Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Men du tror han er fortid så snart vi er i SL igen?
    Jeg tror, at han selv vælger at stoppe.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Spring Onlines indlæg over. Det er rent vrøvl.
      Det er det ikke, men stærk argumentation du igen har...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Jeg tror, at han selv vælger at stoppe.
        Det ville alligevel overraske mig en del

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

          Det ville alligevel overraske mig en del
          Min fornemmelse siger mig, at han ser sig selv som en brandmand/redningsmand/overgangsperson der skal bringe klubben tilbage til SL.

          Når det er sket vil han fortsætte med sin højskole/italienske drøm.

          Tror bestemt ikke at han ser sig selv i fodboldverdenen flere år frem.

          Men som sagt er det bare min mavefornemmelse, som nemt kan vise sig at være forkert.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Min fornemmelse siger mig, at han ser sig selv som en brandmand/redningsmand/overgangsperson der skal bringe klubben tilbage til SL.

            Når det er sket vil han fortsætte med sin højskole/italienske drøm.

            Tror bestemt ikke at han ser sig selv i fodboldverdenen flere år frem.

            Men som sagt er det bare min mavefornemmelse, som nemt kan vise sig at være forkert.
            Den tror jeg ikke på.

            Det er et mega hårdt job i OB som slider meget på en person. Men selvfølgelig bliver det mere end 1 år. Ser ham bestemt ikke som brandslukker og redningsmand. Nærmere det modsatte når den oprydning snart er slut. Mit gæt ville være et sted imellem BW og JHs levetid.
            Men det er da spild af tid at spekulere mere i IMO

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Min fornemmelse siger mig, at han ser sig selv som en brandmand/redningsmand/overgangsperson der skal bringe klubben tilbage til SL.

              Når det er sket vil han fortsætte med sin højskole/italienske drøm.

              Tror bestemt ikke at han ser sig selv i fodboldverdenen flere år frem.

              Men som sagt er det bare min mavefornemmelse, som nemt kan vise sig at være forkert.
              Det er jo sådan noget her, der gør, at jeg kalder dine indlæg for det rene vrøvl.

              Det er jo helt skørt og grebet ud af den blå luft. Sådanne mavefornemmelser - hvilken interesse har de dog for andre?

              Du bryder dig ikke om TBs ‘intellektuelle’ facon. Det er fair. Men hold nu dine sære mavefornemmelser og spekulationer for dig selv og tag lidt kritik ind.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Min fornemmelse siger mig, at han ser sig selv som en brandmand/redningsmand/overgangsperson der skal bringe klubben tilbage til SL.

                Når det er sket vil han fortsætte med sin højskole/italienske drøm.

                Tror bestemt ikke at han ser sig selv i fodboldverdenen flere år frem.

                Men som sagt er det bare min mavefornemmelse, som nemt kan vise sig at være forkert.
                Min mave rumsterer også noget om at OB kommer i top-6 i superligaen enten før eller efter 2030, ja Troels Bech er sportsdirektør i OB indtil det er tiden til at skifte til en anden.
                Min mave siger at Troels er i OB i 3 år måskle endda 4 år, han stopper nok når han selv mener han ikke kan løfte det yderligere. Det eneste der ville kunne få ham til at stoppe efter 1 år en vel en glippet oprykning, men det ser nu ikke lige ud til at være aktuelt.

                Comment


                  Hvis der ikke bliver hentet en angriber, vil jeg mene vi er dumpet i transfer vinduet.
                  lad os få en sulten ung hurtig angriber ind.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                    Hvis der ikke bliver hentet en angriber, vil jeg mene vi er dumpet i transfer vinduet.
                    lad os få en sulten ung hurtig angriber ind.
                    Dumpet er godt nok hårdt at sige synes jeg…

                    Forstår din pointe, og har foretrak da også vi fik en kant ind, men forstår ogås OB

                    Vi har en klar A kæde

                    Max Luca DonD/Jenner

                    Og så har vi William M og Elias H som reserver

                    Tror det her er godt nok hvis IKKE der kommer langvarige skader osv…

                    Dumpevindue, er godt nok vildt at mene når vi har 21 point på 7 kampe, hentet 1 såiller udefra, og generalt spiller med pil op.
                    Jeg tror personligt, at hele OBs plan angående transfervinduet, har ændret sig efter den stsrt vi har fået.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Det er jo sådan noget her, der gør, at jeg kalder dine indlæg for det rene vrøvl.

                      Det er jo helt skørt og grebet ud af den blå luft. Sådanne mavefornemmelser - hvilken interesse har de dog for andre?

                      Du bryder dig ikke om TBs ‘intellektuelle’ facon. Det er fair. Men hold nu dine sære mavefornemmelser og spekulationer for dig selv og tag lidt kritik ind.
                      Fint nok og du stopper med at kalde andre "bonderøve" fordi deres meninger ikke er de samme som dine ?

