Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg forstår stadigvæk ikke panikken over at vi ikke rykker op. Endnu

Kan Horsens hente 10p på 10 kampe? Hmmm. Måske. De har momentum. Men det vil jo nok også kræve at de får en del point over Fredericia

Det var en kæmpe bet at Fredericia får 3p i dyb overtid. Det ødelagde klart aftenen for mig. Men det lyder ikke til at de er særlig gode pt og det er svært at se dem få 20-22 point i de sidste kampe hvis vi fortsætter med at være ringe. Vi skal jo nok få lidt sejre hist og pist

Men vi spiller dårligt og det er simpelthen alt for ringe det der foregår. Men OB har kun sig selv at takke ved at svække truppen så meget som de har gjort. Den midtbane er skandaløst ringe
    det må vi da håbe - lige nu har jeg godt nok svært ved at se hvor det skal komme fra. Får vi Grot op i omdrejninger kan det få stor betydning. Men det er helt klart inde centralt vi har problemer - får flash backs til sidste år med Al Hajj der skulle være 8'er - det var det store nummer...indtil det gik i sig selv igen. Nu prøver man Owusu, og Grubbe skal også spille...og nu Bojang (altså han gjorde da hverken værre eller bedre end de andre) men underligt han pludselig skal ind.

Der er 10 kampe igen - og det bør være muligt at hente de point der skal til. Men hvad hvis resultaterne ikke lige flasker sig bare de to første runder - så kan det hurtigt ende i panik fordi man er ved at smide det hele væk - så kan det godt være der er 8 runder tilbage til at rette op på det - men kan (og skal man) så holde hovedet koldt?

Helt overordnet så bliver min tiltro til Krogh bare mindre og mindre...tvivler simpelthen på han formår at vende skuden

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg forstår stadigvæk ikke panikken over at vi ikke rykker op. Endnu

Kan Horsens hente 10p på 10 kampe? Hmmm. Måske. De har momentum. Men det vil jo nok også kræve at de får en del point over Fredericia

Det var en kæmpe bet at Fredericia får 3p i dyb overtid. Det ødelagde klart aftenen for mig. Men det lyder ikke til at de er særlig gode pt og det er svært at se dem få 20-22 point i de sidste kampe hvis vi fortsætter med at være ringe. Vi skal jo nok få lidt sejre hist og pist

Men vi spiller dårligt og det er simpelthen alt for ringe det der foregår. Men OB har kun sig selv at takke ved at svække truppen så meget som de har gjort. Den midtbane er skandaløst ringe

Leave a comment:

• Larsbo79
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Jeg tror vi får en ny træner i indeværende sæson. Troels har også øjne i hovedet og det vi ser på banen lige nu går simpelthen ikke an.
    Jeg tror ikke det sker, så længe vi har det forspring som vi har nu, men problemet er at hvis det skrumper mere, er det så for sent at gøre noget

Leave a comment:

• Depeche
    replied
    Så på 4 runder er vores forspring til 3. pladsen skrumpet fra 14 til 9 point. Alle alarmklokker bimler og bamler….

Leave a comment:

• tjdebat
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Jeg tror vi får en ny træner i indeværende sæson. Troels har også øjne i hovedet og det vi ser på banen lige nu går simpelthen ikke an.
    Tror det sker i næste uge. Blot et gæt.

Leave a comment:

• stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    endnu en sløj præstation, af holdet og træneren...trykker de på knappen her i pausen? Er der nogen fordel ved at holde fast i Krogh? Jeg kan slet ikke se han skal fortsætte efter sommerferien.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Det er svært. På den ene side ser at SKs arbejdsbetgelser er svært. Med Bonde ude og Manneh solgt er der ikke mere muligheden at stille op med den nødvendige kvalitet på midtbanen. På anden side kommer han med beslutninger som udefra set er bare uforståeligt. Efter Grots indskiftning og Ejdeum tilbage på 8er positionen havde vi momentum og troede at vi endelig ville få den nødvendige sejr. Og så skifter han tre mand, tager Mickelson ud som spillede en stærk anden halvleg og sætter Bojang ind på midtbanen. Og det er nu ikke første gang hvor han kommer ned beslutninger som os mandagstrænere vare kan ikke se noget fornuftigt i
    enig - og enig i han ikke har de letteste betingelser. Men det startede jo allerede i efteråret. Vi så det også sidste forår, han fmaler rundt, skifter og skifter - ligner ikke han ved hvad han vil eller skal.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    endnu en sløj præstation, af holdet og træneren...trykker de på knappen her i pausen? Er der nogen fordel ved at holde fast i Krogh? Jeg kan slet ikke se han skal fortsætte efter sommerferien.
    Det er svært. På den ene side ser at SKs arbejdsbetgelser er svært. Med Bonde ude og Manneh solgt er der ikke mere muligheden at stille op med den nødvendige kvalitet på midtbanen. På anden side kommer han med beslutninger som udefra set er bare uforståeligt. Efter Grots indskiftning og Ejdeum tilbage på 8er positionen havde vi momentum og troede at vi endelig ville få den nødvendige sejr. Og så skifter han tre mand, tager Mickelson ud som spillede en stærk anden halvleg og sætter Bojang ind på midtbanen. Og det er nu ikke første gang hvor han kommer ned beslutninger som os mandagstrænere vare kan ikke se noget fornuftigt i

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...t-i-1-division

Leave a comment:

• andlox
    replied

For mig ville det have været fedt hvis han kunne blive i OB i hele sin karriere. For han er virkelig firmaets mand. Og super dygtig.
    Det skulle nok bare have været som assistent træner. Eller transitions træner. Det bliver desværre mere og mere tydeligt at det ikke er som cheftræner
    En ny træner vil næppe tage forgængeren som assistent. Men som transitions træner, det ville være klasse.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

SK er vel det man kan kalde "firmaets mand"......., det virker bare ikke i topfodbold.
    For mig ville det have været fedt hvis han kunne blive i OB i hele sin karriere. For han er virkelig firmaets mand. Og super dygtig.
    Det skulle nok bare have været som assistent træner. Eller transitions træner. Det bliver desværre mere og mere tydeligt at det ikke er som cheftræner

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Havde vi haft en træner som turde stille krav til sin trup, til hvilke spillere den skulle indeholde. Vover jeg den påstand, at tingene havde set anderledes ud. Men Krogh er den mest nyttige for ledelsen, fordi han ikke stiller krav. Det her er en OB classic. En mere erfaren træner, havde sagt fra.
    SK er vel det man kan kalde "firmaets mand"......., det virker bare ikke i topfodbold.

Leave a comment:

• sinus
    replied

den undrede jeg mig også over. Ikke at han har været fantastisk - men det er der jo ingen der har. Syntes han har set fornuftig ud - hvis det er fordi man vil have Don D ind - hvorfor så ikke Markus på 10'er og så holde Ejdum på 8'eren.

Og helt enig med det sidste - der skal virkelig ske store positive forandringer de næste 11 kampe hvis jeg skal tro på ham som træner næste sæson
    Havde vi haft en træner som turde stille krav til sin trup, til hvilke spillere den skulle indeholde. Vover jeg den påstand, at tingene havde set anderledes ud. Men Krogh er den mest nyttige for ledelsen, fordi han ikke stiller krav. Det her er en OB classic. En mere erfaren træner, havde sagt fra.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    SFÅ melder at det enten bliver Julius eller Bjørn ved siden af Bürgy. Ja…
    Bjørn er forsvarsspiller igen.. Man har et standpunkt til man tager et nyt. Og det sker åbenbart ofte

Og Markus ryger på bænken

Krogh taber mere og mere min tillid
    den undrede jeg mig også over. Ikke at han har været fantastisk - men det er der jo ingen der har. Syntes han har set fornuftig ud - hvis det er fordi man vil have Don D ind - hvorfor så ikke Markus på 10'er og så holde Ejdum på 8'eren.

Og helt enig med det sidste - der skal virkelig ske store positive forandringer de næste 11 kampe hvis jeg skal tro på ham som træner næste sæson

Leave a comment:

Working...
X