Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Arh, har det virkelig været så slemt? Synes det er for tidligt at konkludere noget som helst om ham på den back.
    Ja det har været slemt. Vores forsvar sejler og vi skal have noget rutine ind... Alme må være tæt på en sikker kupon rent defensivt.. Specielt i forholdet til det vi har nu... Ser ham lidt som en Thomas Helveg..

    Comment


      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-kaempe-videre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Håber det er på leje. Men han skal være velkommen..
        Kryger skal bare væk fra den back
        "Almindelig" logik vil vel sige leje. Han får sikkert meget mere i løn nu end vi kan/vil give.

        Pengene sidder dog løst i Brøndby for tiden, så måske de giver ham en check med.

        Om det skal være leje eller køb mener jeg ikke så meget om. I min verden er han ikke en "født" højre back og det minder mig om et eller andet. Måske har han dog lært det ? Jeg ved det ikke, men jeg frygter lidt for de offensive tiltag.

        Comment


          En masse løs snak, men der bliver da spurgt til os i de sidste ti sekunder. Det bliver da ikke afvist (dog heller ikke bekræftet).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            "Almindelig" logik vil vel sige leje. Han får sikkert meget mere i løn nu end vi kan/vil give.

            Pengene sidder dog løst i Brøndby for tiden, så måske de giver ham en check med.

            Om det skal være leje eller køb mener jeg ikke så meget om. I min verden er han ikke en "født" højre back og det minder mig om et eller andet. Måske har han dog lært det ? Jeg ved det ikke, men jeg frygter lidt for de offensive tiltag.
            det jeg har set hvor han har spillet back har været det man kalder solidt. Og det er det vi har brug for.
            Bund solid og minimalt af personlige fejl

            Comment


              Og han er heller ikke helt uden evner offensivt som back. Lavede et rigtigt flot mål i mandagens reservekamp, på et flot raid op ad kanten. Jeg ved dog heller ikke helt, hvad jeg skal sige til ham. Jeg kunne også godt tænke mig en skolet back, i stedet for de evindelige hovsaløsninger, men lige nu ville det måske ikke være værst at få en robust og hurtig midterforsvarer derud.

              Comment


                Dem der var så naive at tro vi kunne hive Utaka kan godt lægge sig og græde. https://twitter.com/FCBeijingGuoan/s...18724150751232

                Comment


                  Nej tak til Almebäck. Det er ikke i forsvaret at vi skal forstærkes. Det er i angrebet. Samtidig bør vi begynde at spille med dem der vil kæmpe 100% fordi det er derfor vi halter i forsvaret. Midten og angrebet tager slet ikke fra, ikke engang bare en lille smule. Se på både Desler og Greve. Deres spilletid har været positiv og de kæmper - Mere af det tak. Hvis Kryger ikke magter backen, så smid ham op som target mand og lad EPJ spille HB. Jeg er sikker på at han vil blive et positivt tiltag på den position.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Nej tak til Almebäck. Det er ikke i forsvaret at vi skal forstærkes. Det er i angrebet. Samtidig bør vi begynde at spille med dem der vil kæmpe 100% fordi det er derfor vi halter i forsvaret. Midten og angrebet tager slet ikke fra, ikke engang bare en lille smule. Se på både Desler og Greve. Deres spilletid har været positiv og de kæmper - Mere af det tak. Hvis Kryger ikke magter backen, så smid ham op som target mand og lad EPJ spille HB. Jeg er sikker på at han vil blive et positivt tiltag på den position.
                    Er EPJ ikke venstrefodet? altså jeg tænker Diarra eller DH før ham på HB ... så måske VB? Det har han dog gjort før .,
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Dem der var så naive at tro vi kunne hive Utaka kan godt lægge sig og græde. https://twitter.com/FCBeijingGuoan/s...18724150751232
                      Et kæmpe ØV.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Er EPJ ikke venstrefodet? altså jeg tænker Diarra eller DH før ham på HB ... så måske VB? Det har han dog gjort før .,
                        Jeg mener at han er højre fodet. Skulle det være omvendt kan han som du skriver bytte med Diarra. Det vigtigste er dog at få noget mod og gejst på banen. Det synes jeg han allerede viste i sin debut sidste år.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Nej tak til Almebäck. Det er ikke i forsvaret at vi skal forstærkes. Det er i angrebet. Samtidig bør vi begynde at spille med dem der vil kæmpe 100% fordi det er derfor vi halter i forsvaret. Midten og angrebet tager slet ikke fra, ikke engang bare en lille smule. Se på både Desler og Greve. Deres spilletid har været positiv og de kæmper - Mere af det tak. Hvis Kryger ikke magter backen, så smid ham op som target mand og lad EPJ spille HB. Jeg er sikker på at han vil blive et positivt tiltag på den position.
                          Havde det ikke været for Toppel havde vores målscore nu nok heddet 2-8.. Vi har KLART brug for forstærkninger der også...
                          EPJ skal ikke ind og spille fast back. Han er ikke klar og han er bedst i midten...

                          ja tak til Almebäck

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Jeg mener at han er højre fodet. Skulle det være omvendt kan han som du skriver bytte med Diarra. Det vigtigste er dog at få noget mod og gejst på banen. Det synes jeg han allerede viste i sin debut sidste år.
                            Jfr. Transfermarkt som er det eneste sted jeg kan se nævner hans "fod" så er han som du siger højrefodet. Så muligheden er der i hvertfald. Mente bare at da han fik debut for et år siden så var det som VB men det burde jo ikke undre mig ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af DeDaneDK Se indlæg
                              Et kæmpe ØV.
                              Utaka går efter at score kassen i sine sidste gode år.. Han var aldrig en mulighed...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Jfr. Transfermarkt som er det eneste sted jeg kan se nævner hans "fod" så er han som du siger højrefodet. Så muligheden er der i hvertfald. Mente bare at da han fik debut for et år siden så var det som VB men det burde jo ikke undre mig ..
                                Det er skam også rigtigt. Det undre vel ingen

                                Comment

                                Working...
                                X