Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg mener også den kommer på JFM-play men det er nok kun for os med abonnement
    Ob har lige lavet et opslag på Facebook hvor de skriver at den kan ses på Viaplay og pokalturnering.dk

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

det er idag også sætter de kampene på imorgen:)
    hvis du går ind under kampprogrammet der står der at den bliver sendt på pokaltv;)
    jeg mener også den kommer på JFM-play men det er nok kun for os med abonnement

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg

Det ligner kun, at der bliver streamet Karlslund - B93 og HIK - Roskilde på hjemmesiden. Vores kamp bliver sendt på...... VIAPLAY!!!
    det er idag også sætter de kampene på imorgen:)
    hvis du går ind under kampprogrammet der står der at den bliver sendt på pokaltv;)

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg

Det ligner kun, at der bliver streamet Karlslund - B93 og HIK - Roskilde på hjemmesiden. Vores kamp bliver sendt på...... VIAPLAY!!!
    De to kampe bliver jo spillet i dag, mon ikke de andre dukker op på hjemmesiden i morgen?

Leave a comment:

• wipf
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Den bliver ikke sendt i TV. Men du kan vidst se den på https://pokalturnering.dk/livestream

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Er der nogen der ved om man kan se Middelfart-OB i TV og i så fald hvilken kanal?.
    Den bliver ikke sendt i TV. Men du kan vidst se den på https://pokalturnering.dk/livestream

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Stærkt, tak for referat

Jeg tror på lyse tider i OB
    Er der nogen der ved om man kan se Middelfart-OB i TV og i så fald hvilken kanal?.

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Jada .. når du spørger så pænt vil jeg da gerne

Han starter med at sige at han klart kan mærke at de spillere som ikke vil være her efterhånden er væk, og at det giver en mere professionel og sammentømret trup med meget gå-på-mod. Troels gør et godt job på kontoret og får ryddet godt ud alle de trælse ting der skabt en del støj omkring OB de seneste år. Ellers mener han at Hvidovre er et hold som måler sig med OB med den trup og det faste koncept der har, og så glæder han sig til at spille på den nye bane og at de mange nye unge spillere ikke skænker det en tanke at OB tabte to opgør mod HIF i sidste sæson. BP selv tirrer de unge og selv har han et væddemål med Ejdum om hvem der scorer flest mål i sæsonen.
    Stærkt, tak for referat

Jeg tror på lyse tider i OB

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

...Men hvad sagde han så.? Vil du gengive?

Lyder som en god artikel
    Jada .. når du spørger så pænt vil jeg da gerne

Han starter med at sige at han klart kan mærke at de spillere som ikke vil være her efterhånden er væk, og at det giver en mere professionel og sammentømret trup med meget gå-på-mod. Troels gør et godt job på kontoret og får ryddet godt ud alle de trælse ting der skabt en del støj omkring OB de seneste år. Ellers mener han at Hvidovre er et hold som måler sig med OB med den trup og det faste koncept der har, og så glæder han sig til at spille på den nye bane og at de mange nye unge spillere ikke skænker det en tanke at OB tabte to opgør mod HIF i sidste sæson. BP selv tirrer de unge og selv har han et væddemål med Ejdum om hvem der scorer flest mål i sæsonen.

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Nå nå nå .. det har jeg så ikke lige bemærket, men jeg beklager da det skete
    ...Men hvad sagde han så.? Vil du gengive?

Lyder som en god artikel

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Helt ok, så er det heller ikke værre. Når man er logget ind bag en betalingsmur og deler kan man hurtigt glemme det. Been there done that, som det hedder på nyfynsk.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Bag en betalingsmur, hvilket er fint nok. Men super, hvis det lige bliver nævnt når man deler. PFT.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Bag en betalingsmur, hvilket er fint nok. Men super, hvis det lige bliver nævnt når man deler. PFT.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    men netop fordi det er et minimalt problem bør vi fans jo ikke puste det op til noget det ikke er
    der er vel ingen der "puster" til det. Men man kan vel godt påpege at der er områder hvor de bør stramme op - bla på kommunikationen.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    men netop fordi det er et minimalt problem bør vi fans jo ikke puste det op til noget det ikke er
    Nej, hvis det var kun var et enkelt stående tilfælde, men der er sket basale fejl her og det i en årrække og derfor er det et problem. At du så ikke mener det, skal du da have lov til at mene.

Leave a comment:

Working...
X