Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Helt sikkert. Samtidig med at nogle klubber lige ser tiden an for at se om der kommer nogen der byder højere..
    Derfor er det bare mærkeligt, at OB ikke gjorde mere for at presse FCK om Kadrii. Det virker mærkeligt, at OB står i den situation, som de nu gør, med ikke at kunne købe en angriber til den rette pris. Men vi kunne sagtens sælge vores bedste angriber på det værst tænkelige tidspunkt

    Comment


      Er sgu lidt spændt på at se om EG er at finde i Ådalen i morgen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
        Er sgu lidt spændt på at se om EG er at finde i Ådalen i morgen.
        samme her. Men det kan jeg ikke forestille mig han er

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
          Er sgu lidt spændt på at se om EG er at finde i Ådalen i morgen.
          Er jeg også. Men tænker lidt at han var at finde på stadion i går, så hvorfor skulle han mon ikke være der i morgen... man kunne håbe det var et tegn

          Comment


            Feeeeeeed rygtetråd.....!!!!!😉

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
              Er sgu lidt spændt på at se om EG er at finde i Ådalen i morgen.
              Jeg regner med at tage derned i morgen. OG jeg må sige jeg bliver slemt skuffet, hvis ikke jeg ser en eller anden form for ny angriber i ådalen i morgen! Jeg håber, tror, forventer, regner med at der sker noget i denne uge. Og det kunne passende være i morgen, så man har en lille uge til at få kørt en ind på holdet og i truppen!

              Kom nu OB !!!!!

              Comment


                Jeg ved godt at der er andre steder holdet halter, men offensivt skriger det til himlen hvor voldsomt vi mangler en 9'er som kan sparke den i kassen!!
                Bodil sparker jo huller i luften....

                Comment


                  Syntes at JH forklarer tingene på en lidt anden måde her end i Onside interviewet..
                  lidt bedre rent faktisk

                  http://www.bt.dk/superligaen/obs-koe...angriberjagten

                  bla det her

                  - Det er klart, at nogle af de emner, som vi har haft i kikkerten, skriver kontrakter med andre klubber. Og der kan man så sige, at når vi har et Bashkim Kadrii-salg, der kommer ind lidt fra højre, så skulle vi måske have slået til tidligere med nogle af de kort, vi havde på hånden.

                  Comment


                    Det her skræmmer mig

                    - Vi startede med at sige, at vi egentlig havde vores trup på plads bortset fra, at vi manglede en angriber, og derfor blev vi enige om at bruge god tid på søgningen og se, hvilke muligheder der kunne opstå i løbet af transfervinduet.

                    skal man ikke være forberedt når man meget vel ved der kommer til at ske salg????

                    Comment


                      Patrick Mortensen ville være oplagt, også til det systemt som jeg håber vi kommer til at spille noget mere. 3-4-3 eller 3-5-2. Defensiven har brug for hjælp, og vi har alle dage været stærke på kontra. Falk og Emil er jo oplagt kontraspillere. Azer og Ari skal nok vinde nogle dueller og sætte dem i scene. Hvis vi bare havde en Utaka eller lignende i går, så havde vi vundet stort.

                      Comment


                        - Det er klart, at nogle af de emner, som vi har haft i kikkerten, skriver kontrakter med andre klubber. Og der kan man så sige, at når vi har et Bashkim Kadrii-salg, der kommer ind lidt fra højre, så skulle vi måske have slået til tidligere med nogle af de kort, vi havde på hånden.


                        - En gang imellem skal man bare slå til, hvis man har muligheden for det, lyder det fra Jesper Hansen.

                        jeg synes at dette er endnu mere bekymrende. Det virker som en ph udtalelse - han havde også en del learning by doing udtalelser i sin pinlige tid i OB!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Syntes at JH forklarer tingene på en lidt anden måde her end i Onside interviewet..
                          lidt bedre rent faktisk

                          http://www.bt.dk/superligaen/obs-koe...angriberjagten

                          bla det her

                          - Det er klart, at nogle af de emner, som vi har haft i kikkerten, skriver kontrakter med andre klubber. Og der kan man så sige, at når vi har et Bashkim Kadrii-salg, der kommer ind lidt fra højre, så skulle vi måske have slået til tidligere med nogle af de kort, vi havde på hånden.
                          "- Vi startede med at sige, at vi egentlig havde vores trup på plads bortset fra, at vi manglede en angriber"
                          Alligevel har man handlet en VB og endda skiftet 2.. målmanden ud ..

