Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Desværre ser han ud til at være på vej til Holland:
    http://www.bold.dk/nyt/dalgaard-taet...llandsk-skifte
    This is what you have been trained for, makes us proud!

    Comment


      Hmm. Han var vel egentlig den mest oplagte, men vi må håbe vi kan lokke lidt i Utaka, Marcus P osv. Det er gode spillere vi har brug, ikke sådan noget 1. divisions værk. Jeppe Kjær er fair nok, han skal bare ikke være 1. angriber, men han kan sikkert danne en god duo med mere fysisk stærk angriber.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Hmm. Han var vel egentlig den mest oplagte, men vi må håbe vi kan lokke lidt i Utaka, Marcus P osv. Det er gode spillere vi har brug, ikke sådan noget 1. divisions værk. Jeppe Kjær er fair nok, han skal bare ikke være 1. angriber, men han kan sikkert danne en god duo med mere fysisk stærk angriber.
        Utaka er sikker for dyr i løn. Men er han egentlig ikke kontraktløs
        lige pt ? Så ihvertfald gerne en Marcus Pedersen tilbage. Ikke den store målsluger. Men han fighter sgu rigtig godt

        Comment


          Utaka - ja tak

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Ja.... på vej fra Horsens.... 
            De har lige fået deres "egen" ude på Langmarksvej, de napper sgu nok den evt. sidste nadver der...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
              Jeg siger også ja tak.. Han var måske ikke verdens skarpeste angriber, men viljen og indstillingen fejlede INTET! Det er en type vi har brug for..
              Helt enig, og nu hvor Dalgaard ser ud til at ryge til Holland, så ser jeg meget gerne en angriber der vil dø med støvlerne på istedet for de pigespillere (hej Schoop, hej Bodul og hej nogle flere) der render rundt i striberne nu !!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
                Helt enig, og nu hvor Dalgaard ser ud til at ryge til Holland, så ser jeg meget gerne en angriber der vil dø med støvlerne på istedet for de pigespillere (hej Schoop, hej Bodul og hej nogle flere) der render rundt i striberne nu !!
                Sjovt, jeg så gerne vi fik en angriber med mål i støvlerne, ala Miti, Højer, Dalgas, Utaka eller Fall. Tilgengæld gad jeg godt vi havde nogle midtbane- og forsvarskæmper der kunne vinde bolde, knokle og tackle så det kan høres i hele Bolbronx, ala Tempo, brødrene hemmingsen, Fevang, Gaxe, Detlefsen med flere.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nedveds_6_knæskaller Se indlæg
                  Sjovt, jeg så gerne vi fik en angriber med mål i støvlerne, ala Miti, Højer, Dalgas, Utaka eller Fall. Tilgengæld gad jeg godt vi havde nogle midtbane- og forsvarskæmper der kunne vinde bolde, knokle og tackle så det kan høres i hele Bolbronx, ala Tempo, brødrene hemmingsen, Fevang, Gaxe, Detlefsen med flere.
                  Jo, men nu tillader økonomien ikke at vi skifter de 7-8 spillere ud der ikke kan/tør/vil tackle.

                  Så vi må nøjes med en angriber el. 2, og så skal det ikke være en "pivskid" som Bodul der konstant trækker sig fra alle nærkampe og tror det hele kan klares med hæl og tå !

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nedveds_6_knæskaller Se indlæg
                    Sjovt, jeg så gerne vi fik en angriber med mål i støvlerne, ala Miti, Højer, Dalgas, Utaka eller Fall. Tilgengæld gad jeg godt vi havde nogle midtbane- og forsvarskæmper der kunne vinde bolde, knokle og tackle så det kan høres i hele Bolbronx, ala Tempo, brødrene hemmingsen, Fevang, Gaxe, Detlefsen med flere.
                    Navnet er Tøfting, Stig Tøfting..
                    Måske vi ikke skal bede ham om at hive støvlerne på igen, men vi har brug for hans type.. Spiller folk fantastisk, så skal de have det afvide. Men spiller de piv elendigt, ja skal de fandme også have det afvide.. Ikke noget med at pakke det ind, lige ud af posen...

                    Comment


                      Var der andre end min ven, der så at Emil Larsen var i parken i går?

                      Comment


                        Emil Larsen var i Parken, det blev også kommenteret af Carsten Werge!

                        Comment


                          Der er ihvertfald nogle stykker på Twitter.. Men han kan vel bare have været inde og se bold...

                          Comment


                            Så nu egentlig gerne at Emil røg men kan bare konstatere at han har været vores farligste offensive kort i de 2 kampe..
                            vi kan næsten ikke tåle at miste ham nu men kan jo heller ikke gøre noget hvis nogen kommer med 7,5 mill

                            Comment


                              Jeg nægter at tro på at han er interessant for FCK. Virker mere sandsynligt at han skal til FCN.

                              Comment


                                Hvad skulle han dog i FCN? Det ville slet ikke give noget mening.

                                Tror FCK gerne vil have en ekstra kant, nu hvor Rurik er ude i noget tid og ham Amankva var jo ringe i går. Han ville være oplagt for FCK, og egentlig ville det også være dejligt med en afsked med Emil. Altså han vil jo væk og vi kan sagtens bruge de mio. der triller ind på kontoen! Og desuden skulle Emil være en løntung herre.

                                Comment

                                Working...
                                X