Azer - Spelmann
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlægHar godt nok svært ved at se det kreative i Schoop, med mindre du mener det er kreativt at sætte bold tempoet ned for så at spille defensivtForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJeg prøver ikke at gøre ham monster god, men jeg synes han tit må lede og lede efter en mulighed for at aflevere fremad og så går det i stå ja. Men hvem ser du hellere på midten. Ari? COB? Spelmann? Jeg tror at hvis vi skal frem i tabellen så ligner det at Schoop, Azer og Desler skal have spilletid på den centrale midtbane. Spillere som kan og vil fremad kontra andre.
og ja spellmann sammen med azer ville være optimalt og give den nødvendige bevægelse, men det jo bare min meningJH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSchoop el ej , syntes det er skræmmende at Ari som lader til at være udset af vores trænerteam til at være styrmand og anfører ikke nævnes ..
Jeg holder selv på Schoop&Azer. Synes vi har haft det højeste topniveau med de to inde på samme tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlægJeg har en kollega der har nogle kontakter i Vendsyssel FF. Han siger at Jesper Christiansen er rygtet dertil
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSchoop el ej , syntes det er skræmmende at Ari som lader til at være udset af vores trænerteam til at være styrmand og anfører ikke nævnes ..
Har aldrig forstået at han blev valgt som anfører. Lasse Nielsen havde været bedre, også selvom han er ny.
Comment
-
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ioner-rashani/
hvis det er korrekt pris må det da snart gå opfor viborg at Thomas Dalgaard ikke er mere end 3 mill værdJH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
Comment