Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Utroligt så travlt du har vi mangler 8 handler inde 3.9 hvis du skal have ret.
    Og selvfølgelig var behovet for nye spillere større hvis vi havde stået med 5 point nu.
    Ja det begynder at snerpe lidt til… Tror stadig der sker en masse men sænker den til 8 da kombinationen af resultater og ingen skader gør at de holder lidt igen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

      Efter min mening ville det være bedst med så få tilgange som muligt i dette vindue. Jeg så gerne en vb og en offensiv spiller med fart, og ellers ikke noget, medmindre vi mister nogen
      Ser også gerne forstærkninger, men vi må ogaå erkende vores plads meget langt nede i hierakiet.
      Gider ikke flere “ Kløve “ forstærkninger som i JH tid , ej heller flere Tivoli spillere som i BW’s tid.
      Indkøb med omtanke tak, ellers helst ingen.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Ind- eller udland?


        Hun ville ikke rigtig snakke om det, men det var et sted hvor solen skinnede mere end den gjorde i Danmark.

        Comment


          Jeg tror vinduet smækker uden sønderlige handler ind til OB.

          Min mavefornemmelse siger mig, at man har prøvet og måtte konstatere, at de spillere vi vil have, ikke er klar til at tage til NBL og OB.

          Så kommer der et nyt vindue til januar, hvor man prøver igen, og tiden indtil 1. Januar bruges på delvist at forsøge at forlænge med relevante spillere, og klargøre vinduet. Men de “markante” forstærkninger folk herinde måske forventer og håber på, dem tror jeg ikke kommer denne sommer.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
            Jeg tror vinduet smækker uden sønderlige handler ind til OB.

            Min mavefornemmelse siger mig, at man har prøvet og måtte konstatere, at de spillere vi vil have, ikke er klar til at tage til NBL og OB.

            Så kommer der et nyt vindue til januar, hvor man prøver igen, og tiden indtil 1. Januar bruges på delvist at forsøge at forlænge med relevante spillere, og klargøre vinduet. Men de “markante” forstærkninger folk herinde måske forventer og håber på, dem tror jeg ikke kommer denne sommer.
            Det er i hvert fald i tråd med hvad TB siger til Fyens. F.eks:

            “Hvis vi skal hente en venstre back, så skal det godt nok være nogen, der skal kunne matche Nicholas Mickelsons åbning på den her sæson. Det er svært for os at finde egnede selv blandt de bedste af slagsen. Er det så værd at få én ind, som starter med at være på bænken og skuffet. Det mener jeg ikke, siger Troels Bech.​”

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Det er i hvert fald i tråd med hvad TB siger til Fyens. F.eks:

              “Hvis vi skal hente en venstre back, så skal det godt nok være nogen, der skal kunne matche Nicholas Mickelsons åbning på den her sæson. Det er svært for os at finde egnede selv blandt de bedste af slagsen. Er det så værd at få én ind, som starter med at være på bænken og skuffet. Det mener jeg ikke, siger Troels Bech.​”
              Nico er ligaens bedste vb. Sjældent skadet, og får ikke mange kort. Enten bliver der prøvet på at forlænge i løbet af efteråret, ellers er det nemmere at finde en vb til vinter i Norge.
              Nicolas Mickelson kunne spille sig på de fleste superligahold. I begge sider.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                Jeg tror vinduet smækker uden sønderlige handler ind til OB.

                Min mavefornemmelse siger mig, at man har prøvet og måtte konstatere, at de spillere vi vil have, ikke er klar til at tage til NBL og OB.

                Så kommer der et nyt vindue til januar, hvor man prøver igen, og tiden indtil 1. Januar bruges på delvist at forsøge at forlænge med relevante spillere, og klargøre vinduet. Men de “markante” forstærkninger folk herinde måske forventer og håber på, dem tror jeg ikke kommer denne sommer.
                Jeg tror du har ret i at klubben har forsøgt, men måtte konstatere, ingen spillere vil til OB, når vi er i Nordicbet

                Samtidig tror jeg man fyrer rigtig meget krudt af til næste sommer, der er mange spillere der har udløb, og uvisse, og når vi er tilbage i Superligaen, tror keg pengepungen bliver åbnet mere op, for at lave så gode forudsætninger som muligt, for at vi bliver oppe, og måske kan ende lidt højere end nr. 8

