Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Så lige højdepunkter VFF-BIF. Der er ikke noget at sige til at OB er rykket ned. Vi er jo næsten 1 1/2 division lavere i energi, tempo, teknik, tanke, vilje, kvalitet - ja, find selv på mere.
    Jeg holder altså fast i at praktisk talt alle OBs markspillere ikke ville kunne spille på et top 6 hold. Det her kommer til at tage LANG tid, som andre også har skrevet. Vi ER et 1. Div hold. Bare at rykke op, bliver en udfordring, tror jeg. Hvis det lykkes, skal vi hente 5-6 kvalitetsspillere for overhovedet at være sikre på at blive oppe. Men det bliver sgu en spændende rejse - næsten for spændende.
    Man kan jo lidt nøgternt sige, at ingen af OBs spillere kan spille på et Superligahold.

Jeg er med på, at det ikke kan stilles sådan op, men jeg tror virkelig, vi alle skal til at bryde med nogle forestillinger.

Der skal bygges op helt fra bunden; vi må se, om der reelt er et fundament at bygge på.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Så lige højdepunkter VFF-BIF. Der er ikke noget at sige til at OB er rykket ned. Vi er jo næsten 1 1/2 division lavere i energi, tempo, teknik, tanke, vilje, kvalitet - ja, find selv på mere.
    Jeg holder altså fast i at praktisk talt alle OBs markspillere ikke ville kunne spille på et top 6 hold. Det her kommer til at tage LANG tid, som andre også har skrevet. Vi ER et 1. Div hold. Bare at rykke op, bliver en udfordring, tror jeg. Hvis det lykkes, skal vi hente 5-6 kvalitetsspillere for overhovedet at være sikre på at blive oppe. Men det bliver sgu en spændende rejse - næsten for spændende.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ok så .. jeg tænkte på den snak der har været bl.a. her inde. En noget tidlig konklusion må være at kvaliteten på ACHs indkøb ikke har samme niveau som Fredericias.
    Tror nu spiller for spiller at Horsens indkøb er bedre. Men vi ved jo på egen krop at skifte en halv trup på en sæson sjældent er en god idé. Men mon ikke de bliver vildt svingende men spiller med i top 6 i løbet af foråret

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Horsens havde 5 mand i startopstillingen som fik debut, men Fredericia havde 7 nye.
    Ok så .. jeg tænkte på den snak der har været bl.a. her inde. En noget tidlig konklusion må være at kvaliteten på ACHs indkøb ikke har samme niveau som Fredericias.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det kan vel dårligt være en overraskelse, specielt her i opstarten med så mange nye spillere. Risikoen er vel så at de aldrig får et flow i spillet og måske de ender i bund6 .. vi får se
    Horsens havde 5 mand i startopstillingen som fik debut, men Fredericia havde 7 nye.

Leave a comment:

• manner
    replied

Ja det er jo lidt foruroligende for Horsens der åbenbart satser hårdt på oprykning i denne sæson.
    Det kan vel dårligt være en overraskelse, specielt her i opstarten med så mange nye spillere. Risikoen er vel så at de aldrig får et flow i spillet og måske de ender i bund6 .. vi får se

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg sad og så 2. halvleg. Horsens var elendige. Der var en motorvej ned gennem deres hold hver gang Fredericia angreb.
    Ha ha , fedt . Gider sgu ikke have Horsens med op.

Der var desværre ikke noget som pegede i retning af , at SK kan udvikle vores hold. Men når man nu i vanlig OB stil, fastholder sin dårlige beslutning, så må vi vente nogle kampe endnu med at vurdere om dårligere modstand kan hjælpe på det.

Det blev en fed tur til Esbjerg, lækkert vejr, fedt stadion og 3 vigtige point.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Jeg sad og så 2. halvleg. Horsens var elendige. Der var en motorvej ned gennem deres hold hver gang Fredericia angreb.
    Ja det er jo lidt foruroligende for Horsens der åbenbart satser hårdt på oprykning i denne sæson.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...mod-fredericia
    Horsens og Retov fik en dårlig start. Det gjorde vi også men vi fik 3 point.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...mod-fredericia
    Horsens og Retov fik en dårlig start. Det gjorde vi også men vi fik 3 point.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Han er bare frasorteret og hans fremtid ligger et andet sted. Men det er OBs valg og ikke ham selv. Han er slet slet slet ikke god nok og bliver enten lejet ud eller ophævet med
    Men han er ikke på de udstødtes ø .. var forklaringen ikke at dem der var der det var dem man ikke skulle bruge i denne sæson .. eller er det kun dem der selv har søgt væk (har Mustafic det)?

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Han er bare frasorteret og hans fremtid ligger et andet sted. Men det er OBs valg og ikke ham selv. Han er slet slet slet ikke god nok og bliver enten lejet ud eller ophævet med
    Det regnede jeg også med. Jeg havde ærlig talt glemt ham, men kom bare i tanke om ham i går, da jeg så hvor få seniorkampe vi havde på bænken.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Er der nogen der ved hvad der er op og ned med Selvén? Sidst jeg var i Ådalen trænede han fuldt med. Er han blevet skadet, eller har trænerne bare vurderet at han ikke er god nok og ikke har nogen fremtid her?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Det kan selv Stevie Wonder jo se.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Er der nogen der ved hvad der er op og ned med Selvén? Sidst jeg var i Ådalen trænede han fuldt med. Er han blevet skadet, eller har trænerne bare vurderet at han ikke er god nok og ikke har nogen fremtid her?

Leave a comment:

Working...
X