Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ved at man åbenbart nu ser Owusu som midtbane mand så er McCoy vel også 3. valg på backen, Grubbe ser de vel også primært som midt nu. Så hvis de begynder at hive Grubbe eller Owusu ned på backen igen ved skader/karantæner så er det da et ret klart signal.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHvis det skal forstås som at Nico og Adam er de to klare førstevalg hvis Owusu ses som 8er i resten af sæsonen. Så er han vel reelt 3. valg som back samlet set, eller 2. valg på begge backs .. hvis det giver mening. Jeg synes dog at meldingerne om McCoy er så positive at jeg tør tro på han "seedes" til hb. før Nico i starten af denne sæson når Nico ikke ser ud til at vil forlænge med sin aftale med OB .. så må vi håbe og tro på at trænerens tillid giver det sidste der skal til at han kan brage igennem på den backplads.
Til en start tror jeg Nico tager HB foran McCoy. Han har trods snarligt udløb været en af vores aller bedste spillere, og derfor også vist, at han er OB'er til den sidste sprint op af flanken er tilbagelagt. Når vi så forhåbentligt i god tid har sikret oprykningen, så får McCoy chancen, og jeg håber han er en af de unge, som kan tage de sidste skridt. Han har en spændende pakke med fysik og fart
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Vi er så tyndt besat på midtbanen, at jeg formoder Nico er reserve til VB og McCoy til HB.
Til en start tror jeg Nico tager HB foran McCoy. Han har trods snarligt udløb været en af vores aller bedste spillere, og derfor også vist, at han er OB'er til den sidste sprint op af flanken er tilbagelagt. Når vi så forhåbentligt i god tid har sikret oprykningen, så får McCoy chancen, og jeg håber han er en af de unge, som kan tage de sidste skridt. Han har en spændende pakke med fysik og fart
Last edited by manner; 16-02-2025, 11:22.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet forstår jeg som at du mener at Owuso nu er 8'er med Juul-Sandberg som back-up og at Nico tager vb. som afløser for Owuso og at Adam er klar til Hillerød kampen. Jeg mener at have hørt/læst at spillere med udløb så vidt muligt ikke skal stå i vejen for de talenter der har brug for spilletiden for at tage det sidste skridt ind på holdet. Jeg har stort håb og tro på at McCoy kan tage de sidste skridt af samme grunde som dig. Måske det bare er mig der frygter at hvis han først bruges når det matematisk ikke kan glippe med oprykningen vil være en lidt desillusionerende ting for ham og måske han kommer tvivl om egne evner, som jeg pt læser som værende gode nok til at løse opgaven .. time will tell
Hvad der så sker, hvis AS er skadet bliver vi måske klogere på i eftermiddag. Her kan jeg ikke gennemskue om man skubber Owusu ned på sin back, starter ned Sandberg og lader Nico tage VB eller man blot skubber McCoy ind på HB.
Generelt tror jeg dog, hvis alle er klar, at man bringer det tunge skyts i de første par kampe, i håb om at eliminere al tvivl om at vi smider vores store forspring.
Når vi så kommer længere hen, så skal spillere som McCoy Julius og Sandberg nok få deres starter.
Marcus kunne godt ligne en spiller som pt. står foran Don D, og WCM forventer jeg også klart står foran Grubbe. Ellers tror jeg ikke vi starter med nogen, hvis alder indledes med et 1-tal i de første kampe. Skader kan dog ændre på det hele og det tyder desværre på vi bøvler på flere positioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Ja, jeg synes alt tyder på Owusu bliver rykket frem.
Hvad der så sker, hvis AS er skadet bliver vi måske klogere på i eftermiddag. Her kan jeg ikke gennemskue om man skubber Owusu ned på sin back, starter ned Sandberg og lader Nico tage VB eller man blot skubber McCoy ind på HB.
Generelt tror jeg dog, hvis alle er klar, at man bringer det tunge skyts i de første par kampe, i håb om at eliminere al tvivl om at vi smider vores store forspring.
Når vi så kommer længere hen, så skal spillere som McCoy Julius og Sandberg nok få deres starter.
Marcus kunne godt ligne en spiller som pt. står foran Don D, og WCM forventer jeg også klart står foran Grubbe. Ellers tror jeg ikke vi starter med nogen, hvis alder indledes med et 1-tal i de første kampe. Skader kan dog ændre på det hele og det tyder desværre på vi bøvler på flere positioner.
Believe OB
Comment
Comment