var én af hans KPI'er).
Problemet var jo mest på banen, hvor de to sidste trænere ikke forstod, at leve op til strategien/vinde spillernes respekt. Mit postulat er, at hvis vi havde haft en tysk/nederlandsk/engelsk træner, så havde der aldrig været behov for at sende spillere til "de udstødtes ø" eller nedrykning. Der blev for meget "hygge over Ådalen" med filosoffen AA. BW erkendte, at der skulle en anden hårdere type til, men blev underkendt og man fortsatte med SK, som jo næsten var endnu mere vag... fik en ny chef i TB, som er "højskolemand/ledelsesorakel"... forstår godt de udenlandske spillere, som syntes at "something is rotten in the state of Denmark" og smuttede !
Godt nytår til alle
P.S. Sven Köhler følger stadigvæk klubben meget tæt... utroligt, når han jo bare var mega træls, asocial og en diva...
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
Jeg er ikke enig i, det er løsningen med en hård træner. Der var derimod brug for mere kultur, og der er SK ikke fejlcastet. Der er jo flere måder at opnå disciplin på end en, der råber højt.
Skal lige springe ned fra en stol og drikke champagne
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
... og det er dit eneste svar på mit indlæg
Godt nytår til dig også.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Ja, jeg synes dit indlæg er fyldt med dine egne gisninger og antagelser af hvordan tingene foregik uden at underbygge det med andet end gæt og hvad du selv tror. Jeg er ikke sikker på du har ret i alle dine antagelser, eksempelvis om hvilken træner BW gik efter og din måde at omtale på TB må stå for din egen regning. At du så slutter af med at udtrykke en form for forståelse og sympati for de spillere der pissede på OB og dermed alle OB fans op og ned af ryggen, gør faktisk at jeg stadig mener min kommentar: “Hvem er Sven Köhler” egentlig burde være mere end rigeligt.
Godt nytår til dig også.
Freyer er vist den ene og har det ikke været fremme at både David Nielsen og Niels Frederiksen havde været til samtale?
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...til-jobsamtale
Freyer er vist den ene og har det ikke været fremme at både David Nielsen og Niels Frederiksen havde været til samtale?
Det er ikke utænkeligt at BW ønskede en anden cheftræner end Søren Krogh og at han blev overruled af den øverste ledelse, men vi ved det ikke med 100% sikkerhed. Personligt havde jeg klart foretrukket både Freyer, David Nielsen og Niels Frederiksen frem for Søren Krogh, men om det var trænerne der takkede nej til OB eller om det var OB ledelsen der ikke gav BW mandat til for alvor at gå efter en af dem, får vi nok aldrig svar på.
Comment
-
“– Vi har haft to andre kandidater til samtale, og de var rigtig gode kandidater, som havde en anderledes profil end Søren. Men vi vurderede, at Søren var den bedste kandidat, lyder det fra Björn Wesström.“
Det er ikke utænkeligt at BW ønskede en anden cheftræner end Søren Krogh og at han blev overruled af den øverste ledelse, men vi ved det ikke med 100% sikkerhed. Personligt havde jeg klart foretrukket både Freyer, David Nielsen og Niels Frederiksen frem for Søren Krogh, men om det var trænerne der takkede nej til OB eller om det var OB ledelsen der ikke gav BW mandat til for alvor at gå efter en af dem, får vi nok aldrig svar på."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 4
Comment
-
Som jeg forstod det takkede både David og Niels nej fordi de ikke måtte få deres egne folk med men skulle overtage de eksisterende assistenter .. det er vist herindefra ..
Om så ledelsen har lært af deres tvivlsomme beslutninger igennem de seneste 10-15 år, kan jeg godt være meget i tvivl om.
Ansættelsen af TB tror jeg på er et skridt i den rigtige retning, men om den øverste ledelse seriøst er villige til at rykke klubben ud af den middelmådighed vi stadig befinder os i, vil vi være meget klogere på om et år når vi går ind i 2026.
Jeg er ikke specielt optimistisk på det punkt, men håber de gør min skepsis til skamme.
- Likes 4
Comment
-
Niels F. inkl. sine egne folk havde jeg gerne set i OB, men mit gæt er at ledelsen gik med den billigste løsning, som så endte med at blive en dyr en af slagsen.
Om så ledelsen har lært af deres tvivlsomme beslutninger igennem de seneste 10-15 år, kan jeg godt være meget i tvivl om.
Ansættelsen af TB tror jeg på er et skridt i den rigtige retning, men om den øverste ledelse seriøst er villige til at rykke klubben ud af den middelmådighed vi stadig befinder os i, vil vi være meget klogere på om et år når vi går ind i 2026.
Jeg er ikke specielt optimistisk på det punkt, men håber de gør min skepsis til skamme.
Hver en sten skal vendes blev der sagt. Resultatet var en mand fik hele skylden. 1 mand. Alt er som det hele tiden har været.
Vi har stadig samme bestyrelse/ledelse. TB er bare en kransekage figur der lukker banaliteter ud. Og ambitioner er stadig en by i Rusland.
Vi kan nærmest ikke undgå at rykke op fra den farmer liga, men har ingen tiltro til at næste sæson bliver andet en overlevelse.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det er nøjagtig de samme folk der sidder der. Selvfølgelig ændre tingene sig ikke.
Hver en sten skal vendes blev der sagt. Resultatet var en mand fik hele skylden. 1 mand. Alt er som det hele tiden har været.
Vi har stadig samme bestyrelse/ledelse. TB er bare en kransekage figur der lukker banaliteter ud. Og ambitioner er stadig en by i Rusland.
Vi kan nærmest ikke undgå at rykke op fra den farmer liga, men har ingen tiltro til at næste sæson bliver andet en overlevelse."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 4
Comment
-
Og den samme ledelse/bestyrelse ansatte den samme mand for 4. gang ..
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det er nøjagtig de samme folk der sidder der. Selvfølgelig ændre tingene sig ikke.
Vi kan nærmest ikke undgå at rykke op fra den farmer liga, men har ingen tiltro til at næste sæson bliver andet en overlevelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægOg den samme bestyrelse(sformand) der blankt erkendte at de havde fejlet og at der skulle ændringer til ved præsentationen af TB som ny sportslig leder"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 1
Comment
Comment