Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    og hvis ikke den kan undgå det så risikerer vi at stå efter vinduet lukker med en hvad 17 årig som potentiel anden målmand?

    Hav nu viljen og modet til at gå efter det, istedet for at læne sig tilbage og "håbe" det går, "satse" på vores spillere ikke får skader osv.
    Mon ikke man kan finde en reservemålmand på fri transfer også efter vinduets lukning, hvis det virkelig brænder på og MH viser sig ukampdygtig? Altså, det er fint hvis vi får en ind inden vinduet lukker, men som sådan er vi jo dækket fint nok ind.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Ikke hvis Martin Hansens krop kan undgå skader.
      Men med den skadehistorie han har ville ikke oddse på det...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Mon ikke man kan finde en reservemålmand på fri transfer også efter vinduets lukning, hvis det virkelig brænder på og MH viser sig ukampdygtig? Altså, det er fint hvis vi får en ind inden vinduet lukker, men som sådan er vi jo dækket fint nok ind.
        det går sikkert alt sammen.

        Jeg bryder mig bare virkeligt ikke om den tilgang. "det går jo nok" Vi er pt klart de stærkeste, vi ligger godt til, og spillet bliver gradvist bedre - så det sgu da ikke nu man skal begynde og slappe af.
        Mickelson gør det rigtigt fint som vb - men vi ved han har udløb om et år - og det at være fejlvendt er en udfordring - og den bliver ikke mindre efter vi vender tilbage til superligaen. Så gå da efter at få ind en nu. Det da fint at kunne bruge et halvt år på at spille vedkommende ind.

        vi er også tyndt besatte i angrebet. Det gjorde jo ikke noget om man kunne give Luca 15 mins pause i ny og næ - og hvis han allerede er "hot" nu på markedet - så tænker jeg ikke det bliver mindre til vinter - eller igen til næste sommer. Oven i det har Fenger udløb næste sommer - han har allerede været på vej ud i dette vindue - så mon dog han forlænger? Så få da endnu en angriber ind nu. Igen - kan roteres ind i ny og næ - og så ellers vende sig til holdet.

        Holdet er fint - men vi kan hurtigt blive udfordret på bredden. Vi ved allerede nu der skal foretages en del udskiftninger næste sommer. Selvfølgelig kan og skal vi ikke lave det hele nu - men tag da hul på.
        Jeg håber jo på vi bliver bedre til at lave den løbende udskiftning - fremfor at stå og pludselig skulle hente 10 mand ind i et vindue. Men det kræver jo også at man tænker lidt fremad - og ikke venter med at bringe folk ind til det er absolut nødvendigt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          og hvis ikke den kan undgå det så risikerer vi at stå efter vinduet lukker med en hvad 17 årig som potentiel anden målmand?

          Hav nu viljen og modet til at gå efter det, istedet for at læne sig tilbage og "håbe" det går, "satse" på vores spillere ikke får skader osv.
          Det vil være vilkårene hvis det ender sådan. MH er nok en forholdsvis dyr 2.keeper st have. Vi har før haft 4 keepere i truppen men det tror jeg ikke kommer til st ske igen. Vi skal tilmed finde en der vil agere 3. valg som samtidig har en vis rutine. Jeg har svært ved at se det ske, med mindre MH selv ønsker at komme videre til en klub hvor han kan være 1. valget og hvor ofte er det at både 1. og 2. keeper er ukampdygtige samtidig? Det er sikkert sket før men jeg tror det er en risiko Troels og klubben acceptere

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Det vil være vilkårene hvis det ender sådan. MH er nok en forholdsvis dyr 2.keeper st have. Vi har før haft 4 keepere i truppen men det tror jeg ikke kommer til st ske igen. Vi skal tilmed finde en der vil agere 3. valg som samtidig har en vis rutine. Jeg har svært ved at se det ske, med mindre MH selv ønsker at komme videre til en klub hvor han kan være 1. valget og hvor ofte er det at både 1. og 2. keeper er ukampdygtige samtidig? Det er sikkert sket før men jeg tror det er en risiko Troels og klubben acceptere
            dét er det sikkert. Jeg syntes bare det er håbløst - især fordi vi ved MH har haft de problemer. Og netop pga de problemer er risikoen for at de begge er ukampdygtige på samme tid jo naturligt større.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              dét er det sikkert. Jeg syntes bare det er håbløst - især fordi vi ved MH har haft de problemer. Og netop pga de problemer er risikoen for at de begge er ukampdygtige på samme tid jo naturligt større.
              "Så'en eer det" som BW ville have sagt

              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                "Så'en eer det" som BW ville have sagt
                faktisk noget af det jeg savner - især i starten af hans periode, man var lidt mere åben mht kommunikation.

