Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja det ville ikke komme bag på mig hvis man skubbede en VB til næste vindue hvis man stadig får godt med sejre indtil vinduet lukker hvis det er i den nordlige andedam man gerne vil fiske i
    Ja det er ikke nødvendigvis kritisk her og nu. Tænker ham Brann gutten er tiltænkt som starter i en kommende superligatrup næste sæson.
    Så har man foråret til at spille ham ind. Men vi får se.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Alt andet lige er det sikkert også nemmere at hente spillere til OB til vinter når de 1) kan se at OB ligger godt til at skulle i SL og 2) kun skal være 1. div. spillere i nogle måneder.
      Kan være det er derfor TB holder på pengene..

      Der er bare ikke så meget aktivitet i vintervinduet andre steder ..
      Hvis man vil handle i Norge, som Nagel vel har et ret godt kendskab til, passer det fint for klubberne deroppe fordi de er færdige med deres turnering.
      Ellers har du ret i sommervinduet er det største.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Ja det er ikke nødvendigvis kritisk her og nu. Tænker ham Brann gutten er tiltænkt som starter i en kommende superligatrup næste sæson.
        Så har man foråret til at spille ham ind. Men vi får se.
        håber virkeligt ikke man på den måde gentager tidligere tiders "succeser". Lad nu være med at tro vi på den måde kan "fedte" os igennem til en oprykning - på samme måde som man gennem snart 10 år har forsøgt at få os i top 6.
        Man er kommet pointmæssigt fint fra start, men ingen grund til at blive overmodige. Der er nogle klare trupmæssige mangler - få dem nu adresseret, og det uanset hvordan de næste fire runde forløber.

        Comment


          Joachim Soltvedt Har lige scoret for Brann i conference league kvalifikationen kan simpelthen ikke se hvorfor han skulle skifte til os denne sommer :(

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

            Søren Berg var niveauer over Fenger. Berg havde faktisk teknik - dog lidt uortodokst - og slutprodukt på sine ting.
            Enig, det var han. Det var mere en typesammenligning. Husk også: i) vi spiller 1 division; ii) Fenger er lige fyldt 23 år.

            Jeg tror, han kunne blive en ret stor profil for os i de kommende sæsoner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Enig, det var han. Det var mere en typesammenligning. Husk også: i) vi spiller 1 division; ii) Fenger er lige fyldt 23 år.

              Jeg tror, han kunne blive en ret stor profil for os i de kommende sæsoner.
              Men nok næppe som kantspiller. Tror jeg.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                Men nok næppe som kantspiller. Tror jeg.

                MvH ChrisOB
                Jeg hørte et interview med SK, hvor han fuldt ud anerkendte, at Fenger ikke er klassisk kant, og tanken var at han skulle trække ind og agere i rummet ved siden af Luca.

                I praksis har vi dog ikke set det store til det.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                  Joachim Soltvedt Har lige scoret for Brann i conference league kvalifikationen kan simpelthen ikke se hvorfor han skulle skifte til os denne sommer :(
                  Kommer an på om de går videre. Sportsligt er vi et skridt ned, ingen tvivl. Økonomisk sikkert et skridt op, og måske vil han gerne opleve andet end tippeligaen. Så fed er den heller ikke.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Jeg hørte et interview med SK, hvor han fuldt ud anerkendte, at Fenger ikke er klassisk kant, og tanken var at han skulle trække ind og agere i rummet ved siden af Luca.

                    I praksis har vi dog ikke set det store til det.
                    Jo, i Hvidovre, men der mistede man ofte momentum i Venstre side, fordi Mickelson ikke turde skubbe op pga. Qamili.

                    Fenger trak ind under Luca og efterlod en motorvej på Hvidovres højreside, som vi ikke fik helt nok ud af.

                    Comment


                      https://www.tv2fyn.dk/odense/stendoe...z8esJf5qHa1j0w
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Lur mig om BW ikke har fucket dette op også mens han var direktør

                        Vildt hvis der kun har været et konkret tilbud på ham. Men det bør ændre sig de næste par uger

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Lur mig om BW ikke har fucket dette op også mens han var direktør

                          Vildt hvis der kun har været et konkret tilbud på ham. Men det bør ændre sig de næste par uger
                          Jeg er så træt af moderne fodboldspillere.. troede virkelig at Tobias var anderledes.. men åbenbart ikke. Jeg er nok bare pigesur, men hold op hvor er jeg skuffet over situationen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Lur mig om BW ikke har fucket dette op også mens han var direktør

                            Vildt hvis der kun har været et konkret tilbud på ham. Men det bør ændre sig de næste par uger
                            .. og lur mig om det ikke er det Troels antyder i artiklen hvor BW omtales i at der tidligere har været kontakt med spiller og agent

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Lur mig om BW ikke har fucket dette op også mens han var direktør

                              Vildt hvis der kun har været et konkret tilbud på ham. Men det bør ændre sig de næste par uger
                              Det tror jeg fandme også han har. Det er en mindre katastrofe, hvis OB ikke får en krone for ham. De 200.000 kr. om måneden, som Leif skriver om, må jo så være tilbage under BW, hvis man skal tro TB, når han siger, at han ikke har haft forhandlinger med TS, siden han ikke har ønsket at indgå i dialog med OB om en forlængelse.
                              Jeg kan ikke lade være med at tænke, at TS ikke har villet forlænge, fordi klubben på daværende tidspunkt var et stort cirkus, og nu er løbet kørt, han har valgt en anden vej. Hvis det er i nærheden af virkeligheden, er det jo bare endnu mere grotesk, hvor "dyrt" det har været at ansætte BW og lade ham køre klubben fuldstændig i sænk.Vi får måske ingen penge for TB, vi fik intet for Köhler, vi får helt sikkert alt for lidt for Hajj i frohold til hvad vi kunne have fået, hvis han havde været del af et sundt setup. uha - uha. Det har været dyrt at drive klubben som en forretning, hvor spillernes allervigtigste rolle var at være en vare - et produkt - som skulle sælges, for at skabe en såkaldt "bæredygtig" klub. Det har resulteret i præcis det modsatte. Al værdi er suget ud af klubben.
                              EDIT: det er jo lige ved at Minteh-millionerne ikke kan finansiere, alt det han har tabt med den anden hånd. OG ydermere har efterladt klubben i en ruin.

                              Comment


                                Uagtet klubbens rolle i det her, forstår jeg virkelig ikke, at den slags ikke får konsekvenser.

                                Egentlig burde han jo hverken træne eller spille hvis han går primadonna-vejen, og andre klubber ikke har en reel interesse.

                                Det kunne måske være man så lidt mindre lyttede til de agenter en anden gang. Man bliver så træt - og hvor betyder helt simple ting som at afslutte et ansættelsesforhold godt ingenting - og da slet ikke - gisp - klubfølelse.

                                Gad vide hvorfor de så går og råber op om netop det emne hele tiden?
                                Fas est et ab hoste doceri.

                                Comment

                                Working...
                                X