Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
OB er altid interessante. Altid. Nu er kent Nielsen også væk for længst så vi slipper for det råberi.
Greve har desuden sin familie i Odense. Men tvivler på TB er varm.Last edited by Wessels er en mur; 29-08-2024, 19:02.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
OB er altid interessante. Altid. Nu er kent Nielsen også væk for længst så vi slipper for det råberi.
Greve har desuden sin familie i Odense. Men tvivler på TB er varm.
Jeg må sige, at der var så meget tudefjæs over KNŽs råberi herinde forstod jeg altså aldrig helt. Men det er nok bare mig.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Ja. Kent Nielsens råberi har ødelagt alt i SIF - eller sådan noget....
Jeg må sige, at der var så meget tudefjæs over KNŽs råberi herinde forstod jeg altså aldrig helt. Men det er nok bare mig.
Det var vel først i den sidste tid i OB hvor Greve reelt fik den tillid han han fortjente.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Ja. Kent Nielsens råberi har ødelagt alt i SIF - eller sådan noget....
Vi har vel sjældent spillet så kedeligt fodbold som da kent Nielsen var træner.
Han er bedst i mindre klubber hvor der ikke er det samme pres som i Odense og Brøndby.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Rami,Yaya og Ivan ud.. Så er vi på 7..
Skal kun et monster bud på Luca før at det hele eksploderer og så rammer vi også 10
Men OB skal først tage tilbuddene seriæst hvis de er over 40-45 millioner.
Dog tror jeg ikke på der sker mere, udover Yaya ud på leje, og måske Ivancevic ud..
Comment
Comment