Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Jeg kan i mailen fra OB se, at der er en rigtig fin kommentar fra Troels Bech og i den står der blandt andet at årsagen til, at vi her i starten spiller uden navn på ryggen er for at vise at ingen står over klubben (frit oversæt). Det er en super idé og tanke som jeg bakker fuldt op om!

Men hvorfor pokker kommunikerer OB det ikke ud før sæsonstart? I stedet for, er det ifølge en fra OBs bænk under Esbjerg kampen kommer frem, at det skyldes de mange udskiftninger i truppen frem til transfervinduet bliver lukket!? Nu viser det sig så, at det heldigvis skyldes den kulturændring som man arbejder på at få skabt.

Hvis det skal lykkes, så kræver det at ALLE i hele OBs organisation forstå det og det inkluderer altså også OBs kommunikationsafd. Det er altså for ringe, at det ikke er kommunikeret bedre ud. Håber at det i det mindste er fortalt til hele truppen, det er det vigtigste. Men hvis en større kulturændring skal gennemføres med succes kræver det at hele OBs organisation er informeret om det og på en mere prof. måde end denne.
    Hvis du arbejder med ledelse og vil samle en gruppe og skabe en sammenhæng og holdånd så hjælper det at st holde en del ting/ information internt og kun for gruppen. Du gør det dermed mere særligt for gruppen og smelter den mere tilsammen. Ser den beslutning ikke at melde det ud før som resultat af Troels arbejde med ledelse og kan god være med.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Jeg kan i mailen fra OB se, at der er en rigtig fin kommentar fra Troels Bech og i den står der blandt andet at årsagen til, at vi her i starten spiller uden navn på ryggen er for at vise at ingen står over klubben (frit oversæt). Det er en super idé og tanke som jeg bakker fuldt op om!

Men hvorfor pokker kommunikerer OB det ikke ud før sæsonstart? I stedet for, er det ifølge en fra OBs bænk under Esbjerg kampen kommer frem, at det skyldes de mange udskiftninger i truppen frem til transfervinduet bliver lukket!? Nu viser det sig så, at det heldigvis skyldes den kulturændring som man arbejder på at få skabt.

Hvis det skal lykkes, så kræver det at ALLE i hele OBs organisation forstå det og det inkluderer altså også OBs kommunikationsafd. Det er altså for ringe, at det ikke er kommunikeret bedre ud. Håber at det i det mindste er fortalt til hele truppen, det er det vigtigste. Men hvis en større kulturændring skal gennemføres med succes kræver det at hele OBs organisation er informeret om det og på en mere prof. måde end denne.

Kan også være et forsøg på at dække over det med transfervinduet, i så fald er det også ikke for smart.
    Last edited by Mwape; 03-08-2024, 09:10.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

nu sluttede Sønderjydske så som nr 1 - det var AAB der tog 2. pladsen...
    Mente det var omvendt men holder fast i pointen, når der nu kun er 12 hold i rækkerne. Mon ikke Aab havde nappet den 1. plads hvis det havde været nødvendigt, de var vist i hus længe før sidste spilledag.. det hold der rykker med OB op denne sæson ryger ud med et brag igen.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Sad og så AGF - Sønderjyske igår og blev bare bekræftiget i at nedrykning af nr. 11 i superligaen og oprykning af nr. 2 i 1. div er en fejl uden at de spiller play-off, hold da op hvor er Sdr. jyske dog ringe, OB er en klasse bedre. Det må da være i dansk fodbolds interesse at det er de rigtige der spiller i den øverste række. Når det så er sagt, så er jeg ikke i tvivl om, at trods det økonomiske tab, så kommer der noget rigtig godt ud af denne sæson for OB. Vildt at OB-Hvidovre kan trække så mange tilskuere idag, kom nu igang med at få bygget et ordentligt stadion, så oplevelsen derude kan blive unik.
    nu sluttede Sønderjydske så som nr 1 - det var AAB der tog 2. pladsen...

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Sad og så AGF - Sønderjyske igår og blev bare bekræftiget i at nedrykning af nr. 11 i superligaen og oprykning af nr. 2 i 1. div er en fejl uden at de spiller play-off, hold da op hvor er Sdr. jyske dog ringe, OB er en klasse bedre. Det må da være i dansk fodbolds interesse at det er de rigtige der spiller i den øverste række. Når det så er sagt, så er jeg ikke i tvivl om, at trods det økonomiske tab, så kommer der noget rigtig godt ud af denne sæson for OB. Vildt at OB-Hvidovre kan trække så mange tilskuere idag, kom nu igang med at få bygget et ordentligt stadion, så oplevelsen derude kan blive unik.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Hvor jeg håber, at TB og SK får succes!

Der bliver et langt, sejt træk!

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Et længere Søren Krogh interview som beskriver det projekt der foregår i OB lige nu

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...l-vi-do-sammen
    Han er sgu reflekteret og virker meget sympatisk. Man skal ikke undervurdere, hvad det betyder i relationen mellem spiller og træner med hensyn til at være dedikeret over for projektet.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Kampen om kultur:
    https://www.tv2fyn.dk/odense/kulturk...kus-paa-kernen

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Et længere Søren Krogh interview som beskriver det projekt der foregår i OB lige nu

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...l-vi-do-sammen

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied
    Tre mål i to kampe: Kjerrumgaard nyder at spille fodbold - OBstruktion

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Nåh, troede sgu han var sportschef. Skal ikke kunne sige hvad en deputy head of football operations har af opgaver.
    Sikke en lortetitel.

Måske noget lignende det han lavede hos os. Men anyways, off topic
    Esben Hansen tidligere OBer er sportschef.

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Han har selv sagt op. Og det er da ikke ham der har købt spillere til Horsens.
    Nåh, troede sgu han var sportschef. Skal ikke kunne sige hvad en deputy head of football operations har af opgaver.
    Sikke en lortetitel.

Måske noget lignende det han lavede hos os. Men anyways, off topic

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Synd. Jeg tror det var den karriere. Og jeg tror det er Horsens der har bedt ham stoppe.

Men Steffen Nielsen har jo kørt nærmest samme stil som Wesstrøm i vinduet, og ryger så ud.
    Endelig er det Horsen der efterligner os og ikke omvendt
    Han har selv sagt op. Og det er da ikke ham der har købt spillere til Horsens.

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    SN holdt kun fem måneder i Horsens
    Synd. Jeg tror det var den karriere. Og jeg tror det er Horsens der har bedt ham stoppe.

Men Steffen Nielsen har jo kørt nærmest samme stil som Wesstrøm i vinduet, og ryger så ud.
    Endelig er det Horsen der efterligner os og ikke omvendt

Leave a comment:

replied
    SN holdt kun fem måneder i Horsens

Leave a comment:

Working...
X