                          "vi har tilladt os at være kritiske, og det er forklaringen på, at vi ikke har angriberen på plads endnu, siger Jesper Hansen, der erkender, at OB måske har været for kritiske".
                          Hvis man er for kritisk og VIL handle på en bestemt hylde men ikke vil betale og den hylde er Jeppe Kjær, Thomas Dalgaard og Patrick Mortensen .. hvad så nu?
                          Vil man betale det der skal til eller går man en hylde ned?

                          "- Det er klart, at nogle af de emner, som vi har haft i kikkerten, skriver kontrakter med andre klubber. Og der kan man så sige, at når vi har et Bashkim Kadrii-salg, der kommer ind lidt fra højre, så skulle vi måske have slået til tidligere med nogle af de kort, vi havde på hånden.
                          - En gang imellem skal man bare slå til, hvis man har muligheden for det, lyder det fra Jesper Hansen".
                          Så ved man altså ikke hvornår man skal slå til - at spille sine kort og så er man altså ikke dygtig nok ..


                          ????????
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Jeg synes ikke vi kan vente med at købe en angriber, for de 3 første kampe har allerede vist, at den manglende angriber har kostet os minimum 6 point. Hellere købe PM eller JK som har vist sig som gode målscorere, end at vente 4 uger på en (måske) fantastisk angriber.
                            Det var helt igennem fantastisk at være på stadion i går, og det kunne tydeligt mærkes på Stiften, at drengene fightede gennem hele kampen. Men ingen tvivl om, at vi skulle have scoret 3 mål i den kamp.



                            Én ting vil jeg dog lige sige - MK, du spillede jo en helt igennem fantastisk kamp, velkommen til!
                            OBeliever

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              - Det er klart, at nogle af de emner, som vi har haft i kikkerten, skriver kontrakter med andre klubber. Og der kan man så sige, at når vi har et Bashkim Kadrii-salg, der kommer ind lidt fra højre, så skulle vi måske have slået til tidligere med nogle af de kort, vi havde på hånden.


                              - En gang imellem skal man bare slå til, hvis man har muligheden for det, lyder det fra Jesper Hansen.

                              jeg synes at dette er endnu mere bekymrende. Det virker som en ph udtalelse - han havde også en del learning by doing udtalelser i sin pinlige tid i OB!
                              Nogen der har en ide om, hvad det er for en mulighed han snakker om?

                              Drejer det sig om en spiller i nærheden af Kadrii-klassen, eller taler han bare om, at vi kunne have fået en mellemvarespiller som kunne være rar at have nu, indtil vi får en ordentlig angriber?

                              Hvis det er det sidste, mener jeg stadig det er ok, man ikke slog til og i stedet stiler efter angribere, man virkelig tror på kan gøre en forskel.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                                Jeg synes ikke vi kan vente med at købe en angriber, for de 3 første kampe har allerede vist, at den manglende angriber har kostet os minimum 6 point. Hellere købe PM eller JK som har vist sig som gode målscorere, end at vente 4 uger på en (måske) fantastisk angriber.
                                Det var helt igennem fantastisk at være på stadion i går, og det kunne tydeligt mærkes på Stiften, at drengene fightede gennem hele kampen. Men ingen tvivl om, at vi skulle have scoret 3 mål i den kamp.



                                Én ting vil jeg dog lige sige - MK, du spillede jo en helt igennem fantastisk kamp, velkommen til!
                                Enig i, at med en bedre angriber mod AaB og måske Hobro, kunne have givet os flere point. Men selv med en super angriber havde vi ikke vundet mod FCV, så det er vel maksimum 3-5 point. Ved godt overdrivelse fremmer forståelsen, og forståelsen er jeg helt med på, vi mangler en angriber :).

                                Comment

                                Working...
                                X