Oprindeligt indsendt af Mwape
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
-
Jeg kan i mailen fra OB se, at der er en rigtig fin kommentar fra Troels Bech og i den står der blandt andet at årsagen til, at vi her i starten spiller uden navn på ryggen er for at vise at ingen står over klubben (frit oversæt). Det er en super idé og tanke som jeg bakker fuldt op om!
Men hvorfor pokker kommunikerer OB det ikke ud før sæsonstart? I stedet for, er det ifølge en fra OBs bænk under Esbjerg kampen kommer frem, at det skyldes de mange udskiftninger i truppen frem til transfervinduet bliver lukket!? Nu viser det sig så, at det heldigvis skyldes den kulturændring som man arbejder på at få skabt.
Hvis det skal lykkes, så kræver det at ALLE i hele OBs organisation forstå det og det inkluderer altså også OBs kommunikationsafd. Det er altså for ringe, at det ikke er kommunikeret bedre ud. Håber at det i det mindste er fortalt til hele truppen, det er det vigtigste. Men hvis en større kulturændring skal gennemføres med succes kræver det at hele OBs organisation er informeret om det og på en mere prof. måde end denne.
Kan også være et forsøg på at dække over det med transfervinduet, i så fald er det også ikke for smart.Last edited by Mwape; 03-08-2024, 09:10.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nu sluttede Sønderjydske så som nr 1 - det var AAB der tog 2. pladsen...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægSad og så AGF - Sønderjyske igår og blev bare bekræftiget i at nedrykning af nr. 11 i superligaen og oprykning af nr. 2 i 1. div er en fejl uden at de spiller play-off, hold da op hvor er Sdr. jyske dog ringe, OB er en klasse bedre. Det må da være i dansk fodbolds interesse at det er de rigtige der spiller i den øverste række. Når det så er sagt, så er jeg ikke i tvivl om, at trods det økonomiske tab, så kommer der noget rigtig godt ud af denne sæson for OB. Vildt at OB-Hvidovre kan trække så mange tilskuere idag, kom nu igang med at få bygget et ordentligt stadion, så oplevelsen derude kan blive unik.
Leave a comment:
-
Sad og så AGF - Sønderjyske igår og blev bare bekræftiget i at nedrykning af nr. 11 i superligaen og oprykning af nr. 2 i 1. div er en fejl uden at de spiller play-off, hold da op hvor er Sdr. jyske dog ringe, OB er en klasse bedre. Det må da være i dansk fodbolds interesse at det er de rigtige der spiller i den øverste række. Når det så er sagt, så er jeg ikke i tvivl om, at trods det økonomiske tab, så kommer der noget rigtig godt ud af denne sæson for OB. Vildt at OB-Hvidovre kan trække så mange tilskuere idag, kom nu igang med at få bygget et ordentligt stadion, så oplevelsen derude kan blive unik.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvor jeg håber, at TB og SK får succes!
Der bliver et langt, sejt træk!
- Likes 6
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEt længere Søren Krogh interview som beskriver det projekt der foregår i OB lige nu
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...l-vi-do-sammen
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Et længere Søren Krogh interview som beskriver det projekt der foregår i OB lige nu
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...l-vi-do-sammen
- Likes 2
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Nåh, troede sgu han var sportschef. Skal ikke kunne sige hvad en deputy head of football operations har af opgaver.
Sikke en lortetitel.
Måske noget lignende det han lavede hos os. Men anyways, off topic
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Han har selv sagt op. Og det er da ikke ham der har købt spillere til Horsens.
Sikke en lortetitel.
Måske noget lignende det han lavede hos os. Men anyways, off topic
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Synd. Jeg tror det var den karriere. Og jeg tror det er Horsens der har bedt ham stoppe.
Men Steffen Nielsen har jo kørt nærmest samme stil som Wesstrøm i vinduet, og ryger så ud.
Endelig er det Horsen der efterligner os og ikke omvendt
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægSN holdt kun fem måneder i Horsens
Men Steffen Nielsen har jo kørt nærmest samme stil som Wesstrøm i vinduet, og ryger så ud.
Endelig er det Horsen der efterligner os og ikke omvendt
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: