Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Noget der ville lune, eller bare fyld?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
      Tror vi alle ved eller håber det bliver arbejdet på signinger... Jeg forholder mig til at dette er en rygte tråd og vælger derfor at poste et rygte. Er det forkert. I kan skyde mig ned i morgen hvis det er en and.... Det ene navn er nævnt tidligere. Det andet er for mig nyt.
      Kan du nævne hvilken liga de kommer fra?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Kan du nævne hvilken liga de kommer fra?
        Jeg har også hørt navnet på en, som heller ikke er blevet nævnt herinde, som OB skulle have budt på. Men har ingen anelse om det er den samme, og hvad der skete med buddet.

        Comment


          Jamen er ha' go'??

          Comment


            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Jamen er ha' go'??
            Ham jeg har hørt om synes jeg faktisk ser ok ud. Rimelig fysik, god placeringsevne, god indløb i feltet, fint hovedspil, en rigtig boksangriber, men ikke så hurtig. Lidt en yngre Skoubotype, kan man måske godt kalde vedkommende.

            Comment


              Spændende. U'lænding?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Ham jeg har hørt om synes jeg faktisk ser ok ud. Rimelig fysik, god placeringsevne, god indløb i feltet, fint hovedspil, en rigtig boksangriber, men ikke så hurtig. Lidt en yngre Skoubotype, kan man måske godt kalde vedkommende.
                Lyder som en vi kunne få brug for og evt med en Jeppe Kjær som makker. Det vil vel være en fornuftig kombination.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  spiller i en mellemeuropæisk liga i næstbedste række......Mere kan jeg vist ikke sige, men har sagt nok til, at det ikke bare er tom snak tror jeg..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    spiller i en mellemeuropæisk liga i næstbedste række......Mere kan jeg vist ikke sige, men har sagt nok til, at det ikke bare er tom snak tror jeg..
                    Vi håber han er god og ikke skal bruge for lang tilvendings tid.. Og han bliver landet selvfølgelig

                    Comment


                      Dejligt med lidt mere kød på rygterne. Thumbs up.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Vi håber han er god og ikke skal bruge for lang tilvendings tid.. Og han bliver landet selvfølgelig
                        Ja, vi har ikke brug for en eller anden eksotisk lottokupon.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Ja, vi har ikke brug for en eller anden eksotisk lottokupon.
                          Enig. Og helst heller ikke en der skal bruge for lang tid på at blive god for os..

                          Comment


                            Meget tyndt, men Almebäck er ikke udtaget til kampen mod Silkeborg i morgen. Ifølge Brøndby pga. af "taktiske årsager". Jeg ville blive alt andet end overrasket, hvis han bliver præsenteret i morgen kl. 10.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Meget tyndt, men Almebäck er ikke udtaget til kampen mod Silkeborg i morgen. Ifølge Brøndby pga. af "taktiske årsager". Jeg ville blive alt andet end overrasket, hvis han bliver præsenteret i morgen kl. 10.
                              Håber det er på leje. Men han skal være velkommen..
                              Kryger skal bare væk fra den back

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Håber det er på leje. Men han skal være velkommen..
                                Kryger skal bare væk fra den back
                                Arh, har det virkelig været så slemt? Synes det er for tidligt at konkludere noget som helst om ham på den back.

                                Comment

                                Working...
                                X