                      Desuden kan jeg rigtigt godt lide hans intellektuelle stil, men den passer bare ikke så godt til at stå i spidsen for en professionel fodboldklub, som skal nå nogle meget specifikke (økonomiske) mål !
                      Last edited by Online; 25-08-2024, 22:09.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                        Min mave rumsterer også noget om at OB kommer i top-6 i superligaen enten før eller efter 2030, ja Troels Bech er sportsdirektør i OB indtil det er tiden til at skifte til en anden.
                        Min mave siger at Troels er i OB i 3 år måskle endda 4 år, han stopper nok når han selv mener han ikke kan løfte det yderligere. Det eneste der ville kunne få ham til at stoppe efter 1 år en vel en glippet oprykning, men det ser nu ikke lige ud til at være aktuelt.
                        Fint forsøg på at være sjov.

                        Jeg skal nok tie stille og så kan vi se tilbage i tråden næste år.

                        Ærgerlig over at mange er forblændet af TB, men håber bestemt at jeg tager fejl og I gør meget brug af håneretten til den tid !

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Fint forsøg på at være sjov.

                          Jeg skal nok tie stille og så kan vi se tilbage i tråden næste år.

                          Ærgerlig over at mange er forblændet af TB, men håber bestemt at jeg tager fejl og I gør meget brug af håneretten til den tid !
                          Jeg tror ærlig talt ikke der er særlig mange herinde der er "forblændet" af Troels Bech. Jeg tror derimod at de fleste har accepteret at der ligger et stort oprydningsarbejde i klubben efter hans forgængere, og de fleste er nok enige i at det er et godt tidspunkt at tage et opgør med kulturen, som han også har italesat. Når man så vinder de første 7 ligakampe, så er det jo bare svært at stå og pege på sportsdirektøren og sige at han er dårlig til sit job.

                          Jeg tror ikke folk er forblændet, det er bare svært at finde nogen herinde der kan lide Troels Bech mindre end dig.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                            Jeg tror ærlig talt ikke der er særlig mange herinde der er "forblændet" af Troels Bech. Jeg tror derimod at de fleste har accepteret at der ligger et stort oprydningsarbejde i klubben efter hans forgængere, og de fleste er nok enige i at det er et godt tidspunkt at tage et opgør med kulturen, som han også har italesat. Når man så vinder de første 7 ligakampe, så er det jo bare svært at stå og pege på sportsdirektøren og sige at han er dårlig til sit job.

                            Jeg tror ikke folk er forblændet, det er bare svært at finde nogen herinde der kan lide Troels Bech mindre end dig.
                            Jeg kan rigtigt godt lide Troels, hvilket jeg aldrig har lagt skjul på.

                            Jeg mener bare ikke, at han er den rette til jobbet.

                            Jeg er mere til handlinger og resultater end floskler, men sådan er vi heldigvis forskellige.

                            At vi vinder syv kampe i en håbløs liga (som jeg selv har argumenteret for var bedre, men tog fejl) er da ikke TBs kredit.

                            Lad os se om han får solgt "restlageret" eller river deres kontrakter over... hvilket vel vil sige noget om hans evner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Den tror jeg ikke på.

                              Det er et mega hårdt job i OB som slider meget på en person. Men selvfølgelig bliver det mere end 1 år. Ser ham bestemt ikke som brandslukker og redningsmand. Nærmere det modsatte når den oprydning snart er slut. Mit gæt ville være et sted imellem BW og JHs levetid.
                              Men det er da spild af tid at spekulere mere i IMO
                              Netop, du understregede min pointe

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                Dumpet er godt nok hårdt at sige synes jeg…

                                Forstår din pointe, og har foretrak da også vi fik en kant ind, men forstår ogås OB

                                Vi har en klar A kæde

                                Max Luca DonD/Jenner

                                Og så har vi William M og Elias H som reserver

                                Tror det her er godt nok hvis IKKE der kommer langvarige skader osv…

                                Dumpevindue, er godt nok vildt at mene når vi har 21 point på 7 kampe, hentet 1 såiller udefra, og generalt spiller med pil op.
                                Jeg tror personligt, at hele OBs plan angående transfervinduet, har ændret sig efter den stsrt vi har fået.
                                Sæsonen har ikke meget med vinduet at gøre og håber da ikke at man har ændret planer fordi det går godt lige nu.

                                Planen for vinduet var at man skulle skille sig af med de spillere der ikke var en del af holdet fremadrettet og hente spillere der er gode nok til at få OB i SL og gøre OB gældende i SL.

                                Der mangler stadig et par spillere ud og hvis muligt et par spillere ind.

                                Om det så er en angriber man går efter ved jeg ikke men jeg syntes lidt, at det med at være tilfreds med Mickelson på VB fordi han gør det godt er ærgerligt.
                                Dels fordi han næppe vil være blandt de bedre VB i SL men også har kontraktudløb til sommer - så bør man som minimum forlænge med ham og decideret omskole ham og ikke “bare” bruge ham i mangel på alternativer.

                                Den der tilfredshed syntes jeg godt man kunne skærpe lidt.

                                Og så har OB sagt farvel til to VB så at hente en ind ville jo ikke være ramaskrig eller forklejne Mickelsons indsats.

                                Er det så ikke muligt at hente bedre spillere p.t. givet at man har års dårlig historik kultur/rygte og ligger i 2. række er så hvad det er.
                                Så må man i vintervinduet vise at man dels ligger godt til oprykning og dels har fået en bedre kultur.
                                Men der kommer til at ske udskiftninger, også i start11 inden næste sæson starter..
                                Last edited by Plum; 26-08-2024, 05:48.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X