Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Vi må da i hvert fald give Henrik Pedersen, at han tænker uden for boksen og gør tingene på sin måde. Om det så bliver en succes eller ej må tiden vise. Jeg kunne godt have ønsket mig, at vi havde taget ham, som vi angiveligt var tæt på i sin tid, i stedet for Troels. Vi trængte til at der blev tænkt uden for boksen, men det endte med det trivielle og "sikre" valg som sædvanlig.
    Hørt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hvis han lige kunne fjerne de fleste af de dumme fejl han laver og score lidt mål. Så skal du bare se.. Du finder ikke en meget stærkere forsvars spiller i hovedstødsdueller i superligaen end ham...
      men hvis han skulle sælges ville det da være fint for os hvis han var overvuderet
      Det er jeg med på, og har også stor sympati for både ham og Høegh, tror bare vi hungrer efter at vores egne talenter får succes, at de overvurderes i meget høj grad. Kan ikke se hvad der skulle gøre ham interessant for klubber (pt.) når han netop har den fejlmargin han har. Lige nu er han også en del af vores gigantiske forsvarsproblem, vi må simpelthen under ingen omstændigheder lukke to ind mod Hobro. Nå vi stopper den her, det er rimeligt off topic

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        det var nu ikke det jeg spurgte om

        Både tipsbladet og eb.dk har samme stavefejl i artiklen så derfor spørger jeg om man kan snakke om copy/paste jounalistik
        My bad.. ,o)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          My bad.. ,o)
          NP

          Comment


            Kom nu med nogle saftige rygter!!

            Comment


              I got nothing

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg mener der i 1. rygtetråd var snak om at OB havde kikket på en hollænder fra Jupiler League, angiveligt som afløser for RF og for en pris på ca 2 mill., er der nogen der kan huske navnet når der nu igen igen er rygter om RF.
                det var ham her.


                www.transfermarkt.co.uk/robert-muhren/profil/spieler/186763

                Citat:
                OB skulle eftersigende være på udkig efter en fuldgod erstatning for Falk, eller i så fald Emil Larsen, da mindst én af disse skulle være fortid i OB til sommer.


                OB har bl.a. den 25-årig hollænder Robert Mühren i billedet. Robert Mühren er en kreativ spiller med utrolig målnæse, hvor han i sidste sæson scorede intet mindre end 25 mål i 34 kampe for sin klub. Mühren skulle eftersigende være mere eller mindre træt af Jupiler League, den næstbedste række i Holland, og vil gerne væk fra FC Volendam.


                Han kan begge de fleste offensive positioner, og i Volendam brugte de ham oftest på højre kant. Han har kontraktudløb sommeren 2015, og OB skulle eftersigende være villige til at smide sølle 2 millioner efter Mühren, som hans frikøbsklausul skulle ligge på.

                Comment


                  Er der ikke snart rygter fra det lokale restaurationsmiljø?

                  Skal vi dele restauranterne imellem os de næste dage? Jeg tager gerne et par middage på Mammas i håb om at opspore mulige angrebsemner på besøg i byen. Er andre med på vognen:-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    Er der ikke snart rygter fra det lokale restaurationsmiljø?

                    Skal vi dele restauranterne imellem os de næste dage? Jeg tager gerne et par middage på Mammas i håb om at opspore mulige angrebsemner på besøg i byen. Er andre med på vognen:-)
                    Jeg melder mig til at dække Grønttorvet og Tingstedet (kan man ikk få chips på Tingstedet - så tæller det jo som restaurant, ikk?)

                    Comment


                      Er der nogen som helst chance for at et OB emne kunne spottes på McD ved DTC i Vejle..?
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Er der nogen som helst chance for at et OB emne kunne spottes på McD ved DTC i Vejle..?
                        Ja.... på vej fra Horsens.... 😛

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Den skarpe lokalpresse fra Fyens.dk laver også copy/paste

                          http://www.fyens.dk/sport/OB-boss-Vi...rtikel/2545052

                          men også lidt andet fra TB:

                          Til Fyens Stiftstidende tirsdag siger cheftræner Troels Bech, at han har respekt for, at OB-ledelsen tager sig tid til at træffe de rigtige beslutninger. Han siger dog også, at han håber, at det "snart" lykkes for klubben at få nogle stærke angribere.


                          - Jeg er sikker på, at der arbejdes hårdt på sagen, men der er i hvert fald ingen grund til at forsinke den sag, siger Troels Bech til Fyens Stiftstidende og tilføjer, at det er for stor en byrde at lægge på Darko Bodul, at han alene skal løfte opgaven som angriber.
                          Vi manglede i forvejen en god angriber. Nu mangler vi 2. Og jeg har i årevis skreget på angribere - og klubben er jo i perioder, som nu, helt til grin, fordi den ikke fatter nødvendigheden af målscorere.
                          Og det ændrer sig ikke ved nedrykning.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            det var ham her.


                            www.transfermarkt.co.uk/robert-muhren/profil/spieler/186763

                            Citat:
                            OB skulle eftersigende være på udkig efter en fuldgod erstatning for Falk, eller i så fald Emil Larsen, da mindst én af disse skulle være fortid i OB til sommer.


                            OB har bl.a. den 25-årig hollænder Robert Mühren i billedet. Robert Mühren er en kreativ spiller med utrolig målnæse, hvor han i sidste sæson scorede intet mindre end 25 mål i 34 kampe for sin klub. Mühren skulle eftersigende være mere eller mindre træt af Jupiler League, den næstbedste række i Holland, og vil gerne væk fra FC Volendam.


                            Han kan begge de fleste offensive positioner, og i Volendam brugte de ham oftest på højre kant. Han har kontraktudløb sommeren 2015, og OB skulle eftersigende være villige til at smide sølle 2 millioner efter Mühren, som hans frikøbsklausul skulle ligge på.
                            2 millioner og målnæse - købkøbkøbkøbkøbkøbkøbkøbkøb

                            Comment


                              er det os, som har lagt en henvendelse hos PL?

                              http://www.bold.dk/nyt/danske-klubbe...a-loevenkrands

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                                er det os, som har lagt en henvendelse hos PL?

                                http://www.bold.dk/nyt/danske-klubbe...a-loevenkrands
                                Det håber jeg ikke - 4 mål på 2 år/37 kampe i betydende kampe ifølge wiki.

                                Det bliver en endnu en Skoubo-løsning - det er ikke det vi har brug for.

                                Samtidig har man ingen sikkerhed for at han reelt har fysikken til at spille hver uge, når han ikke ar gjort det i så lang tid.

                                Comment

                                Working...
                                X