Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det ville ikke undre ret mange, hvis vi lander Dalgaard for 3-4 mio på vinduets sidste dag, når Viborg har indset, at de ikke får mere for ham.
    Skal man virkelig sidde og være misundelig på HB*freaking*Køge!?

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Jeg har hørt lidt om en Håvard Nielsen fra Braunschweig i 2. Bundesliga fra en sædvanligvis fornuftig kilde. En hurtig søgning tyder på, at han er et ungt og ret stort talent. Der skulle eftersigende være lagt et bud på leje i første omgang, men måske med option på mere.
      spændende. Bare han er 1 blandt 3 angribere så lyder det fint....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Skal man virkelig sidde og være misundelig på HB*freaking*Køge!?

        MvT
        Tænkte lidt det samme meeeeen lad os nu se. Bare fordi han er brasilianer er det jo ikke ensbetydende med at der er noget i ham..
        lidt ligsom skrønen at de rødhårede skulle være "wild in the sack"... Den kommer heller ikke uden undtagelser

        Comment


          Vi må da i hvert fald give Henrik Pedersen, at han tænker uden for boksen og gør tingene på sin måde. Om det så bliver en succes eller ej må tiden vise. Jeg kunne godt have ønsket mig, at vi havde taget ham, som vi angiveligt var tæt på i sin tid, i stedet for Troels. Vi trængte til at der blev tænkt uden for boksen, men det endte med det trivielle og "sikre" valg som sædvanlig.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            http://www.transfermarkt.de/havard-n...spieler/136181

            Blev solgt for en vanvittigt høj pris, så RB Salzburg lader ham nok ikke gå for peanuts. Lyder spændende, lyder lidt som én, der har brug for at genstarte karrrieren (á la Jönsson, Bakenga, Marcus P) på leje.
            Ifølge transfermarkt har han en værdi på 1,3 mio. euro og Salzburg har givet 2,8 mio. euro for ham.

            Synes ikke det lyder som om vi behøves at diskutere købsoption. Synes det lugter af, at det vi vil give er milevidt fra det Salzburg tænker. Derfor kan det da godt være vi skal leje ham, et eller andet skal ske, lynhurtigt. Det er decideret brandslukning vi er ude i nu.

            Comment


              På twitter er der godt nok mange rygter om, at OB skulle være interesseret i at hente Almebäck fra Brøndby. Eventuelt i en form for byttehandel med Falk. Det er forhåbentlig bare ønsketænkning af Brøndbyfans.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                På twitter er der godt nok mange rygter om, at OB skulle være interesseret i at hente Almebäck fra Brøndby. Eventuelt i en form for byttehandel med Falk. Det er forhåbentlig bare ønsketænkning af Brøndbyfans.
                Det kan kun være ønsketænkning fra deres side

                Comment


                  Jeg mener der i 1. rygtetråd var snak om at OB havde kikket på en hollænder fra Jupiler League, angiveligt som afløser for RF og for en pris på ca 2 mill., er der nogen der kan huske navnet når der nu igen igen er rygter om RF og BIF. Sczymanowski meldes ude i 4 uger
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg mener der i 1. rygtetråd var snak om at OB havde kikket på en hollænder fra Jupiler League, angiveligt som afløser for RF og for en pris på ca 2 mill., er der nogen der kan huske navnet når der nu igen igen er rygter om RF og BIF. Sczymanowski meldes ude i 4 uger
                    Nægter at tro på Falk og Brøndby. Nægter nægter nægter

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                      På twitter er der godt nok mange rygter om, at OB skulle være interesseret i at hente Almebäck fra Brøndby. Eventuelt i en form for byttehandel med Falk. Det er forhåbentlig bare ønsketænkning af Brøndbyfans.
                      Giver ingen mening. Eneste scenarie jeg kan se, er hvis en eller anden klub har forelsket sig i Kasper Larsen og lagt et stort bud på ham. Så ville Almebäck være en fin løsning.

                      I forhold til offensiven, jamen - Darko rules eller nåwt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Giver ingen mening. Eneste scenarie jeg kan se, er hvis en eller anden klub har forelsket sig i Kasper Larsen og lagt et stort bud på ham. Så ville Almebäck være en fin løsning.

                        I forhold til offensiven, jamen - Darko rules eller nåwt.
                        Hvis Kasper Larsen kunne fjerne de fejl han laver der koster dumme mål er han bestemt et salgemne for os.. Og en del penge værd med den alder han har..

                        Comment


                          Med fare for at gøre mig selv upopulær, så er Kasper Larsen efterhånden nok en af de mest overvurderede af vores egne talenter som jeg kan huske. Nej hvor jeg synes han har lavet mange fejl i sine optrædener. On topic, så regner jeg med at vi køber Dalgaard, som laver 6-7 kasser og ryger med holdet ned i nogle spændende opgør i 1. Div.
                          Hvor er det dog tungt at være striwet de her år

                          Comment


                            Der var da en voldsom interesse vi har i BIF folk... Antipas, Alme, Stenderup er også blevet nævnt, og hvem var den sidste..?

                            Lyder som om der brygges godt på Vestegnen, i sidste ende kan vi vel bruge det til at presse de udenlandske klubber op i pris...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
                              Med fare for at gøre mig selv upopulær, så er Kasper Larsen efterhånden nok en af de mest overvurderede af vores egne talenter som jeg kan huske. Nej hvor jeg synes han har lavet mange fejl i sine optrædener. On topic, så regner jeg med at vi køber Dalgaard, som laver 6-7 kasser og ryger med holdet ned i nogle spændende opgør i 1. Div.
                              Hvor er det dog tungt at være striwet de her år
                              Hvis han lige kunne fjerne de fleste af de dumme fejl han laver og score lidt mål. Så skal du bare se.. Du finder ikke en meget stærkere forsvars spiller i hovedstødsdueller i superligaen end ham...
                              men hvis han skulle sælges ville det da være fint for os hvis han var overvuderet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Der var da en voldsom interesse vi har i BIF folk... Antipas, Alme, Stenderup er også blevet nævnt, og hvem var den sidste..?

                                Lyder som om der brygges godt på Vestegnen, i sidste ende kan vi vel bruge det til at presse de udenlandske klubber op i pris...
                                alme og stenderup kan vi da i hverttilfælde ikke bruge.. Fy føj da

                                Comment

                                Working...
                                X