                Men ligenu, er vores Start 11 jo også skarp, og vi har nogle gode folk på bænken, jeg havde dog foretrukket 1 spiller eller 2 til at øge konkurrencen endnu mere.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                  Det er i hvert fald i tråd med hvad TB siger til Fyens. F.eks:

                  “Hvis vi skal hente en venstre back, så skal det godt nok være nogen, der skal kunne matche Nicholas Mickelsons åbning på den her sæson. Det er svært for os at finde egnede selv blandt de bedste af slagsen. Er det så værd at få én ind, som starter med at være på bænken og skuffet. Det mener jeg ikke, siger Troels Bech.​”
                  Ja. Han siger jo mere eller mindre, at der ikke sker mere, med mindre vi kommer til at sælge profiler.
                  Det er selvfølgelig kedeligt, men nok en fornøjelse ift. implementeringen af kulturen, at der ikke kommer et hav af nye spillere.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Ja. Han siger jo mere eller mindre, at der ikke sker mere, med mindre vi kommer til at sælge profiler.
                    Det er selvfølgelig kedeligt, men nok en fornøjelse ift. implementeringen af kulturen, at der ikke kommer et hav af nye spillere.
                    Enig. Så må håbe at de på Forum, som tror på at det er lettere at tilknytte kvalitetsspillere allerede i vintervinduet, hvis OB ligger ekstremt godt til forhold til en oprykning, har ret. For jeg har svært ved at se, at TB kan have en så heldig/dygtig hånd i næste vindue, at han kan forstærke os tilstrækkeligt til at begå os fornuftigt i SL. Vi skal ikke ligge nr. 11 efter 7 runder.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Ja. Han siger jo mere eller mindre, at der ikke sker mere, med mindre vi kommer til at sælge profiler.
                      Det er selvfølgelig kedeligt, men nok en fornøjelse ift. implementeringen af kulturen, at der ikke kommer et hav af nye spillere.
                      Det lyder sådan. Men en angriber mere ville ikke gøre noget, men det er jo samme princip. Hvem med niveau kan vi tiltrække. Fenger sætter jo ikke boldene i kassen.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Ja. Han siger jo mere eller mindre, at der ikke sker mere, med mindre vi kommer til at sælge profiler.
                        Det er selvfølgelig kedeligt, men nok en fornøjelse ift. implementeringen af kulturen, at der ikke kommer et hav af nye spillere.
                        hvilket der så gør næste sommer...i stedet for man tog den løbende. Et par stykker nu, det samme til vinter og så lidt mere næste sommer.

                        Nu skubber man bare det hele foran sig igen igen.

                        Og hvis ikke holdet og kulturen skulle kunne håndtere et par tilgange nu her - hvad sker der så ikke til næste sommer?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                          Enig. Så må håbe at de på Forum, som tror på at det er lettere at tilknytte kvalitetsspillere allerede i vintervinduet, hvis OB ligger ekstremt godt til forhold til en oprykning, har ret. For jeg har svært ved at se, at TB kan have en så heldig/dygtig hånd i næste vindue, at han kan forstærke os tilstrækkeligt til at begå os fornuftigt i SL. Vi skal ikke ligge nr. 11 efter 7 runder.
                          Som tidligere nævnt tror jeg, at TB er fortid så snart vi er i SL igen.

                          Mon ikke det er JN som skal sikre de "rigtige" transfers ind/ud. TB er jo også kun på arbejde til torsdag, så hvis der skal ske noget stort er det nok de kommende dage.

                          Comment


                            El Hajh skulle have meldt sig klar til at spille igen. Men spørgsmålet er vel om han overhovedet kan bruges mere, tænker her om hans opførsel skal/kan accepteres af resten af truppen nu?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
                              El Hajh skulle have meldt sig klar til at spille igen. Men spørgsmålet er vel om han overhovedet kan bruges mere, tænker her om hans opførsel skal/kan accepteres af resten af truppen nu?
                              Der er jeg godt nok splittet.. på den ene side skal han bare fise af… men på den anden side vil en el hajh i spilhumør temmelig god..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
                                El Hajh skulle have meldt sig klar til at spille igen. Men spørgsmålet er vel om han overhovedet kan bruges mere, tænker her om hans opførsel skal/kan accepteres af resten af truppen nu?
                                Meldt sig klar, lol. Hvad tror han, det her er…. Han kan for min skyld samle flasker langs åstien kontrakten ud.

                                Comment

                                Working...
                                X