Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Intet vil fryde mig mere end at se det projekt crash and burn. Nok også bedst for os at tage Fredericia med op. Man må formode at de vil være nemmest at holde bag os med den økonomi de har
    Ligesom SE, Vejle, Lyngby, Silkeborg, Viborg m.fl.

Vi har jo selv konstateret, at det jo åbnebart ikke altid er økonomien, men evnerne der gør forskellen !
    Last edited by Online; 11-04-2025, 15:09.

Leave a comment:

• JrEwing
    replied
    Ikke helt passende i denne tråd. Men nogen der ved om der er værtshuse der viser kampen i aften?

Det ligner kick off gør det :)
    Last edited by JrEwing; 11-04-2025, 10:32.

Leave a comment:

• Polle
    replied

Jeg frygter ikke at vi ikke rykker op

Jeg frygter at vi har forspildt en chance for at sætte et nyt hold sammen der kan flyve ind i superligaen med nogle nye talenter og en sammentømret spillestil. Det ligner det slet slet ikke at vi gør. Vi kommer humpende ind med en trup der skal ændres en del, ingen fast spillestil og ingen nye talenter der har fået deres gennembrud. Og måske nok også et trænerskifte
    Virkelig skuffende
    Kan se Eirik Horneland (træner), som har været i Brann sammen med Jimmi, er ved at rykke ned med St. Etienne, så er det nævnt....

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Enig kampen i dag er på ingen måde afgørende.
    Vi vinder denne, kvalitets mæssigt frygteligt ringe NB liga.
    Min første tanke er at vi hovedsageligt vinder, fordi vi havde det niveau der skulle til for at vinde nogle tætte kampe, over Horsens, Esbjerg og Fredericia i gruppespillet.
    Det store forspring gav mig et håb om at vi, på trods af de manglende kvalifikationer i trænerstaben, kunne bruge sidste halvdel/tredjedel af sæsonen på at udvikle truppen, spillestilen og udtrykket til kommende sæson.
    Jeg har umådeligt svært ved at få øje på noget som helst i trænerstaben der minder om superliga niveau.
    Spiller truppen er yderst mangelfuld, og skriger efter en stabil bærende grundstamme, og flytter Bonde kun få procenter, når han er klar igen.
    Jeg frygter ikke at vi ikke rykker op

Jeg frygter at vi har forspildt en chance for at sætte et nyt hold sammen der kan flyve ind i superligaen med nogle nye talenter og en sammentømret spillestil. Det ligner det slet slet ikke at vi gør. Vi kommer humpende ind med en trup der skal ændres en del, ingen fast spillestil og ingen nye talenter der har fået deres gennembrud. Og måske nok også et trænerskifte
    Virkelig skuffende

Leave a comment:

• Magge
    replied

Selvom vi taber i morgen rykker vi stadig op. Horsens henter ikke 10p på 7 kampe. Det er ca 1,4p pr kamp
    Vi skal vinde 2 kampe de sidste 7 runder for at rykke op. Horsens laver ikke 16p på 7 kampe. Det kan ikke gå galt

Vi er pisse ringe. Men det er Horsens også. Men lad os nu tage en grim sejr i morgen og få lukket det her
    Enig kampen i dag er på ingen måde afgørende.
    Vi vinder denne, kvalitets mæssigt frygteligt ringe NB liga.
    Min første tanke er at vi hovedsageligt vinder, fordi vi havde det niveau der skulle til for at vinde nogle tætte kampe, over Horsens, Esbjerg og Fredericia i gruppespillet.
    Det store forspring gav mig et håb om at vi, på trods af de manglende kvalifikationer i trænerstaben, kunne bruge sidste halvdel/tredjedel af sæsonen på at udvikle truppen, spillestilen og udtrykket til kommende sæson.
    Jeg har umådeligt svært ved at få øje på noget som helst i trænerstaben der minder om superliga niveau.
    Spiller truppen er yderst mangelfuld, og skriger efter en stabil bærende grundstamme, og flytter Bonde kun få procenter, når han er klar igen.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Ja David-Nielsen-effekten var ikke mere end en ret kort opblomstring i Horsens.
    Måske den virkelige David Nielsen-effekt begyndte i går

