Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
Det ligner kun, at der bliver streamet Karlslund - B93 og HIK - Roskilde på hjemmesiden. Vores kamp bliver sendt på...... VIAPLAY!!!
hvis du går ind under kampprogrammet der står der at den bliver sendt på pokaltv;)
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Den bliver ikke sendt i TV. Men du kan vidst se den på https://pokalturnering.dk/livestream
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Er der nogen der ved om man kan se Middelfart-OB i TV og i så fald hvilken kanal?.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJada .. når du spørger så pænt vil jeg da gerne
Han starter med at sige at han klart kan mærke at de spillere som ikke vil være her efterhånden er væk, og at det giver en mere professionel og sammentømret trup med meget gå-på-mod. Troels gør et godt job på kontoret og får ryddet godt ud alle de trælse ting der skabt en del støj omkring OB de seneste år. Ellers mener han at Hvidovre er et hold som måler sig med OB med den trup og det faste koncept der har, og så glæder han sig til at spille på den nye bane og at de mange nye unge spillere ikke skænker det en tanke at OB tabte to opgør mod HIF i sidste sæson. BP selv tirrer de unge og selv har han et væddemål med Ejdum om hvem der scorer flest mål i sæsonen.
Jeg tror på lyse tider i OB
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
...Men hvad sagde han så.? Vil du gengive?
Lyder som en god artikel
Han starter med at sige at han klart kan mærke at de spillere som ikke vil være her efterhånden er væk, og at det giver en mere professionel og sammentømret trup med meget gå-på-mod. Troels gør et godt job på kontoret og får ryddet godt ud alle de trælse ting der skabt en del støj omkring OB de seneste år. Ellers mener han at Hvidovre er et hold som måler sig med OB med den trup og det faste koncept der har, og så glæder han sig til at spille på den nye bane og at de mange nye unge spillere ikke skænker det en tanke at OB tabte to opgør mod HIF i sidste sæson. BP selv tirrer de unge og selv har han et væddemål med Ejdum om hvem der scorer flest mål i sæsonen.
- Likes 6
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægNå nå nå .. det har jeg så ikke lige bemærket, men jeg beklager da det skete
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægmen netop fordi det er et minimalt problem bør vi fans jo ikke puste det op til noget det ikke er
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægmen netop fordi det er et minimalt problem bør vi fans jo ikke puste det op til noget det ikke er
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: