Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Jeg har ønsket mig Jeppe Kjær længe, så det ville være en velkommen forstærkning.
Almebäck er jeg noget mere forbeholden over for. Jeg så de fleste af hans kampe for BIF, og han er ikke på nogen måde bedre end Høegh-Larsen-Nielsen-trekløveret. På højre back ville han være en forstærkning, ellers ikke.
Stenderup skal bare kravle ind under en sten og spille 2. division. Han er ikke god."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg har ønsket mig Jeppe Kjær længe, så det ville være en velkommen forstærkning.
Almebäck er jeg noget mere forbeholden over for. Jeg så de fleste af hans kampe for BIF, og han er ikke på nogen måde bedre end Høegh-Larsen-Nielsen-trekløveret. På højre back ville han være en forstærkning, ellers ikke.
Stenderup skal bare kravle ind under en sten og spille 2. division. Han er ikke god.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTvivler bare på at han er gratis. Eller tæt på..
men kan sagtens følge din logik817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæghvis han var billig* kunne jeg godt se ham på højreback og backup til forsvaret.. Men det tvivler jeg på at han er"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Stenderup til efb, pyhStriwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
Ja tak! Sæt i gang JH.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg ser hellere vi smider vores sparsomme midler efter en defensiv midtbane styrmand . Kunne vi så komme af med en el to af de overflødige midtbane folk , det kan så være Schoop , COB , Spellmann eller gerne alle tre .Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægSchoop skal ingen steder. Han er god nok og en af vores kreative kræfter selvom han falder igennem en gang i mellem.
dårlig defensivt og ingen trussel offensivt.. Han er ikke farlig ved dødbolde. Hverken med hovedet eller spark..
scorer ingen mål og er ofte skadet. Han holder sjældent 90 min og er aldrig en der går forrest med hård fight hvis det hele ikke kører..
men han har da et pænt hår
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægSchoop skal ingen steder. Han er god nok og en af vores kreative kræfter selvom han falder igennem en gang i mellem.
Comment
Comment