                Der syntes jeg det virker mere lukket igen. Syntes jo ikke der bør være noget farligt i at melde ud hvad man vil; kigger på man på en angriber og en vb - hvorfor så ikke sige det. Lykkedes det ikke - ja så siger man bare det når vinduet er lukket. Vi er jo godt klar over OB ikke står i en god forhandlingsposition.



                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Vi mangler vel også en målmand.
                  Vi har ligaens i særklasse 2 bedste målmænd. Så nej.

                  Comment


                    Det er så anden målmand der har trænet med i ådalen denne sommer der ryger til en anden NBL klub

                    https://campo.dk/2024/08/23/fc-frede...ere-ob-talent/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Vi har ligaens i særklasse 2 bedste målmænd. Så nej.
                      Martin Hansens ryg holder ikke i længden. 100%.

                      Utroligt så travlt du har med at lukke vinduet fordi det går godt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg


                        Synes vi kan god bygge på Nico som vb nu men så skulle man også skrive forlængelse med ham. Men det kræver at hente et venstrebenet vb-talent ind nu som allerede kan begå sig på Nordicbet-niveau. Grubbe mangler dynamikken og som back-up og for Nico på vb ville han desuden spille på den forkerte side og desuden er McCoy bedømt fra Middefart-kampen stadig ret langt fra at være klar for ligaen. Så en venstrebenet vb skal ind selv hvis det er "kun" et talent. Den scenario ville betyde at Nico kan skifte til hb hvis Leeroy har skade eller karantæne og efter en oprykning ville vi allerede være inddækket med Leeroy og Nico på højre side og skal kun hente en stærk vb ind i næste sommerviduet.
                        Men at tro vi kan spille sæsonnen kun med to gode backs som passer i systemet og har kvaliteten ville være en alt for farligt gambling.
                        Med hensyn til Nico er der jo meldt om stor interesse fra Thailand. Med kontraktudløb næste sommer, kunne OB jo også vælge at sælge ham nu i stedet for at løbe risikoen for, han smutter gratis næste sommer. I så fald selvfølgelig erstatte med en kvalificeret venstrebenet ny. Hvis han ikke sælges nu, så husk lige at forlænge nu, så vi ikke igen skal se Falk og Slotsager komedien næste sommer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          Med hensyn til Nico er der jo meldt om stor interesse fra Thailand. Med kontraktudløb næste sommer, kunne OB jo også vælge at sælge ham nu i stedet for at løbe risikoen for, han smutter gratis næste sommer. I så fald selvfølgelig erstatte med en kvalificeret venstrebenet ny. Hvis han ikke sælges nu, så husk lige at forlænge nu, så vi ikke igen skal se Falk og Slotsager komedien næste sommer.
                          En japansk klub har også været meget interesseret, så han kan sagtens ryge i dette vindue.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            Med hensyn til Nico er der jo meldt om stor interesse fra Thailand. Med kontraktudløb næste sommer, kunne OB jo også vælge at sælge ham nu i stedet for at løbe risikoen for, han smutter gratis næste sommer. I så fald selvfølgelig erstatte med en kvalificeret venstrebenet ny. Hvis han ikke sælges nu, så husk lige at forlænge nu, så vi ikke igen skal se Falk og Slotsager komedien næste sommer.
                            Tvivler stærkt på at vi får forlænget med Nico. Og det er også ok. Vi behøver ikke at tjene på alle profiler hvis de kun er få millioner værd.
                            I dette tilfælde er han så vigtig at det bedre at beholde ham end at sælge ham for 2-3 mill

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Vi har ligaens i særklasse 2 bedste målmænd. Så nej.
                              Men hvad hjæper det hvis han er skadet?
                              Vi havde allerede en kamp med en akademimålmand på bænken. Med Martin Hansens skadeproblemstik kan vi ikke sikker bygge på ham og har brug for en tredje målmand i truppen, helst et ungt talent.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Martin Hansens ryg holder ikke i længden. 100%.

                                Utroligt så travlt du har med at lukke vinduet fordi det går godt
                                Utroligt så travlt du har vi mangler 8 handler inde 3.9 hvis du skal have ret.
                                Og selvfølgelig var behovet for nye spillere større hvis vi havde stået med 5 point nu.

                                Comment

                                Working...
                                X