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    [/COLOR]

Ja andres ulykke er selvfølgelig ikke at foragte, men din ukuelige optimisme mht. OB oprykning er imponerende, når vi ser på vores pointhøst i 2025. Jeg så forleden Hvidovre -Esbjerg, hvor Esbjerg kørte hjemmeholdet ud af banen på røv og albuer. Hvis Esbjerg bare nogenlunde spiller op til det niveau, får både du og vi andre fans endnu en stor skuffelse.
    Selvom vi taber i morgen rykker vi stadig op. Horsens henter ikke 10p på 7 kampe. Det er ca 1,4p pr kamp
    Vi skal vinde 2 kampe de sidste 7 runder for at rykke op. Horsens laver ikke 16p på 7 kampe. Det kan ikke gå galt

Vi er pisse ringe. Men det er Horsens også. Men lad os nu tage en grim sejr i morgen og få lukket det her

Leave a comment:

• pnl
    replied

Intet vil fryde mig mere end at se det projekt crash and burn. Nok også bedst for os at tage Fredericia med op. Man må formode at de vil være nemmest at holde bag os med den økonomi de har

Ja andres ulykke er selvfølgelig ikke at foragte, men din ukuelige optimisme mht. OB oprykning er imponerende, når vi ser på vores pointhøst i 2025. Jeg så forleden Hvidovre -Esbjerg, hvor Esbjerg kørte hjemmeholdet ud af banen på røv og albuer. Hvis Esbjerg bare nogenlunde spiller op til det niveau, får både du og vi andre fans endnu en stor skuffelse.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    5-1 nederlag og 80 millioner i underskud. Av av.
    Esben Hansen har været dygtig

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Jeg foretrækker nu 9 point til 3-pladsen, fremfor 6 point til både nr. 2 og 3.

Kampen mellem Fredericia og Horsens ændrer ikke på vores interne udfordringer, lige meget hvordan den ender. Hellere rykke op som en flov nr. 2, fremfor den helt store katastrofe.
    enig - det vil være pinligt men vi vil trods alt være tilbage i superligaen og med muligheden for at gøre noget ved det - udskiftning i trup og på trænerbænken.

En misset oprykning derimod vil være en katastrofe, Nej Troels; oprykning er ikke et biprodukt

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    5-1 nederlag og 80 millioner i underskud. Av av.
    Esben Hansen har været dygtig

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
    Fredericia er i gang med at køre Horsens midt over.
    Ja David-Nielsen-effekten var ikke mere end en ret kort opblomstring i Horsens.

Leave a comment:

• Balboa
    replied
    I øvrigt sørgeligt at der kun kan samles omkring 2.000 mennesker til en topkamp mellem nummer 2 og 3 og så endda et lokalopgør. Det er der sgu ikke meget fodboldby over...

Leave a comment:

• Balboa
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Pt kun 3 point foran Fredericia men husk oprykning er kun et biprodukt.

1.division er historisk ringe i år. Men det er superligaen faktisk også
    Jeg køber ikke den med at 1. Division er så ringe. Der er hvert år flere superliga klubber som bøvler med klubber fra 1. Division i pokalen og der bliver i større stil end nogensinde solgt spillere fra 1. Division til særligt de bedste rækker i Sverige og Norge. Flere af dem bliver efterfølgende profiler i deres klubber. Endelig er der flere klubber som optimerer markant på deres set ups. OB startede fremragende fordi de havde heldet i en del kampe, men også fordi de viste at de var et etableret superliga hold, som desværre sidenhen er blevet "1. Divisionifiseret". Jeg tror ikke det var fordi de andre hold er dårligere end de plejer.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Hvis vi tager os sammen rykker vi op mod Hvidovre. Om et par runder er der hold der ikke har mere at spille for.
    Den er 100% hjemme

Leave a comment:

Working...
X