Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Det skal han heller ikke. Der kommer selvfølgelig andet ind og erstatter, men som du siger, det er en genopbygningsfase.
Leave a comment:
-
Det må også formodes at BP er et alternativ til Kjerrumgaard i angrebet, samt en indskiftningsmulighed, hvis vi mangler et mål i slutningen af kampene og bare skal banke lange bolde i feltet. Det ser jeg ikke går udover de unge. Hansborg, Markus osv. er ikke substitutter for Kjerrumgaard. De er i kamp om pladsen ved siden af ham.
Det synes jeg egentlig er fint, og det tyder jo også på man har indset at BP er færdig som midtstopper i den måde man vil spille på. Her er han bare for langsom.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
For OB i den genopbygningsfase vi befinder os i virker det bare enormt undervældende at Fenger skal erstattes af en 33 årig CFer med udløb til sommer. Alle de minutter BP eventuelt får som angriber i foråret er minutter der så ikke går til akademiet. Man ville aldrig se sådan en disposition i FCN og det er ellers dem vi i løbet af vinteren er blevet talt op til at ville kopiere.
Det er jo heller ikke fordi OB har fået vredet armen om på ryggen ift. Fenger og selvom den smule økonomi der har været i det er positiv er det jo på ingen måde det der flytter noget. Man kunne have holdt på Fenger til udløb, men kunne have hentet en erstatning ude fra eller fra akademiet, men man ender i stedet for at gå med en virkelig uambitiøs løsning og som så meget andet af det OB foretager sig virker det bare slapt.
Jeg har heller ikke noget problem med, at han reelt erstatter Fenger i dette forår, så længe det ikke går for meget ud over spilletiden til Markus Jensen og Hansborg. Hvis vi mangler Luca i en kamp eller to tror jeg de får mere ud af at spille i angrebet med Bjørn end med Deedson (pga. den plads Bjørn kan skabe). Men at have ham som eneste angrebsbackup på længere sigt er helt sikkert uambitiøst. Det forventer jeg dog heller ikke sker.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
For OB i den genopbygningsfase vi befinder os i virker det bare enormt undervældende at Fenger skal erstattes af en 33 årig CFer med udløb til sommer. Alle de minutter BP eventuelt får som angriber i foråret er minutter der så ikke går til akademiet. Man ville aldrig se sådan en disposition i FCN og det er ellers dem vi i løbet af vinteren er blevet talt op til at ville kopiere.
Det er jo heller ikke fordi OB har fået vredet armen om på ryggen ift. Fenger og selvom den smule økonomi der har været i det er positiv er det jo på ingen måde det der flytter noget. Man kunne have holdt på Fenger til udløb, men kunne have hentet en erstatning ude fra eller fra akademiet, men man ender i stedet for at gå med en virkelig uambitiøs løsning og som så meget andet af det OB foretager sig virker det bare slapt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægBP er jo helt indforstået med at han ikke er førstevalg på positionen .. sådeeeeh. Jeg ser faktisk BP som en fuldgod erstatning for Fenger som vel næppe har leveret flere mål og assists end BP har fra sin normale mere tilbagetrukne rolle på banen.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægOverrasker mig på ingen måde. Jeg regnede på intet tidspunkt med at truppens udvanding ville give væsentligt mere spilletid til talenterne selvom det da lød godt. Nu kan vi så bruge forårssæsonen i 1. Div på at se på en HB der smutter til sommer, 2 backs på midten og en aldrende CF i angrebet. Klubben får latterligt travlt til sommer når det man gør nu åbenlyst ikke er formlen til sommer
Det er blevet en klub blottet for ambitioner. Man har ikke engang en strategi nedskrevet.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægBP er jo helt indforstået med at han ikke er førstevalg på positionen .. sådeeeeh. Jeg ser faktisk BP som en fuldgod erstatning for Fenger som vel næppe har leveret flere mål og assists end BP har fra sin normale mere tilbagetrukne rolle på banen.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Så fandt man løsning for et problem man skabte selv. Spilletid for de unge, jaja...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Så fandt man løsning for et problem man skabte selv. Spilletid for de unge, jaja...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSøren Krogh bekræfter at Paulsen er ny angriber i OB…..
https://campo.dk/2025/02/25/gammel-h...angriber-i-ob/
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSøren Krogh bekræfter at Paulsen er ny angriber i OB…..
https://campo.dk/2025/02/25/gammel-h...angriber-i-ob/
Leave a comment:
-
Overrasker mig på ingen måde. Jeg regnede på intet tidspunkt med at truppens udvanding ville give væsentligt mere spilletid til talenterne selvom det da lød godt. Nu kan vi så bruge forårssæsonen i 1. Div på at se på en HB der smutter til sommer, 2 backs på midten og en aldrende CF i angrebet. Klubben får latterligt travlt til sommer når det man gør nu åbenlyst ikke er formlen til sommer
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: