Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Vi er vist ikke interesseret.
    Tænker heller ikke han er interesseret, hvis han kan vælge mellem Randers og OB.
    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

      Tænker heller ikke han er interesseret, hvis han kan vælge mellem Randers og OB.
      Tror mange kigger på den lange bane og økonomi. Bedre løn og måske længere kontrakt.. Om 12 måneder kan den sportslige situation jo være vendt på hovedet ift nu hvis man kigger på de 2 klubber

      Comment


        Man kan ønske mange ting, men jeg er nede på to ting, som jeg synes SKAL ske.

        Tobias, der skal findes en afklaring, han må ikke smutte gratis om et år. Salg eller forlængelse.

        Rami skal væk, han har sat sig selv langt over klubben, så kan det godt være han kommer kravlende tilbage nu og at han på sine gode dage er en “lækker” spiller. Jeg kan bare ikke med den attitude, hvor man ikke respekterer man er ansat, når man ikke har et problem med at hæve hyren.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Man kan ønske mange ting, men jeg er nede på to ting, som jeg synes SKAL ske.

          Tobias, der skal findes en afklaring, han må ikke smutte gratis om et år. Salg eller forlængelse.

          Rami skal væk, han har sat sig selv langt over klubben, så kan det godt være han kommer kravlende tilbage nu og at han på sine gode dage er en “lækker” spiller. Jeg kan bare ikke med den attitude, hvor man ikke respekterer man er ansat, når man ikke har et problem med at hæve hyren.
          hvad har han lige gjort - er det ikke ca det samme som TT?

          En tåbelig udtalelse, vidst endda fra hans agent. Syntes da det lød til han har trænet godt med, er i form. Krogh har så valgt ikke at bruge ham - da man har arbejdet på at få ham videre.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Tror mange kigger på den lange bane og økonomi. Bedre løn og måske længere kontrakt.. Om 12 måneder kan den sportslige situation jo være vendt på hovedet ift nu hvis man kigger på de 2 klubber
            Jeg tror ca. ingen spillere tænker på den lange bane.

            Fodbold i dag handler om her og nu for spillerne, og ligeså snart noget ikke fungerer i den klub de er i, vil de videre.
            Det er vi vel et levende bevis på

            Jeg tror slet ikke vi er interessant for Greve, og er slet ikke sikker på vi kan strikke så gode kontrakter sammen, så vi kan overbyde Randers.
            Som du selv har plæderet for, så er vores budget indskrænket.

            Men han skal da helt sikkert nok blomstre i Randers. Igen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Man kan ønske mange ting, men jeg er nede på to ting, som jeg synes SKAL ske.

              Tobias, der skal findes en afklaring, han må ikke smutte gratis om et år. Salg eller forlængelse.

              Rami skal væk, han har sat sig selv langt over klubben, så kan det godt være han kommer kravlende tilbage nu og at han på sine gode dage er en “lækker” spiller. Jeg kan bare ikke med den attitude, hvor man ikke respekterer man er ansat, når man ikke har et problem med at hæve hyren.
              Enig. De to vigtigste punkter for Troels på nuværende.
              Jeg er faktisk imponeret over alt det han har nået.

              Men få skudt Slots af, om det så er for 2 mio euro. Han vil jo ikke forlænge, det virker åbenlyst for mig.

              Og afsted med Rami. Men jo åbenbart ikke voldsomt meget interesse for ham, måske kan den blive svær.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                hvad har han lige gjort - er det ikke ca det samme som TT?

                En tåbelig udtalelse, vidst endda fra hans agent. Syntes da det lød til han har trænet godt med, er i form. Krogh har så valgt ikke at bruge ham - da man har arbejdet på at få ham videre.
                Rami spillede bold sammen med Sven på en træningsbane for sig selv, mens vi rykkede ud. Han stod jo ikke bare der fordi han var sat af holdet, der har været noget mere.

                TT kæmpede til sidste blodsdråbe og gjorde en fin figur i de sidste 3-4 kampe i suppen.

                TT havde kontraktudløb den 30/6, han var ikke ansat til at tage med ned i Nordicbet ligaen.

                I min verden er der pæn forskel på de to, men fair, vi kan alle blive lidt farvet, selv mig, så respekterer selvfølgelig du synes det du gør. Ingen problem.



                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  hvad har han lige gjort - er det ikke ca det samme som TT?

                  En tåbelig udtalelse, vidst endda fra hans agent. Syntes da det lød til han har trænet godt med, er i form. Krogh har så valgt ikke at bruge ham - da man har arbejdet på at få ham videre.
                  Et er hvad han har sagt offentligt. Noget andet er hvad han har sagt internt til klubben og trænerne.
                  Så han har helt sikkert bekræftet det og er derfor sat udenfor.
                  Trybull,Fenger,DD osv har jo været mere åbenmundet og spiller fast nu fordi de med handlinger har vist at det var en fejl gjort i en svær tid.
                  Hvis han havde gjort det samme i sæsonstarten havde han også spillet nu. Men det var først da han så nogle sejre komme at han ville ind i varmen igen. Den går bare ikke

                  Han skal bare væk hurtigst muligt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Tror mange kigger på den lange bane og økonomi. Bedre løn og måske længere kontrakt.. Om 12 måneder kan den sportslige situation jo være vendt på hovedet ift nu hvis man kigger på de 2 klubber
                    Randers er endt over OB 5 sæsoner i træk(6 med denne). Der er vidst ikke rigtig noget der taler for at vi som (forhåbentlig) nyoprykker, pludselig skulle ende over Randers i næste sæson.
                    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Jeg tror ca. ingen spillere tænker på den lange bane.

                      Fodbold i dag handler om her og nu for spillerne, og ligeså snart noget ikke fungerer i den klub de er i, vil de videre.
                      Det er vi vel et levende bevis på

                      Jeg tror slet ikke vi er interessant for Greve, og er slet ikke sikker på vi kan strikke så gode kontrakter sammen, så vi kan overbyde Randers.
                      Som du selv har plæderet for, så er vores budget indskrænket.

                      Men han skal da helt sikkert nok blomstre i Randers. Igen.
                      Meget uenig. Spillere tænker tit i projekter og visioner. Det er altså ikke kun 6 måneder frem.

                      Når det er sagt tænker jeg også han vælger Randers. Men mest fordi han havde en god tid der tidligere

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                        Rami spillede bold sammen med Sven på en træningsbane for sig selv, mens vi rykkede ud. Han stod jo ikke bare der fordi han var sat af holdet, der har været noget mere.

                        TT kæmpede til sidste blodsdråbe og gjorde en fin figur i de sidste 3-4 kampe i suppen.

                        TT havde kontraktudløb den 30/6, han var ikke ansat til at tage med ned i Nordicbet ligaen.

                        I min verden er der pæn forskel på de to, men fair, vi kan alle blive lidt farvet, selv mig, så respekterer selvfølgelig du synes det du gør. Ingen problem.


                        dét er så meget muligt - og det ved jeg intet om.

                        Jeg mener bestemt også det er bedst for alle parter hvis man finder en løsning nu inden vinduet lukker.

                        Gør man ikke det - og han ellers melder sig klar til at indgå i truppen, så mener jeg så man bør benytte sig af det - i det omfang der er brug for ham, ser ham ikke som en starter lige med det første.

                        edit: og Rami var jo altså en del af truppen de sidste kampe - tænker bare ikke han passede til det Krogh forsøgte at gøre, sådan rent typemæssigt.
                        Last edited by mhbp; 29-08-2024, 17:16.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Et er hvad han har sagt offentligt. Noget andet er hvad han har sagt internt til klubben og trænerne.
                          Så han har helt sikkert bekræftet det og er derfor sat udenfor.
                          Trybull,Fenger,DD osv har jo været mere åbenmundet og spiller fast nu fordi de med handlinger har vist at det var en fejl gjort i en svær tid.
                          Hvis han havde gjort det samme i sæsonstarten havde han også spillet nu. Men det var først da han så nogle sejre komme at han ville ind i varmen igen. Den går bare ikke

                          Han skal bare væk hurtigst muligt
                          det er jo så lige det. Og det aner jeg intet om.

                          Få ham solgt - det er klart det bedste for begge parter. Men lykkedes det ikke - hvis ellers han er mentalt og fysisk klar, så brug ham da. Men tænker Krogh skal have en snak med ham først, så må han jo vurdere om det giver mening.

                          For mit vedkommende kender jeg kun til det hans agent har udtalt - og det kan jeg godt se igennem fingre med hvis ellers Rami viser han vil det skulle han komme på banen.

                          Men du har nok ret i der er mere der skal klappes af internt - både ifht træner men nok også truppen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                            Det var et ret fedt interview. Det er sjældent, at en spiller bare er så hudløst ærlig i et interview, og tager os med ind i sine overvejelser om fortid, nutid og fremtid.

                            Stor ros til Davidsen og Co. for at producere en lind strøm af relevant højkvalitets OB-stof, når nu Bold, Tipsbladet og Mediano er blevet ligeglade.
                            Præcis - skynd jer at melde jer ind - hvis I ikke allerede betaler de yderst rimelige 59 kr. om måneden og støt det fantastiske arbejde!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hvorfor skulle Greve vælge OB over RFC?

                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                                Spørgsmålet er vel om vi er interessante for ham? Ganske vidst er han fynbo, men jeg tror han har lidt bedre minder om sin tid i Randers, end om tiden i OB.
                                OB er altid interessante. Altid. Nu er kent Nielsen også væk for længst så vi slipper for det råberi.
                                Greve har desuden sin familie i Odense. Men tvivler på TB er varm.

                                Comment

                                Working...
                                X