Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Meldt sig klar, lol. Hvad tror han, det her er…. Han kan for min skyld samle flasker langs åstien kontrakten ud.
    Enig. En spiller som beslutter fra tid til tid om han vil spille for klubben eller vil ikke vil ikke have i klubben.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Meldt sig klar, lol. Hvad tror han, det her er…. Han kan for min skyld samle flasker langs åstien kontrakten ud.
      Enig. Han skal ikke spille. Sælg Sælg Sælg

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Som tidligere nævnt tror jeg, at TB er fortid så snart vi er i SL igen.

        Mon ikke det er JN som skal sikre de "rigtige" transfers ind/ud. TB er jo også kun på arbejde til torsdag, så hvis der skal ske noget stort er det nok de kommende dage.
        Så du tror at vi ansatte en ny sportsdirektør med henblik på at han kun skulle være her i ét år??

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Enig. Han skal ikke spille. Sælg Sælg Sælg
          det er vel fordi det ikke ligefrem er væltet ind med tilbud.

          Det var vel hans agent der meldte ud i foråret. Ellers syntes jeg der har været stille omkring Al Hajj.

          Han skal naturligvis ikke bare give en start plads sådan uden videre. Men hvis han træner godt, og stadig er her efter vinduet er lukket i - så brug ham da i det omfang det giver mening.

          Det optimale for alle er naturligvis at han sælges, men sker det ikke - så tænker jeg godt vi kan bruge en kant/angriber mere...så bare at holde ham ude af truppen resten af efteråret pga nogle agent udtalelser - med vores trups bredde in mente - så tror jeg ikke vi har råd til det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
            El Hajh skulle have meldt sig klar til at spille igen. Men spørgsmålet er vel om han overhovedet kan bruges mere, tænker her om hans opførsel skal/kan accepteres af resten af truppen nu?
            Det er nogle uger siden han gjorde det(ihverfald første gang)

            Comment


              Jeg ved ikke rigtig med Al Haj, han er helt sikkert på sine gode dage på et virkelig højt niveau. Hvis han skal spille igen for OB, så skal hele holdet være komfortabel med denne afgørelse. Ellers kan det ødelægge moralen på holdet.
              Jeg er til gengæld overbevist, at vi skal have mindst to nye spillere. Det burde være en tredje målmand og en venstreback på et vis niveau. En angriber til ville også være godt, specielt med Fengers mulige afgang i hovedet. Så, come on OB, i skal blive aktive på de sidste dage af transfervinduet, vi trænger til mere bredde i vores kader.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                Jeg ved ikke rigtig med Al Haj, han er helt sikkert på sine gode dage på et virkelig højt niveau. Hvis han skal spille igen for OB, så skal hele holdet være komfortabel med denne afgørelse. Ellers kan det ødelægge moralen på holdet.
                Jeg er til gengæld overbevist, at vi skal have mindst to nye spillere. Det burde være en tredje målmand og en venstreback på et vis niveau. En angriber til ville også være godt, specielt med Fengers mulige afgang i hovedet. Så, come on OB, i skal blive aktive på de sidste dage af transfervinduet, vi trænger til mere bredde i vores kader.
                Så du vil købe en vb, der gerne vil sidde på bænken?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg

                  Så du vil købe en vb, der gerne vil sidde på bænken?
                  Rotation kunne også forekomme. Konkurrence er sundt.
                  Men de skal selvfølgelig kun gøre det hvis det er en med SL potentiale eller niveau

                  Comment


                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-mathias-greve
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Det giver mening for ham. Så kan vi nok ikke være med

                      Comment


                        Tja tillykke til Randers.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Så du tror at vi ansatte en ny sportsdirektør med henblik på at han kun skulle være her i ét år??
                          Nej, det siger jeg ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Nej, det siger jeg ikke
                            Men du tror han er fortid så snart vi er i SL igen?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Nej, det siger jeg ikke
                              Men Troels har osse sagt til Leif at det ikke passer at han er væk de sidste dage af transfervinduet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

                                Men Troels har osse sagt til Leif at det ikke passer at han er væk de sidste dage af transfervinduet.
                                Spring Onlines indlæg over. Det er rent vrøvl.

                                Comment

                                Working...
                                X